2011-11-10, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crips
Självklart måste stadsministerns son prioriteras din nolla. Finns inget korrupt i det när det kommer till rättsväsendet. Sen att han må vara en douchbag är en annan sak i så fall.

förklara varför han skulle prioriteras?
Citera
2011-11-10, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson1
Men fattar ni inte att om en misshandel har politiska motiv, så hotar det samhället på ett annat sätt än om det handlar om en "vanlig" misshandel?
Förstår ni inte varför morden på Palme och Lindh skapade större pådrag än morden på ickepolitiker?
Jag har inga som helst problem med att förstå den saken.
Handlar det om politiska motiv, så hoppas jag få slippa läsa i media att "vänsteraktivister" varit i farten, utan att media nu lär sig att kalla saker för deras rätta namn.
En med vänstersympatier kan faktiskt också vara en ligist även om media aldrig velat inse det.

det var inget politiskt motiv till misshandeln, reinfeldts son är helt enkelt en stor bortskämd brat, som inte drar sig för att starta bråk.
Citera
2011-11-10, 17:17
Medlem
doejanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cplus
förklara varför han skulle prioriteras?

Jag kan förklara. För att någon kan få för sig att skada honom pga hans far. Och ingen ska behöva riskera sin familjs välmående pga jobbet. Reinfeldts är extra utsatta. MEN alla i tråden vittnar om att Erik missbrukar de extra förmånerna han får, därför tycker jag att han antingen ska sluta gå ut på kvällar/nätter då han visat att han inte klarar ansvaret, eller så får han gå ut men då utan Säpo-knappen, så får han slåss och provocera bäst han vill.
Citera
2011-11-10, 18:20
Medlem
Jag funderar på om det kanske är så att denna Erik lyssnar på en massa aggressiv musik, samt spelar en massa såna där otäcka dataspel, som kanske påverkar hans sinnesstämning?
Om det nu är så att hans far inte har med saken att göra hur han beter sig.
Är det nån som vet vad han har för musiksmak och vad för spel han lirar?
Citera
2011-11-10, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
Jag funderar på om det kanske är så att denna Erik lyssnar på en massa aggressiv musik, samt spelar en massa såna där otäcka dataspel, som kanske påverkar hans sinnesstämning?

Han spelar väll säkert HoN och lyssnar på avicii som de flesta andra.
Citera
2011-11-10, 19:01
Medlem
Citat:
Våld föder våld, inte fan föder musik och dataspel våld...
Citera
2011-11-10, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Internethataren
Sebastian pratar ren svenska & filmen var bara på driv.
Vi vet redan att du är fattig.

Verkar som att detta är en skvallertråd mer eller mindre, kan säga att jag träffat Erik ett par gånger då jag min tremänning är polare med honom och ja han har diagnosen DAMP, men det kan vemsomhelst ha det är inte hans fel. Och det är inga fel på honom överhuvudtaget han är världens snällaste kille.
Citera
2011-11-10, 19:11
Medlem
Fredrik Schweinhunds son Erik Schweinhund får på käften, resultatet av det:
Citat:
Endast några dagar efter att Statsminister Fredrik Reinfeldts son blivit brutalt misshandlad så kommer beskedet om att regeringen påbörjar en ny storsatsning mot ungdomsvåldet.

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/627536-regeringen-storsatsar-mot-ungdomsvaldet-efter-misshandeln

Anton "Hakan" Abele vill ta krafttag mot ungdomsvåldet. Har han inte haft väldigt lång tid på sig att göra det redan?

Lite väl sent att agera nu? Detta "ungdomsvåld" har pågått väldigt länge. Han kanske borde ge sin son på käften istället så att han lär sig lite hyfs.
Citera
2011-11-10, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grodanbollekalle
Våld föder våld, inte fan föder musik och dataspel våld...

Så vadå, du tror att Erik smakat spö i hemmet?
Då tror jag nog snarare att hans beteende influerats av den kultur han konsumerar.
Självklart säger det man väljer att lyssna på för musik någonting om en som individ.
Samma med vilka slags spel man spelar eller serier man tittar på, och vad för filmer.
Någon måste ju veta vad killen har för musiksmak etc, den infon borde ju nån kunna klämma fram?
Citera
2011-11-10, 19:23
Medlem
rockandrollas avatar
Citat:
Så vadå, du tror att Erik smakat spö i hemmet?
Då tror jag nog snarare att hans beteende influerats av den kultur han konsumerar.
Självklart säger det man väljer att lyssna på för musik någonting om en som individ.
Samma med vilka slags spel man spelar eller serier man tittar på, och vad för filmer.
Någon måste ju veta vad killen har för musiksmak etc, den infon borde ju nån kunna klämma fram?

Erik är en produkt av samhället som det ser ut idag, en icke tänkande drönare så skulle inte bli skitförvånad om han gillar Hoffmaestro och Avatar.
Citera
2011-11-10, 19:26
Medlem
Citat:
Anton "Hakan" Abele vill ta krafttag mot ungdomsvåldet.
alltid kul när anton sticker ut hakan
är han en habsburgare?
Citera
2011-11-10, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Explicite
Vi vet redan att du är fattig.

Verkar som att detta är en skvallertråd mer eller mindre, kan säga att jag träffat Erik ett par gånger då jag min tremänning är polare med honom och ja han har diagnosen DAMP, men det kan vemsomhelst ha det är inte hans fel. Och det är inga fel på honom överhuvudtaget han är världens snällaste kille.

Kan säga att jag känner Sebastian.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in