Avpixlat blir sjukare och sjukare. Nu menar man, på fullt allvar, att man vill stoppa islamiseringen genom att ÖKA invandringen från ickemuslimska länder som Japan och Argentina! Man vill se en massinvandringsvåg utan like från dessa länder för att muslimernas procentandel av befolkningen ska minska.
Citat:
Paradoxalt nog blir därför, som jag ser det, ännu mer invandring den enda tillräckligt effektiva lösningen på frågan. Men då talar jag om invandring av annan karaktär än den som dominerar idag.
Med bilaterala visumavtal och aktiv rekrytering av arbetskraft, studenter och annan invandring från icke-muslimska länder skulle vi på riktigt kunna inte bara bromsa, utan faktiskt vända utvecklingen och se till att Sverige aldrig blir ett muslimskt land, utan istället ett land där islam står helt utan inflytande. Vi bör rikta in oss specifikt på länder där en mycket låg andel av befolkningen är muslimer, för annars skulle vi riskera att istället mest locka muslimer från andra västländer till Sverige. Det jag föreslår som lösning är alltså en massinvandring (puh!) under ett par decennier från länder som Estland, Lettland, Litauen, Polen, Tjeckien, Ukraina, och tja, varför inte icke-europeiska länder såsom Argentina, Sydkorea, Japan och Taiwan också.
En sådan invandring skulle visserligen även den säkerligen ge upphov till viss turbulens, åtminstone under den första tiden, men tillsammans med en kraftigt minskad invandring från MENA i kombination med ovan nämnda dellösningar, skulle det troligen vara tillräckligt för att tränga tillbaka utvecklingen och spola tillbaka bandet till ett Sverige där islam är en icke-fråga.
Vi har för länge sedan nått den punkt då vi skulle ha kunnat stoppa utvecklingen bara genom ett invandringsminskning eller ens ett invandringsstopp från muslimska länder. Sverige har och kommer obönhörligen att förändras. För att i framtiden ha kvar ett Sverige att älska måste vi därför vara beredda på att styra förändringen i en inriktning som gör detta möjligt.
http://avpixlat.info/2012/10/05/inva...slamiseringen/
Matas man dagligen med crackpotteorier från counterjihadrörelsen blir man sån här. Man blir störd, psykiskt sjuk, på riktigt, av counterjihadism.