2012-02-03, 22:44
Medlem
a.e.gs avatar
Petter Vaagan Moen är klar för mitt älskade AIK. PK på måndag.
Citera
2012-02-03, 22:47
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jag vet inte om folk fattat det..Men Kristoffersson är en pajas..som försöker verka superinsatt hela tiden, och som om hans källor hela tiden är dom bästa..

Som med alla andra sportjournalister som hela tiden ska avslöja saker. Personligen litar jag aldrig på "ITK" eller journalister längre. Sluta gå på det!
Citera
2012-02-03, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g

Försöker du vara lustig igen?
Citera
2012-02-03, 23:20
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tkt-Eagle
Försöker du vara lustig igen?

Absolut inte, enligt min källa är det korrekt information.
Citera
2012-02-03, 23:24
Medlem
funerals avatar
Citat:
Absolut inte, enligt min källa är det korrekt information.
Mm din källa brukar ju vara jävligt trovärdig.
Förresten borde du ge fan i att göra inlägg här ett tag nu då ölen måste fram inom kort!!!
Senast redigerad av funeral 2012-02-03 kl. 23:26.
Citera
2012-02-03, 23:30
Medlem
Crookens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Jag tycker er ungdomssattsning har sett långvarig och "ärlig" ut, därför jag tyckte det såg konstigt ut med fem stycken 30-åringar direkt till startelvan. Ingen stor grej, var endast en reflektion sett till värvningarna men allt tenderar ju att tas till sin yttersta spets här på FB.

Personligen tycker jag ni ska sätta Farnerud på vänsterbacken för att reta AIK lite extra.

Jag kan tycka du har rätt i att "nysatsningen" ser konstig ut när man pratat så stort om sin ungdomssatsning, dock kan jag förstå den, en lyckad säsong ger fler supportrar vilket ger fler spelare. En svår balansgång.

IFK har väl lagt i runda slängar 100 miljoner på sin ungdomssatsning så den lär ju inte kastas bort i första taget.
Citera
2012-02-03, 23:34
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Mm din källa brukar ju vara jävligt trovärdig.
Förresten borde du ge fan i att göra inlägg här ett tag nu då ölen måste fram inom kort!!!

Jag kan hålla med om att min källa har varit lite si och så den senaste tiden faktiskt. Men detta är stensäkert. Glöm inte att jag hade rätt angående Celso Borges.

Kvitt eller dubbelt angående ölen på Petter Vaagan Moen?
Citera
2012-02-03, 23:37
Medlem
Lars1989s avatar
Citat:
Jag kan hålla med om att min källa har varit lite si och så den senaste tiden faktiskt. Men detta är stensäkert. Glöm inte att jag hade rätt angående Celso Borges.

Kan inte du bara ta bort dig själv? Snälla säg att du bor i närheten av Uppsala så är du välkommen att ge mig en adress i PM så kan vi träffas och "ta en öl". Jävla fitta.
Citera
2012-02-03, 23:40
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars1989
Kan inte du bara ta bort dig själv? Snälla säg att du bor i närheten av Uppsala så är du välkommen att ge mig en adress i PM så kan vi träffas och "ta en öl". Jävla fitta.

Ok, jag skall sluta nu, jag darrar i mina små skor av rädsla efter ditt inlägg. Jävla Bonde.
Citera
2012-02-03, 23:43
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Fatta revanschen om den där går in.

Vaagan Moen är en gammal Football Manager-hjälte för mig så det vore skoj att se honom i Allsvenskan.
Citera
2012-02-03, 23:44
Medlem
funerals avatar
Citat:

Jag säger kvitt, P.V.M är ju ingen klasspelare direkt så det kan säkert stämma
Citera
2012-02-03, 23:47
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Fatta revanschen om den där går in.

Vaagan Moen är en gammal Football Manager-hjälte för mig så det vore skoj att se honom i Allsvenskan.

Jag hoppas och förutsätter att de som har varit i kontakt med mig över PM angående denna transfer och hur den hänger ihop med Farnerud-gate går ut och bekräftar när detta är klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in