2011-11-30, 17:18
Medlem
Fhoobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spaxx
Bajen behöver en tränare som har kunnande i vad bajen är. Men men, jag kommer bara tycka det är skitkul när bajen ligger i divison 1.

Tror du har rätt där. Men istället kommer det en jänkare och drar ner klubben ännu längre ned i skiten. Knappast vad bajen behöver. Men jag gråter inte. Tror jag tar fram chipspåsen jag också.
Citera
2011-12-01, 11:20
Medlem
Amex88s avatar
Silly Season känns lite död just nu så jag och mina polare satt och snackade om drömvärvningar, och då snackar vi verkligen de bästa i världen. Man fick bara välja en spelare på vilken position som helst, vilken spelare hade man då valt som kan passa in i sitt lag och framför allt i Allsvenskan.

Kändes direkt som vissa spelare i spanska ligan gick bort direkt, det hade väl gjort succé med finns nog spelare som kan prestera bättre. Så vem hade ni värvat?

Mitt val landade slutligen på Mario Gomez, det känns som han har exakt rätt "stats" för att spela i Allsvenskan. Han dundrar ju in mål i CL samt i Bundesliga. Sen är han teknisk och stark i boxen.
Citera
2011-12-01, 12:21
Medlem
knullklassons avatar
Kändes för ett tag som att Peking lagt ner jakten på nya spelare, men icke! Andreas Johansson i tyska Bochum är fortfarande aktuell, och nu även norrbaggen Morten Morisbak Skjönsberg från Stabaek. Fett nice att man värvar skandinaviskt!

Citat:
- Vi kommer inte att kommentera några namn, men vi tittar främst på att förstärka på positionerna mittback och defensiv mittfältare, säger sportchefen Tony Martinsson.
Hur många spelare hoppas ni få in?
- Svårt att säga något antal, men vi tittar främst i Skandinavien.
http://fotboll.expressen.se/allsvenskan/1.2637995/norrkoping-jagar-morisbak-skjonsberg
Senast redigerad av knullklasson 2011-12-01 kl. 12:29.
Citera
2011-12-01, 12:45
Bannlyst
Pontus Farnerud i slutförhandling med AIK enligt ett norskt forum.

http://www.eurosport.se/fotboll/allsvenskan/2011/farnerud-pa-vag-in_sto3047407/story.shtml
Senast redigerad av Tkt-Eagle 2011-12-01 kl. 13:28.
Citera
2011-12-01, 12:54
Medlem
nomadics avatar
ÖSK värvar alltså in Peter Samuelsson från Degerfors, spänningen över detta nyförvärv är väl något begränsad just nu. Visst har han imponerat i Superettan och gjort en hel del mål men mitt spontana intryck av honom är att han kommer orka med max 5-6 mål i högsta serien. Han känns med andra ord som en i raden av de där spelarna som gör det riktigt bra i Superettan utan att för den sakens skull räcka till som någon startspelare på högre nivå, har vi månne värvat in en ny Stefan Rodevåg? Bevisa mig gärna fel Samuelsson! Tror dock de flesta av oss svartvita snarare ställer sitt hopp till att Haddad får gå igenom en någorlunda skadefri säsong... någon gång skall väl vara den första?
Citera
2011-12-01, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fhoob
Tror du har rätt där. Men istället kommer det en jänkare och drar ner klubben ännu längre ned i skiten. Knappast vad bajen behöver. Men jag gråter inte. Tror jag tar fram chipspåsen jag också.
Klassisk djurgårdare eller? Chips, läsk och sittplats. Om ens det, kanske tv-soffan?
Citera
2011-12-01, 17:14
Medlem
Fula Gubbens avatar
Nu börjar vi få gråa hår, gråa hår, gråa hår
Nu börjar vi få gråa hår, grååååaaa hååårr

Fasen vad segt det är. Kom igen nu Jugårn!
Citera
2011-12-01, 17:15
Medlem
vonmansteins avatar
Kennedy var inte med på dagens träning, utan tränar på egen hand.
Pga av att DIF ligger i slutförhandlningar med en(?) klubb. Ngn som har koll vilken klubb det kan
röra sig om? Sundsvall? Eller utomlands?

Känns som en spelare rent fotbollsmässigt jag kommer sakna.

EDIT: Tydligen var vi å högg på Erik Sundin, tur att det inte blev nåt
Citera
2011-12-01, 17:17
Medlem
showtimes avatar
Kennedy tränar inte med DIF då förhandlingar förs med annan (andra?) klubbar. Förmodligen Sundsvall.
Skönt, hoppas han drar.

EDIT, fan två minuter sen...

Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
[
Känns som en spelare rent fotbollsmässigt jag kommer sakna.

Känns som en spelare jag inte kommer sakna någonstans. Hans spelförståelse är under all kritik och touchen oftast div 4 klass. Vet inte hur många gånger MP stod på sidlinjen varje match och skrek på Kennedy för att han låg i helt fel position...Dessutom passar han inte in i spelsystemet.
Senast redigerad av showtime 2011-12-01 kl. 17:22.
Citera
2011-12-01, 17:29
Medlem
Ovcharkas avatar
Kennedy är snabb. That's it. Kommer inte sakna honom.
Citera
2011-12-01, 17:31
Medlem
vonmansteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showtime
Kennedy tränar inte med DIF då förhandlingar förs med annan (andra?) klubbar. Förmodligen Sundsvall.
Skönt, hoppas han drar.

EDIT, fan två minuter sen...

Känns som en spelare jag inte kommer sakna någonstans. Hans spelförståelse är under all kritik och touchen oftast div 4 klass. Vet inte hur många gånger MP stod på sidlinjen varje match och skrek på Kennedy för att han låg i helt fel position...Dessutom passar han inte in i spelsystemet.
Du är för långsam

http://www.youtube.com/watch?v=OvRHGjBzpXc

Just hans spetsegenskaper kommer iaf jag sakna.
Citera
2011-12-01, 17:41
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nomadic
ÖSK värvar alltså in Peter Samuelsson från Degerfors, spänningen över detta nyförvärv är väl något begränsad just nu. Visst har han imponerat i Superettan och gjort en hel del mål men mitt spontana intryck av honom är att han kommer orka med max 5-6 mål i högsta serien. Han känns med andra ord som en i raden av de där spelarna som gör det riktigt bra i Superettan utan att för den sakens skull räcka till som någon startspelare på högre nivå, har vi månne värvat in en ny Stefan Rodevåg? Bevisa mig gärna fel Samuelsson! Tror dock de flesta av oss svartvita snarare ställer sitt hopp till att Haddad får gå igenom en någorlunda skadefri säsong... någon gång skall väl vara den första?

ännu en spelare som bedyrar sin kärlek till sin klubb (Degerfors) för att sedan gå till den klubb fansen hatar mest...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in