2013-03-31, 16:17
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rizzoo
Precis piltoen gör bara det han blviit tillsagd att göra. Svårare än så är det inte. Varför skulle piloter bry sig om det riktiga innehåller, dom har ett jobb att skönta
Mm, du har nog rätt. Varför ska man fundera på vad man får i uppdrag att göra? Gört!
Citera
2013-03-31, 16:18
Medlem
Citat:
Precis piltoen gör bara det han blviit tillsagd att göra. Svårare än så är det inte. Varför skulle piloter bry sig om det riktiga innehåller, dom har ett jobb att skönta
då frågar vi för andra gången.

Citat:
Det är ju inte direkt så att när piloten ska taxa ut så får han en låda som det står "Flygfotogen" på.
Kan du i enkel punktform berätta var behållarna kommer ifrån. Vad svepskälet till piloten är. hur dessa sprutas ut. Vilka är med på konspirationen. Och hur skyddar sig stormakten från chemtrailsen?

Svara så utförligt du kan, med egna ord och källor.
Citera
2013-03-31, 16:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tradet
då frågar vi för andra gången.
Något hemligt programm kommer behållarna ifrån, Man får ju aldrig vart och hur dom tillverkar behållarna. Stormakten och illuminati har knytit hårt om detta.

Som sagt pilotern vet ingenting var detta kommer ifrån, återigen dom gör sitt jobb utan ställa masssa frågor.

Man inte skydda sig från stormakten tyvärr, dom är alldeles för kraftfulla.
Citera
2013-03-31, 16:30
Medlem
Citat:
Något hemligt programm kommer behållarna ifrån, Man får ju aldrig vart och hur dom tillverkar behållarna. Stormakten och illuminati har knytit hårt om detta.

Som sagt pilotern vet ingenting var detta kommer ifrån, återigen dom gör sitt jobb utan ställa masssa frågor.

Man inte skydda sig från stormakten tyvärr, dom är alldeles för kraftfulla.

Känner du någon pilot? Har du någonsin träffat någon?
De två jag känner är nog de mest ifrågasättande människorna jag någonsin träffat. Det finns inte en suck att de bara skulle nicka och slänga in en behållare eller två som det står "vanligt ofarligt vatten" på. Och varför ska de spruta ut det?
Svara vettigt på frågorna nu, och inte någon one-liner.

Och det viktigaste: Hur sprutas gifterna ut? Hur skyddar sig itanimulli från chemtrailsen?
Citera
2013-03-31, 16:43
Bannlyst
Citat:
Känner du någon pilot? Har du någonsin träffat någon?
De två jag känner är nog de mest ifrågasättande människorna jag någonsin träffat. Det finns inte en suck att de bara skulle nicka och slänga in en behållare eller två som det står "vanligt ofarligt vatten" på. Och varför ska de spruta ut det?
Svara vettigt på frågorna nu, och inte någon one-liner.

Och det viktigaste: Hur sprutas gifterna ut? Hur skyddar sig itanimulli från chemtrailsen?
Tro mig kompis det är ingen som vet riktiga innehållet inte dina pilotkompisar heller.

Man har en order följa utan att ifrågasätta, gör man det får man kicken från jobbet. Det finns inga varför, dom måste som sagt lyda och göra sitt jobb. Take it or leave it.

Behållarna är ju giftet. Man kan inte skydda sig mot stormakten, i så fall måste man göra en slags revuliton
Citera
2013-03-31, 16:48
Medlem
Citat:
Tro mig kompis det är ingen som vet riktiga innehållet inte dina pilotkompisar heller.

Man har en order följa utan att ifrågasätta, gör man det får man kicken från jobbet. Det finns inga varför, dom måste som sagt lyda och göra sitt jobb. Take it or leave it.

Behållarna är ju giftet. Man kan inte skydda sig mot stormakten, i så fall måste man göra en slags revuliton
Nu börjar jag faktiskt bli lite sur på dina ickesvar. Jag vet att du anser att piloter bara lyder order, men så är det väldigt sällan hos normalt folk. De få piloter jag känner är väldigt frågande av natur, och man tjänar inte så mycket som folk tror. Dessutom så är det hårdvaluta att ha en erfaren pilot, så hot om uppsägning är inte sant heller.

Och som vanligt glömmer du frågan:hur sprutas det ut? och hur skyddas du itanimulli från detta?

Läs, förstå, svara!
Citera
2013-03-31, 16:51
Bannlyst
Citat:
Nu börjar jag faktiskt bli lite sur på dina ickesvar. Jag vet att du anser att piloter bara lyder order, men så är det väldigt sällan hos normalt folk. De få piloter jag känner är väldigt frågande av natur, och man tjänar inte så mycket som folk tror. Dessutom så är det hårdvaluta att ha en erfaren pilot, så hot om uppsägning är inte sant heller.

