2012-01-30, 19:47
Medlem
Ajberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egg-Of-Columbus
Om det inte hänt något i Milosevic-gate när morgondagen är slut, innebär det då att han stannar åtminstone till sommarfönstret?
Troligtvis. Ryska klubbar är väl det som möjligtvis skulle kunna vara anledningen till att det inte blir så, men som jag förstår är det just Tyskland som är Alexanders förstaval.
Citera
2012-01-30, 19:52
Bannlyst
Citat:
Grahn på väg till Backes Red Bulls

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/mjallby/article14290896.ab
Citera
2012-01-30, 20:10
Medlem
erikbes avatar
Måste erkänna att jag trodde att HBK-Olsson var några år yngre än Blackburn-Olsson.
Citera
2012-01-30, 21:19
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Måste erkänna att jag trodde att HBK-Olsson var några år yngre än Blackburn-Olsson.
Haha. Jävlar vilken jobbig förlossning det måste ha varit.
Citera
2012-01-30, 21:41
Medlem
hakarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe

Det trodde jag också. Har sett halva dagen hur folk har försökt vara roliga genom att säga att Blackburn får två identiska spelare och blabla vad svårt det kommer bli för motståndarna. Marcus ser ju flera år yngre ut än Martin.
Citera
2012-01-30, 21:55
Medlem
Novakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Farnerud kommer att presenteras under morgondagen enligt uppgift jag nyss fått, jag ber om ursäkt för förseningen trots att jag ej bär ansvar för den.

Förresten, hur ligger det till med Goitom? Finns det det fortfarande ett ömsesidigt intresse för en övergång till AIK i sommar? Du skrev även om att det vara nära en övergång för en annan, icke namngiven anfallare. Vad hände med honom, är han fortfarande aktuell till i sommar?
Citera
2012-01-30, 22:15
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novakk
Förresten, hur ligger det till med Goitom? Finns det det fortfarande ett ömsesidigt intresse för en övergång till AIK i sommar? Du skrev även om att det vara nära en övergång för en annan, icke namngiven anfallare. Vad hände med honom, är han fortfarande aktuell till i sommar?

Du har PM.
Citera
2012-01-30, 22:27
Medlem
a.e.g//

Du verkar "in the know". Är oxå intresserad över Goitoms situation. Att få hem honom känns som en avlägsen dröm men hoppet är det sista som överger en....
Citera
2012-01-30, 22:37
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombarda
a.e.g//

Du verkar "in the know". Är oxå intresserad över Goitoms situation. Att få hem honom känns som en avlägsen dröm men hoppet är det sista som överger en....

Visst skulle det vara en intressant spelare att ta hem. Han har kontrakt till 2013 och har fått mer speltid den senaste tiden i Almeria. När han kommer hem så kommer han till AIK men när det blir är i nuläget omöjligt att sia om.
Citera
2012-01-30, 22:55
Medlem
a.e.g: Vad var det egentligen som hände med Farnerud i dag? Varför blev det försenat? Med tanke på vad som står i media och att han inte presenterades känns det tveksamt om han verkligen var klar i söndags.

Vem var förresten den där anfallaren som inte kom? (Trodde det var Goitom) Är han fortfarande aktuell?
Citera
2012-01-30, 23:14
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelleo90
a.e.g: Vad var det egentligen som hände med Farnerud i dag? Varför blev det försenat? Med tanke på vad som står i media och att han inte presenterades känns det tveksamt om han verkligen var klar i söndags.

Vem var förresten den där anfallaren som inte kom? (Trodde det var Goitom) Är han fortfarande aktuell?

Jag återberättar vad min källa väljer att släppa till mig. Enligt hen så är Farnerud klar och skulle ha presenterats idag, jag fick ett sms av hen ikväll där det enbart framkom att han kommer att presenteras imorgon istället. Ingen orsak till varför angavs.
Citera
2012-01-30, 23:32
Medlem
Lars1989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Jag återberättar vad min källa väljer att släppa till mig. Enligt hen så är Farnerud klar och skulle ha presenterats idag, jag fick ett sms av hen ikväll där det enbart framkom att han kommer att presenteras imorgon istället. Ingen orsak till varför angavs.

Alltså snackar du skit så blir jag fan självmordsbenägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in