2013-11-01, 11:54
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Verkligen, har sagt att jag ska spela in en match med Ebdon och titta på när jag har svårt att sova.
Dott Ebdon hade varit perfekt, nu blev det ju Ding som tur var.
Finalen VM var 2006 tänk vad svårt med årtal man har, hmm har fan svårt för det mesta.
Ja vi snackar bättre än sömnpiller haha
Citera
2013-11-01, 12:00
Medlem
har inte följt snookern den senaste säsongen. är det fortfarande osullivan, trump och higgins som har lägst odds?

Citat:
Ursprungligen postat av god.child
Och att få decennium-brake räknas som en stor framgång.

menar du century? isf ska du nog skippa polarn och ölen och börja spela seriöst. snookern i sverige håller väldigt låg standard

själv har jag 56 som högsta serie och då har jag ändå en bakgrund inom trevallars.
Citera
2013-11-01, 12:26
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wark
Ebdon hänger kvar och Kim börjar låta plågad.

Kim meddelade att Eurosports programchefer på huvudkontoret i Paris svär ve och förbannelse varje gång Ebdon skall spela. Ebdon saboterar ofta alla programtablåer och enligt Kim är Ebdon den som på egen hand spolierat flest programtablåer genom åren på Eurosport.

Jag brukar säga att vi behöver Eurosport 3 med enbart snooker...
Citera
2013-11-01, 12:29
Medlem
god.childs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gamesetmatch
har inte följt snookern den senaste säsongen. är det fortfarande osullivan, trump och higgins som har lägst odds?

menar du century? isf ska du nog skippa polarn och ölen och börja spela seriöst. snookern i sverige håller väldigt låg standard

själv har jag 56 som högsta serie och då har jag ändå en bakgrund inom trevallars.

Nej jag menar decenium, över 10- brake. Så kassa är vi .

56 är ju klart imponerande!
Citera
2013-11-01, 12:37
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moltas666
Joe Perry-Marco Fu 5-2. Perry ser fortsatt stabil ut.

Matcherna spelas först till nio.

Joe Perry och Marco Fu är inne och spelar efter middagspausen. Perry leder med 5-3.

EDIT...

Perry-Fu 5-4. Marco Fu verkar ha piggnat till efter maten.
Senast redigerad av Moltas666 2013-11-01 kl. 13:01.
Citera
2013-11-01, 13:14
Medlem
TilleyHats avatar
Judd Trump har verkligen haft en usel säsong när man tittat på de provisoriska ettårsrankingen. Till och med gamlingar som Steve Davis, Jimmy White, Alan MacManus och James Wattana har gått bättre. Vad skulle oddsen på den kvadrupeln ha varit för ett år sedan?

Sa verkligen Kim Hartman att China International är som UK Championship i prestige? Han måste ha tagit ett järn i så fall!

Grymt tradig match som pågår just nu: Marco Fu-Joe Perry. Det vattnades inte i munnen direkt när jag såg den semifinalen och farhågorna har väl besannats. Hoppas det blir bättre fart i nästa semi mellan Dott och Ding!
Citera
2013-11-01, 13:36
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Joe Perry och Marco Fu är inne och spelar efter middagspausen. Perry leder med 5-3.

EDIT...

Perry-Fu 5-4. Marco Fu verkar ha piggnat till efter maten.

Marco Fu har nu tagit ledningen mot Joe Perry...6-5.

Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Judd Trump har verkligen haft en usel säsong när man tittat på de provisoriska ettårsrankingen. Till och med gamlingar som Steve Davis, Jimmy White, Alan MacManus och James Wattana har gått bättre. Vad skulle oddsen på den kvadrupeln ha varit för ett år sedan?

Sa verkligen Kim Hartman att China International är som UK Championship i prestige? Han måste ha tagit ett järn i så fall!

Grymt tradig match som pågår just nu: Marco Fu-Joe Perry. Det vattnades inte i munnen direkt när jag såg den semifinalen och farhågorna har väl besannats. Hoppas det blir bättre fart i nästa semi mellan Dott och Ding!

Precis, Judd Trump har verkligen hamnat i en riktig svacka. Han är ung och kommer igen.

Kim jämförde China International med UK Championship när det gällde prispengar, turneringslängd och antalet deltagare. Jag tror inte det avsåg UK Championships status på snookerhimlen.

Dagen match är ingen rafflande affär direkt. Lite avvaktande spel, ingen sticker ut. Jag snappade upp en BBC-intervju med Joe Perry igår och hans dröm är att hamna i en riktigt stor final. Det verkar som om Marco Fu har samma tankar.
Citera
2013-11-01, 13:47
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:

Kim jämförde China International med UK Championship när det gällde prispengar, turneringslängd och antalet deltagare. Jag tror inte det avsåg UK Championships status på snookerhimlen.

Det låter ju rimligare.

100-serie från Joe Perry! Börjar de bli varma i kläderna nu?
Citera
2013-11-01, 14:00
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Det låter ju rimligare.

100-serie från Joe Perry! Börjar de bli varma i kläderna nu?

Det verkar som om Joe Perry drabbades av paltkoma efter middagen...

Nu har paltkoman släppt...6-6 och kaffepaus.
Citera
2013-11-01, 14:35
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Kim meddelade att Eurosports programchefer på huvudkontoret i Paris svär ve och förbannelse varje gång Ebdon skall spela. Ebdon saboterar ofta alla programtablåer och enligt Kim är Ebdon den som på egen hand spolierat flest programtablåer genom åren på Eurosport.

Jag brukar säga att vi behöver Eurosport 3 med enbart snooker...
Hahaa det har jag missat.
Annars måste snooker överlag vara väldigt svårt att planera en tablå till.
Att personerna på huvudkontoret brukar ha hjärnsläpp har vi diskuterat tidigare, och Ebdon gör det inte lättare.
Missat allt idag, noterar dock att ytterligare en match är jämn 6-6 Fu Perry.
Esp cykel och Esp snooker självklart live, klassiska matcher, lopp och analyser finns på mitt önskekonto.
Citera
2013-11-01, 14:48
Medlem
Moltas666s avatar
Perry-Fu 7-6 efter ett ödesdigert misstag från Marco Fu. Fu hade snookrat Perry och inkasserat 8 foul-poäng. Istället för att fortsätta låta Perry bita sig i snookertummen beslutar sig Fu för att istället spela en besvärlig röd...som han missar...

Jag har sagt det tidigare många gånger, det som skiljer dom allra bästa från dom lite lägre ner på rankingen är inte spelskickligheten, det är bedömningsförmågan i svåra lägen.
Citera
2013-11-01, 15:37
Medlem
Moltas666s avatar
Marco Fu-Perry 8-7.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in