Citat:
Ursprungligen postat av Tronisee
www.skatteverket.se
Svårare än så är det inte...
Jag har redan kollat, där kunde man få svar på frågan om utbetalningar (jag e inte dum bara lite lat, och jag sade faktiskt att frågan var löjlig, men jag tänkte att andra regler kanske gällde retroaktiv a-kassa).
Angående min fråga på skatt, så har jag googlat, kollat skatteverket, postat här och hört med mina bekanta. Dom enda som har kunnat ge mig nåt svar är dessa bekanta, som säger att man får betala uppåt 50% skatt på en sådan hög summa. Därav min nyfikenhet och oro.
Ifall du undrar varför jag postade frågorna, så är det för att under alla år jag läst Fb, så har kommentarer med ordet "googla" och länken
www.lmgtfy.com (din mening "svårare än så är det inte" är ett annat exempel) kommit upp jävligt ofta. Så nog fan har jag sökt innan jag skrev här! Dessutom när en flashbacktråd kommer upp tidigare än skatteverket vid en sökning på "retroaktiv a-kassa skatt", så är det väl inte så konstigt att jag faktiskt postar en fråga här?
Kolla:
http://lmgtfy.com/?q=Retroaktiv+a-kassa+skatt.
För att förhindra fler nedlåtande kommentarer, riktade mot mitt intellekt, så ska jag förklara varför jag inte skickade frågan till "fråga a-kassan" på
www.internetkassan.nu.
Jag trodde någon av en halv miljon användare här kunde svara på mina frågor innan ens en någon hunnit öppna mitt meddelande på internetkassan.
Så förlåt för att jag frågade, från och med nu ska jag inte fråga nåt mer om a-kassan i "Samlingstråd a-kassan".
För fan, ingen behöver fråga nåt här! för:
Citat:
Ursprungligen postat av Tronisee
www.skatteverket.se
Svårare än så är det inte...
Förlåt min sarkasm...
Men eftersom jag har ändå ställt frågorna på det här forumet, så kan väl någon besvara den om skatten så skulle jag vara väldigt tacksam. Och då kanske jag skulle få tillbaka lite hopp om Fb...
MvH
r_i_z_l_a_