2012-01-25, 16:05
Bannlyst
Gråter en skvätt, IFK Göteborg värvar massa spelare, HIF gör snart klart med PL och till och med DIF ror hem några värvningar. MFF å andra sidan värvar massa bosmanspelare som inte ens kommer gå in och vara ordinarie.
Citera
2012-01-25, 16:11
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Gråter en skvätt, IFK Göteborg värvar massa spelare, HIF gör snart klart med PL och till och med DIF ror hem några värvningar. MFF å andra sidan värvar massa bosmanspelare som inte ens kommer gå in och vara ordinarie.
+ att kaptenen slutar, att ha Malmö kärt förhöjer inte direkt den här årstiden för tillfället.
Citera
2012-01-25, 16:12
Medlem
Hovjuvelerares avatar
Citat:
Är du sarkastisk? På riktigt, säg att du är sarkastisk.
Citera
2012-01-25, 16:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hovjuvelerare
Är du sarkastisk? På riktigt, säg att du är sarkastisk.

Ge mig Molins ersättare, ge mig en ny mittback.
Citera
2012-01-25, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Den här värvningen borde innebära att ni åtminstone har ett par gubbar med svenska namn i startelvan. Det började kännas lite Syrianska över er...

Ser ju hellre en full elva istortsett med bara folk från norden en 4-5 afrikaner, brassar osv

Är ju dock inte i många klubbar ute i europa du ser är från samma land klubben är. Titta till exempel på PL..
Senast redigerad av fizkjanne 2012-01-25 kl. 16:31.
Citera
2012-01-25, 16:24
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Jag är faktiskt kolugn. Jag har fullt förtroende för den här truppen. Flera spelare som går att sälja och ett gäng unga killar som vill komma fram mixat med några erfarna.

Den ende spelaren som någon annan har värvat som jag jättegärna hade sett i MFF är Borges.
Citera
2012-01-25, 16:25
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
+ att kaptenen slutar, att ha Malmö kärt förhöjer inte direkt den här årstiden för tillfället.

Malmö har fortfarande ett på pappret jävligt bra lag om man bara får ihop akten ordentligt.

Men jag är mer än nöjd med vår silly, förra året kändes som en jävla uppförsbacke men i år är det riktigt roligt. Tack MP för en trevlig silly.
Citera
2012-01-25, 16:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag är faktiskt kolugn. Jag har fullt förtroende för den här truppen. Flera spelare som går att sälja och ett gäng unga killar som vill komma fram mixat med några erfarna.

Den ende spelaren som någon annan har värvat som jag jättegärna hade sett i MFF är Borges.

Tycker att en ny mittback krävs, Halsti är en bra backup (mitt och högerback) men ingen startspelare i mina ögon.

Enligt FK så är MFF intresserade utav Viktor Noring och har hört sig för om hans tjänster. Själv tycker jag att man ska försöka på Erik Dahlin som har 1 år (?) kvar på kontraktet och kommer vara andremålvakt bakom Alvbåge denna säsongen, varför då inte vara andremålvakt bakom sin bror?

Jimmy Durmaz, Johan Dahlin och Daniel Larsson sitter på kontrakt som går ut efter säsongen. Här hoppas jag såklart på förlängning på alla men tror att Johan blir den enda som förlänger. JD vill ut i Europa och Daniel Larsson har intresse från utländska klubbar.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima

När vi ändå snackar AIK värvningar så kan AIK glömma Obolo han är klar eller blir snart klar för Velez.
Citera
2012-01-25, 16:46
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Tycker att en ny mittback krävs, Halsti är en bra backup (mitt och högerback) men ingen startspelare i mina ögon.

Det där är så jäkla svårt. Det har blivit lite av ett glapp mellan en som försvann och de som kommer underifrån. Jag vill inte köpa någon dyrt som står i vägen för dem som kommer underifrån. De pengarna kan vi behöva till viktigare grejer. Ett lån av någon stabil typ hade varit det bästa.

Citat:
Enligt FK så är MFF intresserade utav Viktor Noring och har hört sig för om hans tjänster. Själv tycker jag att man ska försöka på Erik Dahlin som har 1 år (?) kvar på kontraktet och kommer vara andremålvakt bakom Alvbåge denna säsongen, varför då inte vara andremålvakt bakom sin bror?

Ja, varför inte.

Citat:
Jimmy Durmaz, Johan Dahlin och Daniel Larsson sitter på kontrakt som går ut efter säsongen. Här hoppas jag såklart på förlängning på alla men tror att Johan blir den enda som förlänger. JD vill ut i Europa och Daniel Larsson har intresse från utländska klubbar.

Jag ser inte någon av dem som svårersättliga faktiskt. Det är svårare att hitta en stabil målvakt man kan lita på under lång tid. Jag har dock inte givit upp att någon av Durmaz och Larsson skriver på nytt. Båda har rotat sig rätt bra i Malmö.
Citera
2012-01-25, 16:59
Medlem
ZlatanManias avatar
Djurgården vävar en vänsterback: http://www.fotbollskanalen.se/1.2512454/2012/01/25/klart_dahlen_till_djurgarden

Personligen så både tror och hoppas jag att han inte gör nån större skillnad i deras lag!
Citera
2012-01-25, 17:02
Bannlyst
Någon snackade om AIK Milosevic (kan inte förnamnet) till Werder Bremen för 20 miljoner, det kan vi nog stryka nu de har värvat en annan mittback.
Citera
2012-01-25, 17:50
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronken82
Sobralense verkar ju vara jättenöjd med sin bonus , han hade nog passat bättre i stans vackraste färger, dvs. Grön-Svart

Ps. Han hade tydligen "missat" flyget till Sverige , jo tjena!

Hmm, duktig spelare som kommer på kant med Blåvitt. Såna brukar dyka upp i Häcken för växelpengar för att sedan göra succé
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in