2013-11-01, 15:52
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Marco Fu-Perry 8-7.

Plötsligt är det lite nerv i matchen!
Citera
2013-11-01, 16:03
Medlem
god.childs avatar
8-8 nu, spännande värre.
Citera
2013-11-01, 16:37
Medlem
warks avatar
Domaren rånade Fu på 7p och återplacering. Hoppas inte matchen avgörs på det.
Citera
2013-11-01, 16:46
Medlem
warks avatar
Marco Fu i final efter 9-8.
Tror Ding får en lättare resa imorgon.
Citera
2013-11-01, 16:50
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wark

Äntligen klart men spelet imponerade inte från någon av spelarna.
Citera
2013-11-01, 17:51
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wark
Satt på nålar, tvungen att ge mig iväg en sväng.
Tyvärr fick jag inte se slutet, tänkte okey Perry inne nu är matchen slut, nä han missade.
Fu inne nu är matchen slut, nä han missade och jag var tvungen att dra.
Har det inte varit väldigt mycke missar plus stjärnfallet, något med borden kanske.
Vet inte om någon här hört något?
Citera
2013-11-01, 17:56
Medlem
TilleyHats avatar
Marco Fu i final! Jag tycker det var välförtjänt även om Perry har haft en fin säsong och gjorde en stark prestation idag. Ändå har jag intuitivt lättare att se Fu i final.

Dott mot Ding i nästa semifinal. Skotten är en riktig hårding som har erfarenhet från ett par riktigt stora finaler. Han faller knappast igenom av pressen. Ding har pressen från en miljard landsmän. Även om han är den klart bättre spelaren idag så ska man definitivt inte underskatta Graeme Dott. Tippar på 9-7 till Ding till slut efter ett par hundraserier var i matchen.
Citera
2013-11-01, 18:49
Medlem
ClintMcPantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Marco Fu i final! Jag tycker det var välförtjänt även om Perry har haft en fin säsong och gjorde en stark prestation idag. Ändå har jag intuitivt lättare att se Fu i final.
Marco har varit riktigt bra i ar. Han vann ju t ex Australian Goldfields Open i somras.
Citera
2013-11-01, 19:12
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat

Dott mot Ding i nästa semifinal. Skotten är en riktig hårding som har erfarenhet från ett par riktigt stora finaler. Han faller knappast igenom av pressen. Ding har pressen från en miljard landsmän. Även om han är den klart bättre spelaren idag så ska man definitivt inte underskatta Graeme Dott. Tippar på 9-7 till Ding till slut efter ett par hundraserier var i matchen.

Även jag har lättare att se Marco Fu i final. Joe Perry har gjort en mycket bra turnering och kunde faktiskt vunnit mot Marco Fu idag.

Graeme Dott är en spelare jag gillar (min fru gillar den sammetsögde och servile Marco Fu bäst), inte minst därför att han har haft diverse personliga problem i sin karriär. Han har vunnit två tunga titlar, VM 2006 och China Open 2007, och har dessutom ytterligare några finalplatser.

Han är underskattad och verkar starkare än på länge.

Ding är en världsspelare som utvecklats från en osäker och nervig talang till en stark och självsäker man. Bor i England med sin fästmö numera och allt talar för att Ding blir den som ersätter Ronnie O´Sullivan på snookertronen.
Citera
2013-11-02, 10:58
Medlem
Moltas666s avatar
I dagens semifinal leder Ding med 5-3 mot Dott. Matpaus för tillfället med start igen 12.30.

Ding spelar avvaktande och försiktigt, hans långa spel fungerar inte riktigt. Dott är oftast aggressiv men missar lite för mycket.

Jag tror det här kan sluta hur som helst. Med en bra start efter maten för Dott så blir han livsfarlig.
Citera
2013-11-02, 12:59
Medlem
Moltas666s avatar
Ding leder med 6-3 mot Dott.

Ding spelar aningen defensivt, tar inga risker utan har kontroll. Dott spelar snabbt och lite aggressivt, missar en enkel boll vilket innebär att Ding rensar bordet och vinner framet.

Som det är nu pekar allt på att segern går till Ding.
Citera
2013-11-02, 13:53
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Ding leder med 6-3 mot Dott.

Ding spelar aningen defensivt, tar inga risker utan har kontroll. Dott spelar snabbt och lite aggressivt, missar en enkel boll vilket innebär att Ding rensar bordet och vinner framet.

Som det är nu pekar allt på att segern går till Ding.

Ding leder med 7-5, Ding börjar se lite trött ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in