2023-02-05, 15:34
Medlem
Dessutom på hennes 19-årsdag. Typ 1.5 år äldre?

Fast det är spökskrivaren som extraherat kornen till berättelser ur hans missbruksdimmiga hjärna. Det kan ju bli vad som helst. Om det ö h t har inträffat.
Citera
2023-02-05, 15:41
Medlem
Låter otroligt. Grävmaskinistan var nog varken den första eller sista som blev bestigen bakom en pub.

Äldre kvinna på sin 19e födelsedag
Citera
2023-02-06, 05:51
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Ja, jag undrar också. "en äldre kvinna" - då tänkte man ju att kvinnan måste ha varit minst 35 år vid tillfället. 19 var ju ingenting, när han redan var så pass gammal som 17.

Men alltså, Harry tar verkligen bort det sista som fanns kvar av "magin" och "glamouren" kring det brittiska kungahuset! Och kring kungahus och monarki överhuvudtaget. Han är en nyttig idiot för republikanerna! Som jag tillhör, så för mig får han gärna göra det!

Det är sannerligen märkligt att berätta om något sådant. damen ifråga säger att det inte betydde någonting direkt, och att de båda var fulla. De flesta har nog minnen av sådant ifrån ungdomen, men inte är det något att basunera ut för världen; nästan som att han fortfarande funderar över vad som hände.

Men jag undrar om inte hon tackar och tar emot. Något har hon säkert fått för att ställa upp på intervjuer.

Uppenbart är att han är rätt korkad och att han inte lyssnar på råd.
Citera
2023-02-06, 06:13
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Han kunde ju skaka hand med typ 500 människor när han dök upp. Ett tag fick han börja hälsa med vänsterhanden istället för högerhanden var utsliten.
Jag kan inte annat än att gilla honom. Han ser lite pillemarig ut på alla bilder.

Jag upplever att det är lite samma hat nu mot Harry.
Harry är ingen hederlig kunglighet, han är ett spån som gift sig med en beräknande, ohederlig gold digger.

Det skvallras att det redan är slut mellan Haz och Em (M) och att M har sina sikten inställda på en gammal biljonär istället, som hon sägs uppvakta. Hans släkt är starkt oroad.
Citera
2023-02-06, 06:18
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Inte om de sitter i samma helikopter.
Det är tragiskt att tänka som du, men jag kan trösta dig med vetskapen om att den familjen (Will, Kate & barnen) aldrig flyger tillsammans ända sen de hörde Meg's hotfulla "jag är en helikopterkrasch ifrån tronen"....

Men det där vet du ju redan och du gillar bara att provocera.
Citera
2023-02-06, 06:24
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeanpaulsartre
Det hade gett en och annan förklaring... Kan tänka mig att Charles sitter på en riktigt liten prinskorv
Alla vet att Harry har flashback-dase - den syns genom kläderna.
Citera
2023-02-06, 06:25
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmia
Ok, så kan det mycket väl vara. Det är närmare 20 år sedan jag var i bokbranschen (jag jobbade som bokpackare på ett mindre bokförlag som gav ut kurslitteratur), så jag har tappat kontakten med hur de fungerar numera.

Hur som helst så tycker jag att det inte ser bra ut när man redan i första upplagan klämmer dit en en röd lapp som säger "half price".
Di har helt rätt i att den nästan direkt fick 50% rabatt
Citera
2023-02-09, 15:31
Medlem
Snapcounts avatar
Hollywood vännerna förefaller inte längre lita på paret :

De amerikanska vännerna vänder sig också bort från Harry och Meghan

Ingen inbjudan till Oprah Winfreys födelsedag, Beyoncé påstås vilja distansera sig - och även landsmän som Rupert Everett kritiserar prins Harry och Meghan offentligt. Med vilken familjen Sussex har förstört det genom bok och dokumentär.

https://www.welt.de/iconist/partnerschaft/article243672353/Harry-und-Meghan-Auch-die-neuen-US-Freunde-wenden-sich-ab.html

Fint folk gillar inte drama, eller skandaler..
Citera
2023-02-09, 18:56
Medlem
Atamons avatar
De är helt enkelt inte "flavour of the month" längre och deras hysteriska självexponerande i jakten på någon form av upprättelse för att livet i lyx, överflöd, sus och dus inte var helt till belåtenhet har väl nått vägs ände nu.
Citera
2023-02-09, 19:02
Avstängd
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Hollywood vännerna förefaller inte längre lita på paret :

De amerikanska vännerna vänder sig också bort från Harry och Meghan

Ingen inbjudan till Oprah Winfreys födelsedag, Beyoncé påstås vilja distansera sig - och även landsmän som Rupert Everett kritiserar prins Harry och Meghan offentligt. Med vilken familjen Sussex har förstört det genom bok och dokumentär.

https://www.welt.de/iconist/partnerschaft/article243672353/Harry-und-Meghan-Auch-die-neuen-US-Freunde-wenden-sich-ab.html

Fint folk gillar inte drama, eller skandaler..

Nej, sådana vänner vill man inte ha. Om det händer något pinsamt på en fest, eller om man råkar anförtro dem något alltför privat på fyllan - så är det i "The Sun" nästa dag...
Citera
2023-02-09, 19:09
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Nej, sådana vänner vill man inte ha. Om det händer något pinsamt på en fest, eller om man råkar anförtro dem något alltför privat på fyllan - så är det i "The Sun" nästa dag...

George Clooney var ju tidigare mera bundis med Harry. Tycks också ha tröttnat på skvallerbyttorna..
Citera
2023-02-09, 23:56
Medlem
Atamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
George Clooney var ju tidigare mera bundis med Harry. Tycks också ha tröttnat på skvallerbyttorna..

Clooney vänstrar med Aniston så han har inte tid med prinsparet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in