Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-01-13, 10:46
  #1
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...587944,00.html


Ung och dum eller ideologiskt övetygad? Korkat hur som hellst.
Citera
2005-01-13, 11:20
  #2
Medlem
BigDukes avatar
Där kan man lugnt prata om att skita i det blå skåpet.
Citera
2005-01-13, 11:23
  #3
Medlem
Acquiences avatar
Ääääh står ju att han ska på maskerad. visst kanske lite olämpligt, men vafan så farligt var det väll ändå inte?
Citera
2005-01-13, 12:03
  #4
Medlem
Draugs Hargs avatar
Om hand vore utklädd till jänkare så hade nog inte så många gnällt på Nagasaki och Hiroshima tror jag, de "räddade" ju trots allt Europa från de hemska nazikommunisterna
Citera
2005-01-13, 12:09
  #5
Awaiting Email Confirmation
Coolt gjort tycker jag. Varför ska man vara så PK. En prins kan väl skoja till det ibland också. Hade mer passat på en halloweenfest iofs.
Citera
2005-01-13, 12:43
  #6
Medlem
Perriss avatar
Inget att bli upprörd över. Bara ett kul sätt att friska upp en maskerad tycker jag. Ska man bråka så kan man ju klandra de som är utklädda till pirater för allehanda hemska brott likväl. Brukar man inte vara utklädd till mördare och pack på såna tillställningar? Trodde det var mer regel än undantag. Sen får man såklart välja timingen lite, det kanske inte vore så lämpligt om han kom igåendes full med sminkat blod och en t-shirt med texten "I love Phuket".

/perris
Citera
2005-01-13, 12:48
  #7
Medlem
Makehastes avatar
Har själv en kompis som kom som självaste Adolf till en maskerad. Man kan inte annat än tycka det är rätt roligt.
Citera
2005-01-13, 12:51
  #8
Medlem
BigDukes avatar
Jag har förståelse för att ni inte reagerar över detta, vi har en tradition av att utmana och provocera regerande uppfattningar här. Dessutom tjänade vi mer än vi förlorade på kriget.

Men att en monark i ett land som kämpat mot nazisterna med kniven på strupen kommer klädd med en svastika på armen är bara korkat.
Citera
2005-01-13, 14:05
  #9
Medlem
General Nogis avatar
Naziuniform??? Det ser ju ut som om han designat "uniformen" själv!

Han om någon borde väl ha fickpengar nog att köpa en helt autentisk uniform!
Citera
2005-01-13, 14:25
  #10
Medlem
Draugs Hargs avatar
Tyckte att den var helt vit, men det är väll nog bara jag.
Citera
2005-01-13, 14:53
  #11
Medlem
Spliffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigDuke
Men att en monark i ett land som kämpat mot nazisterna med kniven på strupen kommer klädd med en svastika på armen är bara korkat.
Tycker bara det var en rolig grej, fan folk borde inte vara så känsliga hela tiden. Min släkt har haft många som dött till följd av kommunist fittorna och jag får fan stå ut med kommunist symboler varje dag.
Citera
2005-01-13, 15:29
  #12
Avstängd
spoozs avatar
Man kan ju föreställa sig hur svenskarna skulle reagera om Prins Carl Philip gick på fest i nazidräkt..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback