Citat:
Ursprungligen postat av
Totius
Fast det är ju tvärtom.
Nej, jag vill ju att Anklagaren, brain_damage, k1ngen och resten av ditt foliehattsharem faktiskt öppnar ögonen för och tar intryck av den riktiga forskningen där ute, så de slipper vara foliehattar. Jag är inte intresserad av att manipulera dem eller ge dem en förvanskad världsbild.
Jag vill att folk är rationella, öppna för vetenskaplig kunskap och kritiskt tänkande och emot pseudovetenskap och bullshit. Jag tror säkert att det är precis vad Mr_Arthur, Xenonen och alla andra som ger dig mothugg också vill.
Du däremot vägrar hänvisa till annat än dina egna insikter vilka är fullständigt obegripliga för alla andra. Du kör en trust me bro-argumentation och smutskastar och idiotförklarar alla som ifrågasätter den, inklusive världens forskarelit. Alla är idioter utom du tydligen. Din position tål inte skärskådning, spricker i dagens ljus. Du vägrar konsekvent förklara alla invändningar och motargument annat än i vaga antydningar, typ det skrivna ordets motsvarighet till buttert mumlande, innan du försöker byta ämne eller beskriva dig själv som martyr och anklaga motparten som elak mobbare. Nog liknar du lite en sektledare alltid.