Och som vanligt glömmer du frågan:hur sprutas det ut? och hur skyddas du itanimulli från detta?

Läs, förstå, svara!
Vadå ickesvar, jag förökser bemöta ditt inlägg så bra som möjligt.

Sjävklart ska du säga dina piloter inte är dumma i huvet och dom frågar mycket, tror du snackar skit. Ingen vill riskera sitt jobb,

Giftet sprutas ut ur flygplanen såklart, vad trodde du?

Vad är itanimulli för något?
Citera
2013-03-31, 16:53
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzle
Chemtrail pilot speaks out. Case closed.

http://www.youtube.com/watch?v=wshBhDlI1dY

Fast de verkar ju bara babbla om cloud seeding (att forcera fram regn ur moln), inte om chemtrails. Lite svårt att uppfatta allt dom sägs dock pga den urusla filmkvaliteten. Känns inte som "case closed" ett enda dugg.. I alla all inte till "er" fördel.
Välkomna tillbaka förresten.
Citera
2013-03-31, 16:57
Medlem
Citat:
Vadå ickesvar, jag förökser bemöta ditt inlägg så bra som möjligt.

Sjävklart ska du säga dina piloter inte är dumma i huvet och dom frågar mycket, tror du snackar skit. Ingen vill riskera sitt jobb,

Giftet sprutas ut ur flygplanen såklart, vad trodde du?

Vad är itanimulli för något?
Du skriver ickesvar. Luddigt, one-liners och glömmer antagligen medvetet att svara på vissa saker.
Dessutom utan att hänvisa till någon som helst källa.

Jag har absolut inga problem att säga upp mig från mitt jobb om det visar sig att jag skulle spruta ut mer giftgaser än jag redan gör. Och jag är ganska säker på att de flesta normalt funtade människor skulle göra exakt samma sak.

Självklart sprutas giftet ut ur plan. Det jag undrar är HUR sprutas giftet ut ur planet?
Via fotogenet? externt munstycke? Piloten vevar ner rutan och kissar för glatta livet?

Itanimulli är något du får fundera på alldeles själv. Så får vi se hur mycket hjärnaktiviet det går åt.
Citera
2013-03-31, 16:58
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ja ungefär så såna här tuber på denna bild http://conspiracies.skepticproject.com/images/articles/chemtrails/kegsonaplane-full.jpg

Varifrån startar och landa de med all de här chemtrailsplanen då? Det är ju knappast möjligt från våra kommersiella flygplatser där alla kan se att passagerare går in och ut ur flygplanen. Och det kan ju inte vara från militära anläggningar där alla kan se att det är militära flygplan som lyfter och landar. Har de speciella flygplatser för detta, och var finns dom??
Citera
2013-03-31, 17:06
Bannlyst
Citat:
Du skriver ickesvar. Luddigt, one-liners och glömmer antagligen medvetet att svara på vissa saker.
Dessutom utan att hänvisa till någon som helst källa.

Jag har absolut inga problem att säga upp mig från mitt jobb om det visar sig att jag skulle spruta ut mer giftgaser än jag redan gör. Och jag är ganska säker på att de flesta normalt funtade människor skulle göra exakt samma sak.

Självklart sprutas giftet ut ur plan. Det jag undrar är HUR sprutas giftet ut ur planet?
Via fotogenet? externt munstycke? Piloten vevar ner rutan och kissar för glatta livet?

Itanimulli är något du får fundera på alldeles själv. Så får vi se hur mycket hjärnaktiviet det går åt.

Jag skriver bra svenska, det är du som har läsförståelse. Säger du upp från jobbet blir du ju arbetsös, du verkar inte förstå när jag säger det är nolltolerans på att ifrågasätta vad behållarna innehåller. Det kanske står som sagt h2o så att ingen ska bry sig om det. Men iinehållet är som sagt giftigt.

Det sprutas percis som vanligt hur dom sprutar ut det.

Har ingen anning om itanimiulli är, låter som latin allafall
Citera
2013-03-31, 17:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Varifrån startar och landa de med all de här chemtrailsplanen då? Det är ju knappast möjligt från våra kommersiella flygplatser där alla kan se att passagerare går in och ut ur flygplanen. Och det kan ju inte vara från militära anläggningar där alla kan se att det är militära flygplan som lyfter och landar. Har de speciella flygplatser för detta, och var finns dom??
Jag har ingen anning om vart dom landar och lyfter, tror det finns speciella flygbanor bara för chemtrails. Arlanda lär har egen chemtrail flygbana.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in