Citat:
Ursprungligen postat av
blueberrycake
Trump har helt rätt. Harry behöver ett stort lycka till, för det kommer han att behöva.
Räcker att se Megs och Harrys video nu när de tigger röster till Biden. Man riktigt ser hur
ynklig Harry ser ut. En nedtryckt toffel. Påminner tyvärr om vår egen C-P och Sofia.
Veka, osäkra och naiva killar.
Håller med. Trump har människokännedom - han kan "läsa" människor; det har jag märkt förr. Jag tycker synd om Harry och C P. Meghan kommer att suga ut allt hon kan ur Harry, och sedan överge honom. När han inte längre kan komma tillbaka till sitt land och sin familj. (Angående Sofia så tror jag inte att det kommer att hända, för hon är inget utan C P och hans kungliga familj - och kan aldrig bli. Hon kommer att klänga sig kvar.)
Angående Meghan och hennes politiska video: det är HELT oacceptabelt att hon (och Harry) hänger sig kvar vid sin europeiska kungliga glans (som är något _magiskt_ för många amerikaner), när de tar ställning politiskt på det sättet. Det får de inte göra. Det skulle till och med kunna försämra de diplomatiska relationerna mellan USA och Storbritannien.