2012-01-05, 23:19
Medlem
15Februaris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av specialUnit
Hej gott folk! Ville bara fråga om ni hört några rykten gällande Aston Villa?
P.s, lånat pojkvännens nickname

Jag såg Stiliyan Petrov i Solna Centrum tidigare idag.
Han ska tydligen vara väldigt, väldigt nära en övergång till AIK.
Fråga din pojkvän vad han vet om det, samt tankar kring det hela.
Vem ska ersätta honom i kaptensrollen liksom?

Citera
2012-01-05, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 15Februari
Jag såg Stiliyan Petrov i Solna Centrum tidigare idag.
Han ska tydligen vara väldigt, väldigt nära en övergång till AIK.
Fråga din pojkvän vad han vet om det, samt tankar kring det hela.
Vem ska ersätta honom i kaptensrollen liksom?

Detta är en tråd inriktad på silly season inom SVENSK FOTBOLL

Hej hej, jo, ursäkta, jag såg det när jag precis skrivit inlägget. Men tack för infon
Citera
2012-01-05, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo
Hur bra är Andreas Johansson egentligen? Han ska ju antagligen skriva på för IFK Norrköping, så det vore intressant att höra hur stor värvning det isåfall skulle röra sig om.

Han har ju inte fått så mycket speltid i Bochum.

Av just den anledningen du själv skrev; att han inte får så mycket speltid, så är det svårt att säga.
Han var ju bra i Halmstad, och hans roll är ju en där erfarenhet ofta överträffar ung-kreativitet. Sedan att han spelat i Tyskland är nog väldigt nyttigt.

Jag tror att han är bättre än vad han var i Halmstad, det är svårt att säga hur tiden i frysboxen har påverkat honom. Har inte sett honom spela på väldigt länge.

Men att det är en STOR uppgradering från Racu är det ingen tvekan om.
Citera
2012-01-06, 05:47
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
När Berntsson är på tapeten så måste jag länka till deras forum ang att Billy lämnar för Bajen. Är det något dessa skottar är mästare på så måste det vara sarkasm

http://killiefc.com/forum/viewthread.php?tid=67806
Alltså, allt asroligt i bajens katastrofvärvningar åsidosatt, varför är man ute i nordsjön och letar? Borde man inte kunna knyta ann sig rätt okej namn från både SE och S1:an Norr och Söder? Bara namnet i sig borde ju ge lite dragkraft?
Vad vet denne uppenbare wonderman från landet, vars toppligelag fick bögstryk av MFF, om publiklaget från Söder med världens bästa klack? Är han 'upp' för uppgiften?

Vem fan är profil i bajen f.ö.?
Citera
2012-01-06, 07:25
Medlem
ZlatanManias avatar
Som bekant så kommer ju Flavio inte komma tillbaka till AIK.. Men det gör inte mej nånting, har alltid tyckt att han är väldigt överskattad (särskilt 2010). Tror även att Karikari kommer att göra ett bättre jobb än vad Flavio gjorde nästa säsong!
Citera
2012-01-06, 15:04
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Som bekant så kommer ju Flavio inte komma tillbaka till AIK.. Men det gör inte mej nånting, har alltid tyckt att han är väldigt överskattad (särskilt 2010). Tror även att Karikari kommer att göra ett bättre jobb än vad Flavio gjorde nästa säsong!
Ja Flavio sög 2010 men han var sjukt bra 2009 när han kom. Gjorde mål i t.ex guldmatchen mot IFK. Så han har faktiskt gjort bra ifrån sig.
Citera
2012-01-06, 15:53
Medlem
Tebos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Alltså, allt asroligt i bajens katastrofvärvningar åsidosatt, varför är man ute i nordsjön och letar? Borde man inte kunna knyta ann sig rätt okej namn från både SE och S1:an Norr och Söder? Bara namnet i sig borde ju ge lite dragkraft?
Vad vet denne uppenbare wonderman från landet, vars toppligelag fick bögstryk av MFF, om publiklaget från Söder med världens bästa klack? Är han 'upp' för uppgiften?

Vem fan är profil i bajen f.ö.?
Du vet att han är svensk va? Spelade 3 säsonger i superettan med Sundsvall, och lär väl ha varit hyfsat stabil, innan han stack till Skottland.
Citera
2012-01-06, 16:08
Medlem
buffalos avatar
IFK leder jakten på Peter Larsson

http://www.nt.se/bloggar/bloggentry.aspx?blogg=7235437&entry=7397866#forum
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/ifknorrkoping/article14174326.ab
Senast redigerad av buffalo 2012-01-06 kl. 16:16.
Citera
2012-01-06, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo
IFK leder jakten på Peter Larsson

http://www.nt.se/bloggar/bloggentry.aspx?blogg=7235437&entry=7397866#forum
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/ifknorrkoping/article14174326.ab

Hoppas hoppas hoppas!
Citera
2012-01-06, 17:01
Bannlyst
Jag är själv IFK-supporter, men vad lockar Petter till Norrköping? Varför stannade han inte i HIF eller i Köpenhamn?

Hoppas inte man pungar ut 8 miljoner...
Citera
2012-01-06, 17:03
Medlem
Speytos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2Keynote
Jag är själv IFK-supporter, men vad lockar Petter till Norrköping? Varför stannade han inte i HIF eller i Köpenhamn?

Hoppas inte man pungar ut 8 miljoner...
Exakt det jag tänker.. Varför skulle han vilja gå till ett bottengäng i Allsvenskan?
Citera
2012-01-06, 17:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Speyto
Exakt det jag tänker.. Varför skulle han vilja gå till ett bottengäng i Allsvenskan?

Pengar. Norrköping har investerare och riskkapitalbolag bakom sig....man verkar kunna spendera friskt och det finns en uttalad satsning om att bli ett etablerat lag i Allsvenskan. Kanske det som lockar.

Men fortfarande. Ingen är värd 8 miljoner....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in