2013-03-31, 17:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tradet
Du må skriva på vad du tycker är bra svenska. ja, jag har läsförståelse.
Säger jag upp mig från jobbet blir jag arbetslös ja, men som alla vettiga människor har jag en sparad buffert, och ett kontaktnät av vänner jag kan skrapa fram ett nytt jobb via. Senast förra veckan fick jag faktiskt ett jobberbjudande. Men det är OT.

HUR vet du att det är nolltolerans? Du än så länge har du bara hoppat in, kommit med massa påståenden och inga källor.

hur det sprutas ut är ganska viktigt för diskussionen. För att vara så säker på din sak verkar du veta så otroligt lite om detta.

Och till sist ett tips. Ska man klanka ner på att folk saknar läsförståelse så kan man lära sig stava till "innehåll" "arbetslös" "precis" och "aning"
Bara ett tips från coachen sådär.

Så lustigt så fort jag skriver något emot dig, så ska du självklart ha en contringsvar tillbaka. Jag tror inte på dig så mycket längre, du sitter o ljuger om ditt privatliv.

Det sprutas ut som vanligt, fan vet jag hur det går till när dom sprutar ut giftet, jag är inte pilot som sagt.

Jag vet tillräckligt om ämnet för att veta det är gift som sprutas ut, och ingen utomstående vet något om vad som sprutas ut, man kan inte ifrågasätta saker då får man sparken från jobbet om är emot dom som ligger bakom chemtrails
Citera
2013-03-31, 17:27
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rizzoo
Jag har ingen anning om vart dom landar och lyfter, tror det finns speciella flygbanor bara för chemtrails. Arlanda lär har egen chemtrail flygbana.

Jaså, och vilken av Arlandas tre(!) startbanor är det?? Jag har själv lyft från alla tre banorna så jag undrar lite om vid vilket tillfälle jag måste varit blind och inte såg att alla mina medpassagerare var gifttunnor...?
Citera
2013-03-31, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Jaså, och vilken av Arlandas tre(!) startbanor är det?? Jag har själv lyft från alla tre banorna så jag undrar lite om vid vilket tillfälle jag måste varit blind och inte såg att alla mina medpassagerare var gifttunnor...?
Är du också pilot, va fan är det frågan om alla är piloter eller känner dom, snacka om bullshit.

Jag tog arlanda som exempel, dom kanske lyfter vid bromma flygplats också, Nånstans lyfter och landar dom helt enkelt.
Citera
2013-03-31, 17:33
Medlem
Citat:
Så lustigt så fort jag skriver något emot dig, så ska du självklart ha en contringsvar tillbaka. Jag tror inte på dig så mycket längre, du sitter o ljuger om ditt privatliv.

Det sprutas ut som vanligt, fan vet jag hur det går till när dom sprutar ut giftet, jag är inte pilot som sagt.

Jag vet tillräckligt om ämnet för att veta det är gift som sprutas ut, och ingen utomstående vet något om vad som sprutas ut, man kan inte ifrågasätta saker då får man sparken från jobbet om är emot dom som ligger bakom chemtrails
Jag bryr mig ganska föga om du tror mig eller inte faktiskt. mest vill jag påvisa att du inte har en suck att komma med i diskussionerna, utan du bara tror blint.

Så för att göra detta klart så tror du att piloterna (oklart vilka piloter) hotas till tystnad av sin arbetsgivare (Itanimulli), och dom sprutar ut gift. Men du vet inte hur, varför, eller vilket gift?
Giftet i sin tur kommer från en oklar fabrik som ägs av itanimulli.

Fö. Jobbet jag blev erbjuden var skyddsvakt på riksbanken. Den ska även finnas uppe på G4S´s hemsida.
Citera
2013-03-31, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tradet
Jag bryr mig ganska föga om du tror mig eller inte faktiskt. mest vill jag påvisa att du inte har en suck att komma med i diskussionerna, utan du bara tror blint.

Så för att göra detta klart så tror du att piloterna (oklart vilka piloter) hotas till tystnad av sin arbetsgivare (Itanimulli), och dom sprutar ut gift. Men du vet inte hur, varför, eller vilket gift?
Giftet i sin tur kommer från en oklar fabrik som ägs av itanimulli.

Fö. Jobbet jag blev erbjuden var skyddsvakt på riksbanken. Den ska även finnas uppe på G4S´s hemsida.

Jaha nu vet jag vad itanmulli betyder det är ju bakvänt skrivet av illuminati, mig lurar du inte!!

