2014-01-22, 02:31
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuggyz
Månen solen osv är inga flygande saker som ett flygplan...så nu vet ni hur chemtrails fungerar o vad det är till för..
Eh nä... men mitt påpekande punkterade ditt påstående så du hade fel, igen.
Citera
2014-01-22, 06:46
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Månen solen osv är inga flygande saker som ett flygplan...så nu vet ni hur chemtrails fungerar o vad det är till för..

Men vi kan fortfarande se flygplan så uppenbarligen är något fel med din teori...
Citera
2014-01-22, 06:53
Medlem
Sadomans avatar
Citat:

När dom använder aluminium, barium så kan dom använda chemtrails till att skapa 3 dimenssionella kartor av terräng, krigsområden osv.

Och radar kan inte göra exakt samma sak, utan kemikalier som skulle behöva fällas över krigszonen vilket skulle utsätta flygplan för fara, för att... ?

Citat:
Chemtrails används oxå till vädermanipulation.

Det används alltså inte till att förgifta folk.

Två sanna påståenden! Från Snuggyz! Nära i alla fall. Att få moln att ge ifrån sig regn är inte riktigt att manipulera vädret då effekterna är så pass lokala och kortvariga.
Citera
2014-01-22, 08:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sadoman
Men vi kan fortfarande se flygplan så uppenbarligen är något fel med din teori...
Det kan ni ju inte inte dom som dom inte vill att ni ska se, när detta aktiveras så ser ni inte ett skit av dom planen som dom inte vill att ni ska se
Citera
2014-01-23, 23:34
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Du punkterade din pung måhända men inte mitt påstående, visste inte att solen stjärnor månen låg i jonosfären och att dom har samma massa som ett flygplan

Jobbigt att vara din sambo lr din polare, för du är nog den mest negativa tråkiga person jag stött på på internet
Du har säkert glömt vad du skrev ursprungligen i just denna lilla dialog så jag klistrar in det på nytt:

Citat:
Chemtrails är en substans som sprayas och skapar ett lager mellan mellan jorden och jonosfären
som gör att allting mellan det lagret är osynligt och dom kan oxå aktivera det lagret till HAARP och allting som flyger i detta lagret med chemtrails vare sig det är bombers lr va det nu är blir helt osynliga dom bara försvinner och går inte att se alls vare sig med blotta ögat eller radar.

...
Ett lager mellan jorden och jonosfären alltså som gör att vi inte kan se exempelvis farkoster som befinner sig där uppe. Med "bombers" menar du väl vanliga bombplan och dessa flyger förstås inte i jonosfären men det gör inte så mycket, du skrev ju mellan jorden och jonosfären så även troposfären eller stratosfären (där flygplan kan flyga) inryms ju i denna höjdprofil.

Men detta innebär alltså att ljuset som utsänds eller reflekteras av en farkost högt där uppe inte når jordytan, skulle ljuset nå hit så skulle vi ju se farkosten eftersom det är just ljus våra ögon ser. Om inte ljuset fån något i exempelvis jonosfären eller stratosfären kan nå jordytan pga kemstrimmorna så kan självklart inte ljus som kommer från något ännu högre upp nå hit. Då skulle vi alltså inte se solen, månen eller stjärnorna. Fattar du nu? Nä, det gör du fan inte ditt ägg men alla andra gör det. Vill du inte absolut framstå som den dummaste åsnan på hela djävla Flashback så gör du bäst i att säga att du förstår även om du inte gör det och erkänna att ditt ursprungliga påstående helt enkelt inte kan stämma.
Citera
2014-01-24, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Du har säkert glömt vad du skrev ursprungligen i just denna lilla dialog så jag klistrar in det på nytt:

Ett lager mellan jorden och jonosfären alltså som gör att vi inte kan se exempelvis farkoster som befinner sig där uppe. Med "bombers" menar du väl vanliga bombplan och dessa flyger förstås inte i jonosfären men det gör inte så mycket, du skrev ju mellan jorden och jonosfären så även troposfären eller stratosfären (där flygplan kan flyga) inryms ju i denna höjdprofil.

