2013-05-02, 11:18
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fosteria
ROS - Trump 14.00
Walden - Hawkins 20.00
Och äntligen bara ett bord, och längre matcher.
Citera
2013-05-02, 11:20
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettachi
Och äntligen bara ett bord, och längre matcher.

Hur lång är distansen i denna omgången?
Citera
2013-05-02, 11:28
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Hur lång är distansen i denna omgången?
Först till 17, bäst av 35 frame i finalen.
Citera
2013-05-02, 12:28
Medlem
TilleyHats avatar
Verkar som att Ronnie O'Sullivan spelar för han behöver pengar:

http://www.bbc.co.uk/sport/0/snooker/22376834

Av de aktiva idag måste han ju vara den i särklass mest inkomstbringande, såväl utanför som innanför planen. Kan det verkligen stämma att han är i behov av pengar? Eller så har han andra referensramar vad gäller att vara utan pengar... Fast, även den rike kan ju leva över sina tillgångar.
Citera
2013-05-02, 12:30
Medlem
fosterias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat

Av de aktiva idag måste han ju vara den i särklass mest inkomstbringande, såväl utanför som innanför planen. Kan det verkligen stämma att han är i behov av pengar? Eller så har han andra referensramar vad gäller att vara utan pengar... Fast, även den rike kan ju leva över sina tillgångar.
Tycker också det verkar konstigt, han kanske bara drev med reportern?
Citera
2013-05-02, 12:34
Moderator
v50s avatar
Citat:

Ok tack för svar

Citat:

Var det inte så att Ronnies ex-fru krävde ett saftigt underhåll och att det har varit en hel del bråk om vårdnaden om barnen m.m Så kanske det är så att hans f.d. fru stämt brallorna av honom och att han därför behöver få in mer pengar?
Citera
2013-05-02, 12:45
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ok tack för svar

Var det inte så att Ronnies ex-fru krävde ett saftigt underhåll och att det har varit en hel del bråk om vårdnaden om barnen m.m Så kanske det är så att hans f.d. fru stämt brallorna av honom och att han därför behöver få in mer pengar?

Jag har inte läst den brittiska skvallerpressen så jag har ingen aning. Men det låter väl inte helt omöjligt. Nu hoppas jag nästan att han ska vinna så att han inte ska stå på bar backe.
Citera
2013-05-02, 12:48
Medlem
pettachis avatar
Citat:

Verkar konstigt, någon som har info om Ronnies levene.
Gillar han snabba bilar osv.
Vet om en överläkare som alltid var pank i slutet på månaden.
Citera
2013-05-02, 12:55
Medlem
pettachis avatar
Citat:
Ok tack för svar

Trolig orsak.
Undra hur mycke sponsorpengar han drar in, Oval vodka måste vara ny för året.
Undra vad Ronnie planerar sedan, kan knappast spela snooker till +60 och med pengabrist redan.
Svårt se han turnerande runt landet och spela spektakel snooker.
Citera
2013-05-02, 13:01
Moderator
v50s avatar
Citat:
Jag har inte läst den brittiska skvallerpressen så jag har ingen aning. Men det låter väl inte helt omöjligt. Nu hoppas jag nästan att han ska vinna så att han inte ska stå på bar backe.

Om jag inte minns fel så sa Kim som kommenterar på eurosport under någon turnering där folk frågade var Ronnie höll till när han inte var med pga att det tydligen var bråk om ungarna och att hans ex-fru inte lät honom spela då hon hotade med att söka enskild vårdnad eller liknande om han ändå gjorde det.

Kan iofs ha fel men det är vad jag vill minnas i alla fall, nu vet jag inte hur reglerna är i UK men i usa är det vanligt att ex-fruar stämmer brallorna av sina f.d. män för att få ett rejält underhåll att leva på, samma kanske gäller i Storbritannien?
Citera
2013-05-02, 13:18
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Vart har fröken pettachi tagit vägen? Hon har väl inte fastnat för någon domarkollega och åkt på smekmånad?

Citat:

Låter underligt om det sinar i kassan för Ronnie. Hans far har dessutom avtjänat ett rejält fängelsestraff så Ronnie kanske måste fylla många munnar?
Citera
2013-05-02, 13:34
Medlem
Drömscenario 1. Ronnie krossar den Sura Trump som blir ännu surare.
Drömscenario 2. Ronnie vinner i skiljeframe efter en enkel miss på matchboll av Trump.

Fan vad kul detta ska bli!

Jag gillar inte Trump.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in