Jag menar piloter får sparken om dom ifrågasätter om behållarna, fortsätter dom förstöra programmet på nått sätt då hotas dom till livet. Självklart vet jag inte exakt hur varför eller vilket gift, hur ska jag ta redan på det? Jag är vanlig medborgare. Ja giftet kommer från en fabrik nånstans som styrs av illuminati
Citera
2013-03-31, 17:45
Medlem
Kan säkert finna ett svar tidigare i tråden, men jag vägrar läsa 231 sidor om det här larvet, så jag tänker fråga istället.

Det lustiga med den här konspirationsteorin är att den faller så fruktansvärt platt på sin egen orimlighet.

Varför skulle flygbolagen vilja spruta ut gifter från sina flygplan för att göra befolkningen lite småsjuka?

Själva grunden i hela teorin var väl ändå att man såg spår i luften som man inte kunde begripa. Men nu när alla normalt funtade människor fattar att det är vattenånga (som bildas i all typ av förbränning) så förstår jag inte vad ni har för belägg för att fortfarande tro att det skulle finnas gifter i?
Senast redigerad av Makramundi 2013-03-31 kl. 18:15.
Citera
2013-03-31, 17:46
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Är du också pilot, va fan är det frågan om alla är piloter eller känner dom, snacka om bullshit.

Jag tog arlanda som exempel, dom kanske lyfter vid bromma flygplats också, Nånstans lyfter och landar dom helt enkelt.

Nej jag är inte pilot ( det räcker faktiskt inte med att kunna räkna till tre för att bli pilot, även om jag förstår att du blev mäkta imponerad!) Men om du hävdar att en av Arlandas tre startbanor är dedicerad för chemtrailsplan så har du väl någonting att backa upp det påståendet med!
Citera
2013-03-31, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Nej jag är inte pilot ( det räcker faktiskt inte med att kunna räkna till tre för att bli pilot, även om jag förstår att du blev mäkta imponerad!) Men om du hävdar att en av Arlandas tre startbanor är dedicerad för chemtrailsplan så har du väl någonting att backa upp det påståendet med!
Hur ska jag backa upp det, tycker inte detta är speciellt märkvärdigt vart dom lyfter ifrån, de samma sak vart lyfter DHL, Fedex plan upp det är också utan passagerare
Citera
2013-03-31, 18:02
Medlem
svampdamps avatar
Roligaste tråden på länge. Har aldrig sett intelligensreserven så här samlade.
Man lär sig om kondensering i högstadiet.
Citera
2013-03-31, 18:08
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makramundi
Kan säkert finna ett svar tidigare i tråden, men jag vägrar läsa 231 sidor om det här larvet, så jag tänker fråga istället.

Det lustiga med den här konspirationsteorien är att den faller så fruktansvärt platt på sin egen orimlighet.

Varför skulle flygbolagen vilja spruta ut gifter från sina flygplan för att göra befolkningen lite småsjuka?

Själva grunden i hela teorien var väl ändå att man såg spår i luften som man inte kunde begripa. Men nu när alla normalt funtade människor fattar att det är vattenånga (som bildas i all typ av förbränning) så förstår jag inte vad ni har för belägg för att fortfarande tro att det skulle finnas gifter i?
Det där har du alldeles rätt i, det har inte på alla tusentals inlägg i den här knäppgökstråden varken lags fram några bevis för att kemstrimmorna finns eller någon logisk fungerande händelsekedja för hur det skulle gå till. Det är helt enkelt ett gäng idioter som vill känna sig märkvärdiga genom att tro att de vet något som inte alla vet, ungefär som det brukar vara med de flesta konspirationsteorier alltså.

Jag har otaliga gånger uppmanat de troende att göra tester i verkligheten, t ex med den utmärkta fjärrmätningsmetoden LIDAR som kan analysera kemiska sammansättningen hos kondensstrimmorna eller lite allt möjligt genom att se hur ljuset från en laserstråle påverkas av reflexionen (kanske egentligen återemmitering av ljus). Detta har inte en djävel nappat på trots att jag givit adress och telefonnummer till ett ställe i Stockholm som har en sådan utrustning. Tomtarna vill helt enkelt inte lyfta ett finger för att bevisa sin tes utan istället ägnar man evigheter åt att glo på idiotiska youtubefilmer. Rätt svagt får man säga.
Citera
2013-03-31, 18:13
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
...
Du som kan så mycket om detta du kanske kan svara på mitt inlägg https://www.flashback.org/sp42700960 som ställdes till en numera fallen hjälte.
Citera
2013-03-31, 18:25
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Hur ska jag backa upp det, tycker inte detta är speciellt märkvärdigt vart dom lyfter ifrån, de samma sak vart lyfter DHL, Fedex plan upp det är också utan passagerare

Japp, och åker du ut till Arlanda kan du SE hur planen lastas och lyfter. Aldrig sett några gifttunnor där dock, så det vore kul att få det förklarat hur det går till och var det görs!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in