2011-11-06, 23:49
Medlem
Gargameliks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Och en 16-årig småligist som är statsministerson skyddar sig med Säpo efter att han själv nitat en kille, det är mycket upprörande..
Känns definitivt som missbruk av "diplomatisk immunitet" har förekommit/förekommer när det gäller Reinfeldt Jr.
Citera
2011-11-06, 23:55
Medlem
Jag hade iaf krossat flaskan innan.......
Citera
2011-11-06, 23:55
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Det är klart att det är tråkigt att en ung (förvisso störig) herre blivit slagen, men kanske leder detta till något gott - ökad empati och förtåelse för "vanligt folk" hos mor och far?
Citera
2011-11-06, 23:56
Medlem
15Februaris avatar
Skulle säga att Eriks beteende är en säkerhetsrisk för vårt rike. Han drar ett löjes skimmer över sin far.
Jag kan säga som så att Erik är långt ifrån oskyldig. Varje helg är det något som har hänt med honom inblandad.
Citera
2011-11-06, 23:59
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Hur menar du då? ett övertagande av statsmakten? Eller du kanske tänkte på något DIF-relaterat?

Nej jag kan säga som så att Erik är inte den som backar för lite hämnd. Får dock hoppas att så inte är fallet. Och ja, Erik är inbiten djurgårdare och Sebastian inbiten AIKare, och på samma sätt deras umgängeskretsar. Därför är det också på den scenen de bråkar kan man väl nästan säga.
Citera
2011-11-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
Nej jag kan säga som så att Erik är inte den som backar för lite hämnd. Får dock hoppas att så inte är fallet. Och ja, Erik är inbiten djurgårdare och Sebastian inbiten AIKare, och på samma sätt deras umgängeskretsar. Därför är det också på den scenen de bråkar kan man väl nästan säga.

? Nej teliapojken har aldrig kört för Djurgårn
Citera
2011-11-07, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
Men max var ju djurgårdare? Och sebbe också? http://www.svenskalag.se/gb.asp?teamID=4448&cmd=new_gb
Senast redigerad av grodanbollekalle 2011-11-07 kl. 00:04.
Citera
2011-11-07, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billy-b
? Nej teliapojken har aldrig kört för Djurgårn
Sebastian är teliakillen...
Citera
2011-11-07, 00:02
Medlem
xantrexs avatar
Sammanfattning: http://avpixlat.info/2011/11/06/statsministerns-son-misshandlad-far-han-skylla-sig-sjalv/

Da*id Redo*do som blir misshandlad vid villan.
Telia grabben Se*astian Ni*sson som slår en flaska i huvudet på Fredrik Reinfeldts ADHD barn till son.

M*x Ko*ar verkar inte vara inblandad så vitt jag vet. Sedan är någon Jacob också inblandad vid villan. Någon får gärna utveckla.
Citera
2011-11-07, 00:08
Medlem
Inte.viktigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uffepuffe
hur menar du? har du någon koll på hur myndigheterna reagerade när dom fick reda på vem BO var?

Det blev felciterat. Syftade på att de blev en större grej pga. att det var stadsministerns son.
Citera
2011-11-07, 00:10
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Men max var ju djurgårdare? Och sebbe också? http://www.svenskalag.se/gb.asp?teamID=4448&cmd=new_gb
Sebbe är AIKare, har personligen sett honom stå och klunka folköl på Norra stå för något år sedan. Något som jag och mina polare för övrigt hade rätt roligt åt.
Citera
2011-11-07, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xantrex
Sammanfattning: http://avpixlat.info/2011/11/06/statsministerns-son-misshandlad-far-han-skylla-sig-sjalv/

Da*id Redo*do som blir misshandlad vid villan.
Telia grabben Se*astian Ni*sson som slår en flaska i huvudet på Fredrik Reinfeldts ADHD barn till son.

M*x Ko*ar verkar inte vara inblandad så vitt jag vet. Sedan är någon Jacob också inblandad vid villan. Någon får gärna utveckla.
Jacob är vän med Erik har varit elak mot nåns flickvän. Bråket ska ha börjat när någon av redondos vänner kom och frågade efter Jacob. Det finns en dispyt på facebook upplagd mellan Jacob och denne kille..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in