2013-04-21, 21:08
Medlem
TilleyHats avatar
Lite kuriosa... Här är en annan Kim Hartman: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kim_Hartman
Citera
2013-04-21, 21:12
Medlem
Finns det någon bra blogg som följer VM:et?
Lite sammanfattningar av matcher, matchers starttider osv.
Citera
2013-04-21, 21:29
Medlem
Skatteskolks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radioaktivanka
Finns det någon bra blogg som följer VM:et?
Lite sammanfattningar av matcher, matchers starttider osv.

http://www.snookerbacker.com/

http://www.prosnookerblog.com/
Senast redigerad av Skatteskolk 2013-04-21 kl. 21:36.
Citera
2013-04-21, 21:54
Medlem
Skatteskolks avatar
Det är så jäkla ball att grabben med porrstjärnsnamnet - Martin Gould - har supertuff som reklam. :-D

Aussien och tanten på första raden känner jag igen. Jag tänkte på det och bara halvminuten senare tog Kim upp det. Spooky.
Citera
2013-04-21, 22:32
Medlem
Zenophobias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skatteskolk
Det är så jäkla ball att grabben med porrstjärnsnamnet - Martin Gould - har supertuff som reklam. :-D

Aussien och tanten på första raden känner jag igen. Jag tänkte på det och bara halvminuten senare tog Kim upp det. Spooky.

Verkligen och ser han inte ut som en porrstjärna också? Hur ska man beteckna hans stil egentligen? Hursomhelst hoppas jag att han slår Murphy av någon anledning.

Men Smurphen är stark nu. På väg att göra ett maximum break.
Citera
2013-04-22, 09:10
Medlem
pettachis avatar
Citat:

Underbart VM är igång.
Vet inte vad det är med Gould, retar mig något fruktansvärt på han.
Har läst igenom tråden, men hur såg The Rocket ut?
Var den enkel seger, hade han mera att ge?
Ska bli kul att se hans nästa match.
Citera
2013-04-22, 10:14
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:

Gayporrstjärna! För visst måste han spela för det andra laget .
Citera
2013-04-22, 10:34
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Jag gillar Kim Hartman, men hans irriterande uttal av brittiska namn är skrämmande. Mikael White... Jo Perry... Jadd Trump, inte djadd, som det ska uttalas. Skärpning, Kim!

Kims engelska är inte den bästa, jag tror vi lite grann får skylla på hans ålder. Den dagen han lägger av med kommenterandet blir det tomt...

Citat:

Fast jag vet inte varför folk insinuerar att han dricker. Det blir jag lite ledsen av att höra.

Jag tror ingen i tråden insinuerar att Kim dricker. Däremot brukar vi skämta om hans långa frånvaroperioder. Det blir tyst i rutan länge och ingen vet om han lagt sig en stund...

Ibland hörs det tydligt att Kim äter samtidigt som han kommenterar. Inget märkligt i det, han behöver ju äta eftersom vissa sändningar håller på länge.

Citat:
Lite kuriosa... Här är en annan Kim Hartman: http://sv.wikipedia.org/wiki/Kim_Hartman

Helga känner vi till!

Kl 11 kör det igång. Eurosport bevakas via TVn på mitt rum och Eurosport 2 via den TV som jag placerat i kafferummet. Enda orosmomentet är cyklingen...
Citera
2013-04-22, 11:18
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666

Kl 11 kör det igång. Eurosport bevakas via TVn på mitt rum och Eurosport 2 via den TV som jag placerat i kafferummet. Enda orosmomentet är cyklingen...

Underbart med så mycket snooker på TV, men cykel kan per definition aldrig vara ett orosmoment.
Citera
2013-04-22, 11:28
Medlem
pettachis avatar
Fasiken, såg fram mot första dagen med VM.
Ebdon Dott på Esp, slog direkt över till 2an.
Allt är som vanligt med alla stammisar i publiken.
Hoppas få se Ivy, sökte lite men hittar inte henne som domare under VM.
Citera
2013-04-22, 11:33
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Underbart med så mycket snooker på TV, men cykel kan per definition aldrig vara ett orosmoment.
Jag oroar mig ska ut efter lunch, ser ut att bli regn.
Ikväll ska jag dock bara slappa och titta snooker, fan vad underbart VM är igång
Citera
2013-04-22, 11:40
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Ooopps...jag glömde att vi har några cykelfantaster i tråden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in