2011-04-03, 18:31
Medlem
GodBolts avatar
Kul för Trump, men ack va jag lider med Selby.
Tycker verkligen han förtjänar en vinst nu, han spelar stundtals så sjukt bra. Han är dessutom lite av en spexare vilket jag uppskattar.

Får se hur det går nu i VM. Tror inte den regerande världsmästaren har något att säga till om i år, han verkar hamnat i en rätt djup svacka. Mark Williams däremot har ju fått en liten revival så han kan vi inte räkna bort. Higgins är ju alltid stark. Hoppas dock på Selby i VM, långa distanser tror jag är till hans fördel mot de flesta motståndarna. Så länge inte Shaun Murphy vinner, eller den där jävla terriern Dott.
Citera
2011-04-12, 20:19
Medlem
Det måhända att Selby spexar endel, men han är otroligt långsam i sitt spel. Han en bra breakbuilder men han väljer att spela safe 9/10 när han hamnar lite ur position, där en annan spelade hade valt att attackera 7/10 istället.

Jag hävdar att en sån som Selby inte är särskilt bra för sporten. Han & Peter Ebdon får nog snarare sporten att tappa tittiare.

Hur tror ni det går för Ronnie i VM? Lyckas han höja sitt spel nu i Crucible jämfört med resten av säsongen? Kommer hans "skolkande" från alla PTC tävlingar ta ut sin rätt nu?

För övrigt så tror jag att Williams, Higgins och Ding Junhui kommer gå bra i VM. Liten "outsider" får jag väl säga att Matthew Stevens är, trots sina två tidigare finalmatcher. Han verkar ha hittat formen nu efter cirka 2-3 år långt från top16.
Citera
2011-04-15, 19:23
Medlem
camejos avatar
Imorgon drar det igång! Några jag tror mycket på är: Higgins, Williams, Selby och Robertson

Roligast vore det om Ding vann men jag vågar inte tro på honom allt för mycket eftersom han aldrig riktigt presterat i Sheffield. Nåväl kanske är det hans år i år.
Citera
2011-04-15, 22:30
Medlem
Blindenbachers avatar
Facit till VM: http://img810.imageshack.us/f/namnlsvb.png/
Citera
2011-04-16, 10:33
Medlem
Dr_Dollars avatar
Direktsändning på Eurosport idag kl 11:00.

Detta kan bli väldigt underhållande
Citera
2011-04-16, 10:40
Medlem
camejos avatar
Trump - Robertson öppningsmatch. Blir inte mycket bättre än så
Citera
2011-04-16, 10:49
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Trump - Robertson öppningsmatch. Blir inte mycket bättre än så

Personligen gillar jag den "unge" Australienaren...han har lite bad boy över sig
Citera
2011-04-16, 10:57
Medlem
camejos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Personligen gillar jag den "unge" Australienaren...han har lite bad boy över sig

Han har också en väldigt behaglig spelstil, och hans långa spel är ett av dom bättre på touren.

Kommer han upp i sin normala standard idag slår han Trump ganska enkelt tror jag.
Citera
2011-04-16, 11:17
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av camejo
Han har också en väldigt behaglig spelstil, och hans långa spel är ett av dom bättre på touren.

Kommer han upp i sin normala standard idag slår han Trump ganska enkelt tror jag.

Det är ingen lek, bäst av 19 frames redan dag 1
Citera
2011-04-16, 20:49
Medlem
Biochems avatar
Bra grejer just nu... Trump är på gång!
Citera
2011-04-16, 22:26
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biochem
Bra grejer just nu... Trump är på gång!

Tre raka frames...väldigt imponerande!
Citera
2011-04-16, 22:49
Medlem
NorthSNKRs avatar
The Thunder from down under kommer igen med en sanslös turstöt... trodde Trump skulle stänga matchen där faktiskt.

Man skulle ha gamblat för vinst för Robertson när oddsen låg på 30 gånger pengarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in