Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Jag är faktiskt kolugn. Jag har fullt förtroende för den här truppen. Flera spelare som går att sälja och ett gäng unga killar som vill komma fram mixat med några erfarna.
Den ende spelaren som någon annan har värvat som jag jättegärna hade sett i MFF är Borges.
Tycker att en ny mittback krävs, Halsti är en bra backup (mitt och högerback) men ingen startspelare i mina ögon.
Enligt FK så är MFF intresserade utav Viktor Noring och har hört sig för om hans tjänster. Själv tycker jag att man ska försöka på Erik Dahlin som har 1 år (?) kvar på kontraktet och kommer vara andremålvakt bakom Alvbåge denna säsongen, varför då inte vara andremålvakt bakom sin bror?
Jimmy Durmaz, Johan Dahlin och Daniel Larsson sitter på kontrakt som går ut efter säsongen. Här hoppas jag såklart på förlängning på alla men tror att Johan blir den enda som förlänger. JD vill ut i Europa och Daniel Larsson har intresse från utländska klubbar.
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Den ende spelaren som någon annan har värvat som jag jättegärna hade sett i MFF är Borges.
När vi ändå snackar AIK värvningar så kan AIK glömma Obolo han är klar eller blir snart klar för Velez.