Medarbetarna och juristerna på Ledarnas Akassa har fått alldeles fnatt. Kanske måste de berättiga sin existens på arbetsplatsen genom att skicka mig 2 till 3 super-formella brev i veckan där de ifrågasätter min arbetslöshet, föräldraledighet, hur aktivt jag söker arbete etc. Hon som terroriserar mig är jurist och skriver på ett språk som är förvånansvärt överkomplicerat. Kanske är det ett sätt att försöka visa makt.
Det är också märkligt att man 2011 skall behöva kommunicera med en kundtjänst enbart via brev (snigelpost). När skall organisationer med gamla kärringar förstå att stora delar av deras medlemmar kommunicerar via-e-post, IM och nya medier. Det krävs ju inga underskrifter för att svara på frågor. Men det går ju att lösa led login annars.
Sympatiserar med dig. Hoppas det löste sig för dig. Mig kommer de att terrorisera vidare känns det som. Kanske Ledarnas akassa har en strategi att man skall tröttna och byta a-kassa.
//S
PS: Nu skall jag fortsätta söka jobb
Citat:
Ursprungligen postat av bergssprängare
Någon som haft problem med dem ? Mitt problem: Påpekade tidigare i år att jag betalat för mycket.. Tant terroristen sade då att det stämmer och att jak skulle kvitta det mot framtida betalningar.. Får ett brev i november om att jhag är utesluten ur a-kassan pga av..utebliven betalning. Tant terroristen har fixat mig ordentligt.. Det har visat sig att de skickade ett krav som jag betalde försent(semester).. Skulle gärna vilja slå kärringarna på ledarnas a kassa över deras beniga häckar.. Denna kärringmaffia är den farligast jag mött..inkompetensen är solid och ignoransen maximal.. Behöver lite uppmuntran och råd....Tack