Men detta innebär alltså att ljuset som utsänds eller reflekteras av en farkost högt där uppe inte når jordytan, skulle ljuset nå hit så skulle vi ju se farkosten eftersom det är just ljus våra ögon ser. Om inte ljuset fån något i exempelvis jonosfären eller stratosfären kan nå jordytan pga kemstrimmorna så kan självklart inte ljus som kommer från något ännu högre upp nå hit. Då skulle vi alltså inte se solen, månen eller stjärnorna. Fattar du nu? Nä, det gör du fan inte ditt ägg men alla andra gör det. Vill du inte absolut framstå som den dummaste åsnan på hela djävla Flashback så gör du bäst i att säga att du förstår även om du inte gör det och erkänna att ditt ursprungliga påstående helt enkelt inte kan stämma.

Det stämmer utomordentligt det jag skrev! Det är du din jävla skunk tätningsmassa som inte har koll på något.

Vi pratar flygplan och inte sol måne stjärnor. Ett flygplan har elektronik och plåt det har inte stjärnor måne solen Vad är det du inte förstår ? Det är flygplan som blir osynliga!
Citera
2014-01-24, 16:31
Medlem
Citat:
Det stämmer utomordentligt det jag skrev! Det är du din jävla skunk tätningsmassa som inte har koll på något.

Vi pratar flygplan och inte sol måne stjärnor. Ett flygplan har elektronik och plåt det har inte stjärnor måne solen Vad är det du inte förstår ? Det är flygplan som blir osynliga!

Så vad menar du fysiskt hindrar ljuset från ett flygplan att nå jordytan som samtidigt släpper igenom ljuset från en stjärna? Och varför skulle det ena släppas igenom men itne det andra?
Citera
2014-01-24, 18:30
Medlem
Sadomans avatar
Citat:
Det kan ni ju inte inte dom som dom inte vill att ni ska se, när detta aktiveras så ser ni inte ett skit av dom planen som dom inte vill att ni ska se

Och ljudet försvinner också antar jag...
Citera
2014-01-24, 19:57
Medlem
Bigzys avatar
Visst mår jag dåligt över att läsa om chemtrails, det är sorgligt.
Men missar vi inte att vi själva åker på semester i tunga flygplan som också spyr ut chemtrails i luften.
Avgaser som förorenar och ger oss sjukdomar, varför gör vi såhär ?

Anledningen ligger alltså i grund och botten i hur vi, du, jag agerar tillsammans.
Citera
2014-01-24, 22:07
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:

Idiot igen Det spelar för helvete ingen roll om ett flygplan har elektronik och plåt och jag skrev ju senast exakt vad som var problemet för dig. Förklara nu ditt idiotiska påstående. Men vet du vad, du kommer inte att klara av det.
Citera
2014-01-24, 22:15
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bigzy
Visst mår jag dåligt över att läsa om chemtrails, det är sorgligt.
Men missar vi inte att vi själva åker på semester i tunga flygplan som också spyr ut chemtrails i luften.
Avgaser som förorenar och ger oss sjukdomar, varför gör vi såhär ?

Anledningen ligger alltså i grund och botten i hur vi, du, jag agerar tillsammans.
Visst kan man må dåligt när man ser hur korkade människor det finns som tror på sådant här, jag blir själv smått beklämd.

Sen är det självklart så att flygplansavgaser likväl som bilavgaser, rök från industrier och alla andra avgaser ställer till problem i naturen. Det är dock inte det som kallas chemtrails. Flygplansavgaser är inte något jätteproblem ur miljösynpunkt, de beräknas exempelvis stå för 2-4 % av människans CO2-utsläpp (Den högre siffran tar hänsyn till vattenångans annorlunda inverkan då den släpps ut på hög höjd jämfört med vid marknivå och omräknas till s.k. CO2-ekvivalenter. Snuggyz som är så kunnig kan säkert berätta mer om detta )

Det riktigt patetiska i denna visa är att samma personer som tror på och/eller predikar om chemtrails
så ofta förnekar de verkliga problemen med avgaser. Det verkar som att det är viktigare för dem att vara avvikande än att söka och tala om sanningen.
Citera
2014-01-25, 00:59
Medlem
TheHorrors avatar
Vi borde nog ha lärt oss vid det här laget att man kan inte lära gamla hundar att sitta, likväl tokstollar som letar dårskap uppe i himlen varje dag istället för att ägna sig åt lite allmänbildande saker, inte finns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in