2012-01-25, 18:15
Medlem
SGustafsson91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Någon snackade om AIK Milosevic (kan inte förnamnet) till Werder Bremen för 20 miljoner, det kan vi nog stryka nu de har värvat en annan mittback.
Har ju även snackats om Köln och Herta Berlin.
Citera
2012-01-25, 18:54
Medlem
Steff83s avatar
Om det skiter sig med Gerzic så verkar P. Farnerud högaktuell igen för IFK G.
Citera
2012-01-25, 18:58
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Någon snackade om AIK Milosevic (kan inte förnamnet) till Werder Bremen för 20 miljoner, det kan vi nog stryka nu de har värvat en annan mittback.
Behöver inte betyda att dom inte värvar Milosevic, även om jag gärna hade plockat någon annan. Dom har ju nyligen sålt Wolf, sen är Naldo skadad igen, och Prödl har fick ju ansiktet insparkat och bröt både näsan och käken. Dessutom är det bara ett lån, dock med köpoption. Men får väl se om intresset kvarstår från Bremens sida.
Senast redigerad av xtroe 2012-01-25 kl. 19:06.
Citera
2012-01-25, 23:23
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Om det skiter sig med Gerzic så verkar P. Farnerud högaktuell igen för IFK G.

Är det något lag som Farnerud inte är på g för?
Citera
2012-01-25, 23:26
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Är det något lag som Farnerud inte är på g för?

Är det något Allsvenskt lag som tar honom är han min kandidat som årets floppvärvning. Det finns en anledning till att inga andra lag än nordiska är intresserade av honom. Han luktar dyr flopp för ett Allsvenskt lag.
Citera
2012-01-26, 00:03
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Åh tack gode gud! Han är nog den spelare jag helst inte vill se lämna AIK.

Fast bara för att vara säker så kanske du kan länka nån artikel så ditt påstående blir bekräftat?
Citera
2012-01-26, 02:10
Medlem
xtroes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Åh tack gode gud! Han är nog den spelare jag helst inte vill se lämna AIK.

Fast bara för att vara säker så kanske du kan länka nån artikel så ditt påstående blir bekräftat?
Kan avskrivas, då Bremen akut letade efter försvarare, och Milosevic rehabiliterar någon fotskada tror jag det var, så var han inte längre aktuell då Bremen behövde en försvarare som kunde gå in och spela direkt.

http://www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/startseite/563744/artikel_affolter-soll-werders-defensive-staerken.html

Tror även det finns en artikel någonstans på aftonbladet som säger samma sak i princip. Så ni kan behålla honom.
Citera
2012-01-26, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroe
Kan avskrivas, då Bremen akut letade efter försvarare, och Milosevic rehabiliterar någon fotskada tror jag det var, så var han inte längre aktuell då Bremen behövde en försvarare som kunde gå in och spela direkt.

http://www.kicker.de/news/fussball/bundesliga/startseite/563744/artikel_affolter-soll-werders-defensive-staerken.html

Tror även det finns en artikel någonstans på aftonbladet som säger samma sak i princip. Så ni kan behålla honom.

Milosevic kör för fullt nu tror jag.
Citera
2012-01-26, 14:24
Bannlyst
Atta bryter kontraktet med Dinamo Zagreb

http://fotboll.expressen.se/internationellt/1.2690902/atta-bryter-kontraktet-med-dinamo-zagreb
Citera
2012-01-26, 14:53
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Atta bryter kontraktet med Dinamo Zagreb

http://fotboll.expressen.se/internationellt/1.2690902/atta-bryter-kontraktet-med-dinamo-zagreb

Blåvitt.
Citera
2012-01-26, 14:54
Medlem
Chuck Morris
Citera
2012-01-26, 14:57
Medlem
erikbes avatar
Den enkäten blir ju lite svår att ta på allvar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera