Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-09-09, 13:18
  #709
Avstängd
MagiskaPuffans avatar
Min t-röd karriär va kort men njutbar.. Tycker de funkar i nöd utan problem och piggilinen tar verkligen bort de mesta av den vidriga smaken.. Men säger bara för en normal person räcker det med 4 st shots för bli bra påverkad.. så den där flaskan räcker bra länge i början. Tycker inte det sved eller gjorde något ont i halsen dock.. Men som sagt min karriär var inte så långvarig.
Citera
2009-09-09, 19:44
  #710
Medlem
Ballfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Och när skall vi fortsätta se Rederiet?
Var det du som var inne på "Folkets" och köpte Red Bull idag eller en av dina body doubles?
Citera
2009-09-09, 20:56
  #711
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballfager
Var det du som var inne på "Folkets" och köpte Red Bull idag eller en av dina body doubles?

Det måste det ha varit, för jag köpte Pripps Energy.
Citera
2009-09-10, 18:57
  #712
Medlem
skadar de inte att dricka t-röd då? kan ju inte vara bra för njurar o sånt
Citera
2009-09-10, 19:01
  #713
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr0pz
skadar de inte att dricka t-röd då? kan ju inte vara bra för njurar o sånt


Nej alltså T-röd, är rena hälsokosten.
Citera
2009-09-10, 19:03
  #714
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Nej alltså T-röd, är rena hälsokosten.

mm visst
Citera
2009-09-10, 19:13
  #715
Medlem
santanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dr0pz
skadar de inte att dricka t-röd då? kan ju inte vara bra för njurar o sånt
=)
Citera
2009-09-10, 19:14
  #716
Medlem
sånt som händer
Citera
2009-09-11, 01:42
  #717
Medlem
hcuos avatar
Nån annan som sitter och avnjuter lite t-röd så här på torsdag natt/fredag morgon?
Citera
2009-09-11, 04:21
  #718
Medlem
emriks avatar
jag måste fråga er arkomann och diesel.
är det skillnad på olika fabrikat? i smak eller något avseende eller varför har ni just t-röd hela tiden?

jag har en sort hemma av fabrikatet hall miba. står rödsprit på flaskan med ett lejon på. känner ni säkert till om ni varit med i branschen ett tag duger det tror ni? ska prova en slurk tillsammans med piggelin imorgon i alla fall tror jag

vidare undrar jag också om ni provat det som evilelvis tipsade om i inlägg #156?
__________________
Senast redigerad av emrik 2009-09-11 kl. 04:26.
Citera
2009-09-11, 10:00
  #719
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emrik
jag måste fråga er arkomann och diesel.
är det skillnad på olika fabrikat? i smak eller något avseende eller varför har ni just t-röd hela tiden?

Det blev T-Röd från Kemetyl, eftersom det fanns på macken, men det har inte varit det enda alternativet. Det har blivit en del spolarvätska och handsprit också. Hur annan rödsprit smakar, vet jag inte... eller om det är säkert att dricka.

Citat:
Ursprungligen postat av emrik
jag har en sort hemma av fabrikatet hall miba. står rödsprit på flaskan med ett lejon på. känner ni säkert till om ni varit med i branschen ett tag duger det tror ni? ska prova en slurk tillsammans med piggelin imorgon i alla fall tror jag

Googla och se, om du kan hitta något säkerhetsdatabald eller innehållsförteckning, så att du inte får i dig metanol, bara.

Citat:
Ursprungligen postat av emrik
vidare undrar jag också om ni provat det som evilelvis tipsade om i inlägg #156?

Nope. Däremot har jag testat att destillera spolarvätska med hjälp av ett snapsglas i en kastrull och ett runt glaslock vänt upp-och-ned. Spriten (och isopropanolen) kondenserade på glaslocket och rann ned i snapsglaset. Sedan kom jag dock att tänka på explosionsrisken och gav upp det hela.
Citera
2009-09-11, 10:09
  #720
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Det blev T-Röd från Kemetyl, eftersom det fanns på macken, men det har inte varit det enda alternativet. Det har blivit en del spolarvätska och handsprit också. Hur annan rödsprit smakar, vet jag inte... eller om det är säkert att dricka.



Googla och se, om du kan hitta något säkerhetsdatabald eller innehållsförteckning, så att du inte får i dig metanol, bara.



Nope. Däremot har jag testat att destillera spolarvätska med hjälp av ett snapsglas i en kastrull och ett runt glaslock vänt upp-och-ned. Spriten (och isopropanolen) kondenserade på glaslocket och rann ned i snapsglaset. Sedan kom jag dock att tänka på explosionsrisken och gav upp det hela.

Hur går det med "dojjan" Arkomann?
Om jag får så ska jag komma förbi någon gång och avnjuta lite spolarvätska med dig! Jag undrar hur många du har fått att börja avnjuta t-sprit?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback