2011-12-01, 17:46
Medlem
gato12s avatar
för övrigt förstår jag inte varför Bajen inte hugger på Tom Prahl?

okej, kanske ingen stor vän av klacksparkar men en djupt respekterad och erfaren tränare som alltid bygger sina lag bakifrån, något vi skulle behöva i dagsläget.

tar gärna en massa 1-0 matcher för att bli framgångsrika igen...
Citera
2011-12-01, 18:07
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
för övrigt förstår jag inte varför Bajen inte hugger på Tom Prahl?

okej, kanske ingen stor vän av klacksparkar men en djupt respekterad och erfaren tränare som alltid bygger sina lag bakifrån, något vi skulle behöva i dagsläget.

tar gärna en massa 1-0 matcher för att bli framgångsrika igen...
Har själv tänkt på det. Bajen måste väl åtminstone hört sig för? Prahl kanske inte är dödssexig, men han hade känts helrätt för ett totalhavererat söderkislag.

Och vad menar du med igen?
Citera
2011-12-01, 18:20
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Har själv tänkt på det. Bajen måste väl åtminstone hört sig för? Prahl kanske inte är dödssexig, men han hade känts helrätt för ett totalhavererat söderkislag.

Och vad menar du med igen?

tror inte han skulle begära hutlöst med pengar heller, han har väl typ att välja mellan pensionering och att ta över ett av de mest spännande uppdragen i fotbollssverige, med betoning på spännande då...
Citera
2011-12-01, 18:36
Medlem
Fula Gubbens avatar
...att Prahl gjorde ett uselt jobb i Trelleborg spelar ingen roll eller? Även tränare kan ju komma ur form. Det Trelle presterade 2011 var bland det vesnaste man sett. Ja, bortsett från Halmstad då.
Citera
2011-12-01, 18:40
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
...att Prahl gjorde ett uselt jobb i Trelleborg spelar ingen roll eller? Även tränare kan ju komma ur form. Det Trelle presterade 2011 var bland det vesnaste man sett. Ja, bortsett från Halmstad då.
Ja exakt, så fort det gick bra för trelleborg (inte i år) så hyllades Prahl, i år så sågades spelarna....

Men Prahl kanske har fått en loser stämpel nu? Å passar då hos vraken?

Annars hur mkt bajen känns Prahlen??
Citera
2011-12-01, 19:06
Medlem
showtimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Just hans spetsegenskaper kommer iaf jag sakna.

Spetsegenskap menar du? Han är snabb, inget mer. Fö illustrerar det där målet precis det jag beskrev. Han har sån där elektrisk touch som gör att bollen studsar 3 meter ifrån han när han tar emot bollar - han räddar denna genom sin snabbhet. Han har haft medspelare helt rena utan att passa så många gånger i år att jag har tappat allt hår på huvet - han räddar det denna gång genom sin snabbhet.

Han är otroligt snabb och oftast en ok avslutare men är en helt värdelös lagspelare.
Citera
2011-12-01, 19:11
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Ja exakt, så fort det gick bra för trelleborg (inte i år) så hyllades Prahl, i år så sågades spelarna....

Men Prahl kanske har fått en loser stämpel nu? Å passar då hos vraken?

Annars hur mkt bajen känns Prahlen??

det är ju just för att han inte känns Bajen som det skulle kunna funka...
Citera
2011-12-01, 23:55
Medlem
paddyspubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showtime
Spetsegenskap menar du? Han är snabb, inget mer. Fö illustrerar det där målet precis det jag beskrev. Han har sån där elektrisk touch som gör att bollen studsar 3 meter ifrån han när han tar emot bollar - han räddar denna genom sin snabbhet. Han har haft medspelare helt rena utan att passa så många gånger i år att jag har tappat allt hår på huvet - han räddar det denna gång genom sin snabbhet.

Han är otroligt snabb och oftast en ok avslutare men är en helt värdelös lagspelare.

Tänkte precis samma sak här. Är ju av säkerhetsskäl AIK-backen inte försöker bryta den långa touchen han får i förstaläget. Jag har roliga minnen från honom, men det är inte en spelare jag kommer sakna.
Citera
2011-12-02, 04:53
Medlem
optimalcosmoss avatar
Kennedy vill nog Åkeby värva. Han gillar snabba spelare, Sundsvall har hört sig för om Bärkroth IFK Göteborg också. Sundsvall kommer inte spela hårdast, snyggast eller vara duktig på nicka. Vi siktar på att vara snabbast.
Citera
2011-12-02, 07:19
Medlem
erikbes avatar
Läste att Anton Hysén är på väg till amerikanska MLS. Ska man skratta eller ska man gråta?
Citera
2011-12-02, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saxenofc
Klassisk djurgårdare eller? Chips, läsk och sittplats. Om ens det, kanske tv-soffan?

Jag är inte djurgårdare, fyfan
Citera
2011-12-02, 11:24
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tkt-Eagle
Pontus Farnerud i slutförhandling med AIK enligt ett norskt forum.

http://www.eurosport.se/fotboll/allsvenskan/2011/farnerud-pa-vag-in_sto3047407/story.shtml

Farnerud är väl i förhandlingar året runt? Känns som det enda man hör om honom är att han är i förhandlingar, aldrig om hans prestationer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in