2011-11-07, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bourytes
Seba*tian Nils*on (telia-sebbe), GM:s blogg:
http://sebastiannilsson.myshowroom.se/

Nu vet vi vad som gav han inspirationen till att slå en flaska i huvudet på Reinfeldt. (November 1 "Dagens Låt" posten).
Citera
2011-11-07, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Du bor på landet och är överraskad över att berusade svenska killar gillar att slåss och hävda sig? Du går inte ut så mycket va? Fenomenet är lika gammalt som människan själv. Inse det.

Jo, i äldre tider var det ju rivalitet mellan byarna och slagsmål. Men när jag växte upp hade mycket av det där försvunnit. 99% slogs inte. Däremot fanns det enskilda slagskämpar. Idag får jag intrycket att det handlar om en slagsmålskultur igen, mer än enstaka bråkstakar. Hur det än är med det så ser jag mer allvarligt på att stasministerns son umgås i våldsbenägna kretsar än om exempelvis kungabarnen hade gjort det.
Citera
2011-11-07, 15:03
Medlem
Det är väl sånnadära psykopatfamiljer som stadsministerfamiljen (med negerblod) som antagligen gör att man fortfarande är monarkist. Sextonåringar på Stureplan nattetid. Näää fy fan, familjen bör omhändertas inte bara för att de manipulerar svenska folket utan även för att de vuxna i familjen tycks skita i sin avkomma... Thats the niggros!
Citera
2011-11-07, 15:07
Medlem
Lillirnss avatar
Erik Reinfeldt tycker jag borde LVU-placeras i något år. Då skall vi se om han är lika duktig på argumentera mot ungdoms-psychona på sådanna ställen
Citera
2011-11-07, 15:10
Medlem
Formsvackas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alolia
Om han hade vart lika kaxig mot mig som i youtubefilmerna jag såg så hade han inte fått EN flaska i huvdet, jag hade fan kastat en hel back...

Och förmodligen ångrat dig bittert när SÄPO ringer på dörren dagen efter..
Citera
2011-11-07, 15:12
Medlem
Bara mer än rätt gjort! Den killen förtjänar verkligen en rejäl omgång, ett bra bevis på att moderater är äckliga parasiter som tror sig kunna styra å ställa över alla. Sen finner jag det väldigt skumt att polisen sätter in extra insatser och hela skiten bara för ungen råkar vara son till en rik jävel.

Alla är inte lika under lagen i detta samhälle vi har idag, GM kommer förstås inte ha något att sätta emot då juryn/ domarna etc. tystar de.
Citera
2011-11-07, 15:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sextanos
Bara mer än rätt gjort! Den killen förtjänar verkligen en rejäl omgång, ett bra bevis på att moderater är äckliga parasiter som tror sig kunna styra å ställa över alla. Sen finner jag det väldigt skumt att polisen sätter in extra insatser och hela skiten bara för ungen råkar vara son till en rik jävel.

Alla är inte lika under lagen i detta samhälle vi har idag, GM kommer förstås inte ha något att sätta emot då juryn/ domarna etc. tystar de.

Vad finns det att säga emot menar du? Att Erik är stor i käften och kaxig? Sen när rättfärdar det någon att slå nån med en flaska i skallen och att sen sparka på personen när den ligger ner?...

Väx up, hur kan ni tycka det är kul att en 16 årig person i ska kunna bli misshandlad MITT på Stureplan utan att någon rycker in? Herre...
Citera
2011-11-07, 15:20
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McPower
"När det gick upp för polisen vem offret på Stureplan var satte de in stora resurser för att gripa gärningsmannen".
för alla människor är tydligen inte lika värda.hade det varit nån random snubbe så hade inte samma resurser satts in då eller?

Om attacken förvärrades av att det var sonen till statsministern som var offret så skall det ges större resurser. Då är det nämligen en attack på vår demokrati eftersom alla skall kunna väljas och representera väljarna utan fara för sin eller sin familjs hälsa.
Citera
2011-11-07, 15:25
Medlem
skogshomos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormjaevel
Vad finns det att säga emot menar du? Att Erik är stor i käften och kaxig? Sen när rättfärdar det någon att slå nån med en flaska i skallen och att sen sparka på personen när den ligger ner?...

Väx up, hur kan ni tycka det är kul att en 16 årig person i ska kunna bli misshandlad MITT på Stureplan utan att någon rycker in? Herre...

Har starkt för mig att hans far menade att man får räkna med politikt våld om man är sverigedemokrat och med tanke på Eriks rasistiska kommentarer så...förtjänade gossebarnet ett kok stryk
Citera
2011-11-07, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skogshomo
Har starkt för mig att hans far menade att man får räkna med politikt våld om man är sverigedemokrat och med tanke på Eriks rasistiska kommentarer så...förtjänade gossebarnet ett kok stryk

Det är en helt annan fråga.. Är väl knappast Erik som har sagt det och står för det? Bara för att han heter Reinfeldt betyder det inte att han delar åsikter med sina föräldrar? Och väldigt tveksam på att Fredrik har sagt; Om en person har främlingsfientliga åsikter, släng en flaska i huvudet på han..

Och fortfarande, är det GM ska säga i rätten? Var till "Alla är inte lika under lagen i detta samhälle vi har idag, GM kommer förstås inte ha något att sätta emot då juryn/ domarna etc. tystar de." som jag svarade på.
Citera
2011-11-07, 15:35
Medlem
Jimbos avatar
Blir nog lite mer säpo för Erik nu... Tänk er själva hur snacket går bland frityrmunkarnas hemliga riddarsällskap efter flaskincidenten. TÄNK OM, TÄNK OM det slutat illa...å så mumsar dom eftertänksamt igenom en äppelfylld frityrmunk, borstar bort smulorna med handflatan och utser vem utav dem som ska lägga fram det för statsministern, att sonen behöver ökat beskydd...kanske inte främst för att det finns en hotbild mot honom,. utan för att pojkspolingen inte vet med sig att föra sig på ett moget och ansvarsfullt sätt.

Vad kan säpos tidigare utryckningar vid de bråk som Erik instiftat kostat skattebetalarna? Vore intressant att räkna på...
Senast redigerad av Jimbo 2011-11-07 kl. 15:37. Anledning: stavkrattat lite
Citera
2011-11-07, 15:41
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lillirns
Erik Reinfeldt tycker jag borde LVU-placeras i något år. Då skall vi se om han är lika duktig på argumentera mot ungdoms-psychona på sådanna ställen
Duktig? Tyckte mest han skrek och frågade om han var dum i huvudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in