Citat:
Ursprungligen postat av
nezzom
Sen har viss forskning visat på aluminiumoxid och andra ämnen ökat 1000 falt och aluminiumoxid utvinns ur bauxit i smältugnar under mkt höga temperaturer.
Sedan sade p1 för ngn dag sedan att kol hos personer som aldrig rökt har ökat markant.
Och långvariga övre luftväginfektioner o lunginflammationer med. De som kallar sig visselblåsare inom ämnet påstår att det är kopplat till fenomenet chemtrails. Man blir orolig eftersom ämnen partiklar som läggs ut däruppe tar med sig ner till oss såsom mögelsporer och bakterier vi normalt sett inte ska komma i kontakt med...
Då finns det alltså bot mot KOL?
Lustigt att de läkare jag känner inte nämnt något om det....
För du menar väl inte att "eliten" gasar ihjäl sig själva va?
Om man ska leta anledning till KOL kan man istället börja leta på marknivå, dieselbilar alltså och dess avgasrening, finns ett likhetstecken mellan antalet partiklar och diesel och det är inte vilken generation av motor det sitter i, det är hur mycket diesel det går igenom den.
Med senaste "rena" motorn blir det nästan inga partiklar jämfört med en gammal -70tals motor.......jo, dom är bara så små nu att de inte är mätbara.........
Det finns forskning på detta, sök och du ska finna, nu menar jag riktig forskning alltså och inte youtubehittepå, ska finnas en svensk forskningpå....karolinska kanske...? Minns ej 100% då det var ett tag sen jag såg den.
Contrails fanns på -70 talet, på -80talet och -90talet, att du är för ung att sett de är inget skäl att tro på de som försöker få dig att tro att det inte fanns.......