Hmm! Jag vet ett ställe (Restaurang, på toaletten där) där det finns handsprit med 80% Etanol i. Undrar om man skall sjunka en bra bit ned i träsket en stund och testa en plastmugg eller två? Som efterrätt.
Hmm! Jag vet ett ställe (Restaurang, på toaletten där) där det finns handsprit med 80% Etanol i. Undrar om man skall sjunka en bra bit ned i träsket en stund och testa en plastmugg eller två? Som efterrätt.
Hade själv ingen piggelin igår utan körde med vatten för att skölja bort den vidriga smaken, funkade rätt bra.
Antar att det va tack vare allt vatten jag hällde i mig mellan shottarna som gjorde att jag helt undvek baksmälla idag.
Jahupp! Så har man tagit en snaps i en plastmugg. Gratis!! och det smakar lika bra som vodka på systemet. Åt en "Nigger classic"-glass för att dölja den värsta alkodoften ur munnen, inte för att den utsökta spriten smakade dåligt. Gäller att inte andas så mycket nära folk då jag just nu sitter på dagverksamheten för arbetslösa.
Hur går det med "dojjan" Arkomann?
Om jag får så ska jag komma förbi någon gång och avnjuta lite spolarvätska med dig! Jag undrar hur många du har fått att börja avnjuta t-sprit?
Jag har faktiskt lagt ned det där vid det här laget...
"Glycol": skulle inte tro, att det är så nyttigt i längden.
Kan nu konstatera att jag är småberusad.
Kan nu konstatera att det bränner skönt i magen och att jag är ytterligare berusad. Sugen på en stänkare till. Men det får bli någon annan gång. Systembolaget hägrar. Måste fan ut och röka mig en cigarett.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!