Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Contrails försvinner på cirka 30 sekunder, högst 60 sekunder.
Kan du berätta varför det skulle vara på detta sätt???
På filmen du länka ser man hur corntrailsen följer molnen.
Varför skulle molnen vara kvar med inte corntrailsen?
Sedan kommer andra moln på lägre höjd som blåser åt ett helt annat håll.
Här ser du hur otroligt varierande luften är.
Citat:
Ursprungligen postat av
KungPungPat
Om du ser sträck som ligger kvar på himmlen längre än så, då ser du bevis för chemtrails då dom inte beter sig som contrails om dom stannar kvar på himmlen i mer än 1 minut.
Måste föra samma taktik som med DoÅ se jag.
1: Håller du med om att moln består av små frysta vattendroppar? Ja eller nej.
2: Håller du med om att vatten du häller ut i minusgrader fryser? Ja eller nej.
3: Vet du om att mycket varmt vatten som kastas ut i minusgrader kan på sekunden bilda små små frysta vattendroppar som blir som ett moln? Ja eller nej.
4: Om du svarar ja på 3, håller du med om att samma sak skulle ske om vi kastar ut mycket varmt vatten från ett flygplan i kall luft? Ja eller nej.
Gör nu inte som DoÅ och grina om att jag ställer frågor som är ”styrda” bla bla bla.
Visa att du är kapabel till att svara bara.