2011-11-06, 23:32
Bannlyst
Vad gör en 16-åring på Stureplan?
Alltid tragiskt med våld. Hoppas Reinfeldt Jr. slutar umgås i fel kretsar.

Citat:
Ursprungligen postat av karlolof89
Nej, absolut inte. Men bråk brukar oftast uppkomma genom alkoholintag.
Eller matematik.
Senast redigerad av Atkinson 2011-11-06 kl. 23:41.
Citera
2011-11-06, 23:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vivalamexico
sammanfattning?

https://www.flashback.org/sp33868589
Senast redigerad av flashturken 2011-11-07 kl. 00:20.
Citera
2011-11-06, 23:37
Medlem
Gargameliks avatar
Detta är mycket allvarligt, bortsett från vad som verkar vara ett vidrigt beteende, så framstår Reinfeldt Jr som en säkerhetsrisk för Sverige. Reinfeldt Jr kan lätt försätta Reinfeldt Sr i en utpressningssituation med sitt agerande och kriminella umgängeskrets. Vad väljer Reinfeldt Sr då, skydda sin son eller kommer rikets säkerhet före? Personligen kan jag tänka mig att Sr kan vara något flexibel med rikets säkerhet när det gäller sin son och det är inte ok med mig som väljare.

Medelklass+ barn som försöker leka gangstrar är tragiskt, istället för att inse att dom är extremt priviligerade och ta vara på detta, utsätter dom sig för en enorm risk. Det är bara en tidsfråga innan Reinfeldt Jr & Co springer på ett förortsgäng som synar bluffen och historien slutar på bårhuset.
Citera
2011-11-06, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gargamelik
Detta är mycket allvarligt, bortsett från vad som verkar vara ett vidrigt beteende, så framstår Reinfeldt Jr som en säkerhetsrisk för Sverige. Reinfeldt Jr kan lätt försätta Reinfeldt Sr i en utpressningssituation med sitt agerande och kriminella umgängeskrets. Vad väljer Reinfeldt Sr då, skydda sin son eller kommer rikets säkerhet före? Personligen kan jag tänka mig att Sr kan vara något flexibel med rikets säkerhet när det gäller sin son och det är inte ok med mig som väljare.

Medelklass+ barn som försöker leka gangstrar är tragiskt, istället för att inse att dom är extremt priviligerade och ta vara på detta, utsätter dom sig för en enorm risk. Det är bara en tidsfråga innan Reinfeldt Jr & Co springer på ett förortsgäng som synar bluffen och historien slutar på bårhuset.
Och en 16-årig småligist som är statsministerson skyddar sig med Säpo efter att han själv nitat en kille, det är mycket upprörande..
Citera
2011-11-06, 23:39
Medlem
Ghandi_IIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MenskSkotter
http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/199052_10150117680210053_720115052_6321897_7369521 _n.jpg

Tycker det ser ut som en bild ur någon adventskalender.
Citera
2011-11-06, 23:40
Medlem
Jeff.Becks avatar
Någon som vet hur skadad Erik blev? En flaska i huvudet kan ju vara allt från väldigt lindrigt till hjärnskakning och fula ärr.
Citera
2011-11-06, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeff.Beck
Någon som vet hur skadad Erik blev? En flaska i huvudet kan ju vara allt från väldigt lindrigt till hjärnskakning och fula ärr.
Han kan gå i skolan imorgon...
Citera
2011-11-06, 23:44
Medlem
GotiskaKlubbens avatar
Finns det någon sammanfattning? Handlar detta om hämnd, psykiska sjukdomar, eller om ett vanligt överfall, där Erik är oskyldig?

Får man diskutera Eriks eventuella ADHD? Detta handlar ju ändå om stadsministerns son och har därför ett mkt stort allmänintresse. Det har nämnts i tråden att han kan utgöra "en säkerhetsrisk".

Fredriks pappa, Bruno, har ju enligt media haft svåra alkoholproblem och uppträtt förvirrad - är det från den sidan av släkten som Eriks oro kan spåras, eller är det från Filippas släkt som problemen ska sökas?

Om dessa frågor irrelevanta är jag tacksam om moderatorn omgående tar bort mitt inlägg.
Citera
2011-11-06, 23:44
Medlem
Citat:

Enligt Eriks facebook så har han hjärnskakning men hans fader skulle skicka honom till skolan imorgon, det tyckte både han, och hans kompis/ligg var dåligt.
Citera
2011-11-06, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pillow
Enligt Eriks facebook så har han hjärnskakning men hans fader skulle skicka honom till skolan imorgon, det tyckte både han, och hans kompis/ligg var dåligt.
Pappa kanske inte är så glad över Eriks agerande under helgen.. Pappa kanske inte gillar denna tråd..
Citera
2011-11-06, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GotiskaKlubben
Finns det någon sammanfattning? Handlar detta om hämnd, psykiska sjukdomar, eller om ett vanligt överfall, där Erik är oskyldig?

Får man diskutera Eriks eventuella ADHD? Detta handlar ju ändå om stadsministerns son och har därför ett mkt stort allmänintresse. Det har nämnts i tråden att han kan utgöra "en säkerhetsrisk".

Fredriks pappa, Bruno, har ju enligt media haft svåra alkoholproblem och uppträtt förvirrad - är det från den sidan av släkten som Eriks oro kan spåras, eller är det från Filippas släkt som problemen ska sökas?

Om dessa frågor irrelevanta är jag tacksam om moderatorn omgående tar bort mitt inlägg.
Ja det är hämnd,, titta några sidor bakåt i tråden..
Citera
2011-11-06, 23:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Det är väl egentligen bara en person som med säkerhet vet om han öht fick en flaska i skallen. Skadan beror på var slaget föll och på vilket sätt. Vad jag kunnat utläsa behövde han inte ens sy, därmed inte sagt att han inte skadats (hjärnskakning).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in