Citat:
Ursprungligen postat av
Lashback
Varför kan de inte läsa Svenska, och hur får man de att inte försöka med alla medel att slippa betala ut ersättning?
Saken är den alltså. Jag har förvärvsarbetat i 41 år, och aldrig behövt dem. Förrän nu!
Är deras ord lag, eller kan jag överklaga?
De har ju bevisligen begått ett misstag, men jag litar inte på dem.
Om, och i sådant fall varför, en icke namngiven person inte kan tala eller läsa ett specifikt språk, kan givetvis ingen på FB svara på. Det är häpnadsväckande att du inte spontant inser det.
Om din a-kassa har fattat ett beslut, framgår det av beslutet om det får överklagas eller ej. Om det är ett beslut att inte bevilja arbetslöshetsersättning, så är det högst sannolikt ett beslut som får överklagas.