Citat:
Ursprungligen postat av ancientfrenzy
Nej det är inte kondens. Lyssna noga. HAArP används nämligen TILLSAMMANS med chemtrails för att modifiera vädret. Metallpartiklar såsom aluminium, barium och strontium, de viktigaste delarna i chemtrails, ökar atmosfärens ledningsförmåga och förbättrar därmed HAARPS prestanda till att modifiera vädret.
Nej de används inte tillsammans och har inte heller var för sig de egenskaper som folihattar påstår.
Om chemtrails verkligen innehöll dessa ämnen, varför har ingen djävel i hela vida världen lyckats mäta det? Ni sitter ta mig fan bara och gissar och hittar på saker dagarna i ända.
Jag har upprepade gånger i denna tråd givit förslag på ett avgörande test att med LIDAR mäta kondensstrimmornas innehåll men inte fan nappar någon trots att de påstår att detta är ett så djävulusiskt projekt som hotar mänskligheten.
Om jag trodde på detta trams så skulle jag inte vänta en dag med att göra en sådan mätning. Att ingen av er idiotdjävlar gör det kan bara tyda på en sak: Inte ens ni tror på det utan ni trollar bara.