Citat:
Ursprungligen postat av
nezzom
Och återigen,varför såg jag inte detta fenomen förut?.Märkligt att jag som är 53 år inte sett detta när jag var yngre.
Troligtvis för att du då inte brydde dig. Du la helt enkelt inte märke till dem.
Jag och många med mig har sett dem förut.
Och fenomenet med kvardröjande k-strimmor finns beskrivet i böcker från så långt tillbaka som 40-talet.
Finns även en massa gamla foton och filmer som du kan titta på om du orkar.
Vad har du för förklaring till att din minnesbild inte stämmer överens med dokumentation från den tiden? Är det måhända fel på ditt minne eller på dokumentationen?