2012-07-15, 20:06
Medlem

Förklara dock gärna med ord varför jag fick dig att skratta. Jag anser mig själv vara en bra människa på grund av att jag är rasist. Det som är förbjudet är det sanna och rätta. Samtidigt har jag förståelse för alla som är rädda för att vara det förbjudna. Jag hjälper dem gärna komma till insikt. Det är där vi skiljer oss. Jag anser att AP med sin folkliga mjukversion faktiskt bidrar till att människor kommer till insikt om att vara rasist är bra, är rätt och gott för människan.
Citera
2012-07-15, 21:48
Medlem
elmanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mindfulpilot

Förklara dock gärna med ord varför jag fick dig att skratta. Jag anser mig själv vara en bra människa på grund av att jag är rasist. Det som är förbjudet är det sanna och rätta. Samtidigt har jag förståelse för alla som är rädda för att vara det förbjudna. Jag hjälper dem gärna komma till insikt. Det är där vi skiljer oss. Jag anser att AP med sin folkliga mjukversion faktiskt bidrar till att människor kommer till insikt om att vara rasist är bra, är rätt och gott för människan.

Brukar undvika att komma med syrligheter i form utav smileys, det är slött, men jag gjorde ett undantag då jag fann dina formuleringar så komiska. Men okej, du anser att etnisk homogenitet är viktigt, att rasism är bra och gott, att det är det naturliga och det rätta att slå vakt om- i Sverige också får jag förmoda. Men då måste jag fråga dig: varför anser du då att detta är ett smart drag av AP- att smått desperat ta in en värdelös skribent bara för att hon är svart, ENDAST för att markera att de inte tänker etniskt på något sätt? Är du medveten om att det du skrev ovan skulle få dig utkastad ur partiet om du var en representant, och att det med all sannolikhet tagits bort om den postats i en kommentar på AP?

Jag tycker förövrigt inte att AP brukar förmedla någon "folklig mjukversion". Okej, de virar in sig i sådant här trams som med mycket välvilja kan ses som ett födersök till strategi, för att i nästa sekund vara ordentligt raljerande och bitska i deras rapportering kring brottsfall, etablissemanget och islam/muslimer i synnerhet. Inte direkt det rätta tonläget för att vinna över mjäkiga medelsvenssons, om det nu vore det de var ute efter.
Senast redigerad av elmanoo 2012-07-15 kl. 22:43.
Citera
2012-07-15, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmanoo

Tackar för ett gott skratt iaf.

Jag förstår att de fortsätter med den här strategin att fronta-utomeuropeisk-skribent-för-att-visa-att-vi-inte-är-rasister-utan-det-är-islam-det-är-fel-på för att de gör bedömningen att det är politiskt gynnsamt - men måste ändå fråga sig: kunde de inte knyta till sig någon med lite vett iaf? För Hera är ju verkligen patetiskt dålig, och verkar ju dessutom inte vara stabil för fem öre.

Och finns det verkligen tillräckligt med svagsinta personer, att betrakta som potentiella väljare, som behöver den kryckan för att inte uppfattas som "rasister" idag? Och som nöjer sig med precis vad som helst bara hon är svart? Sorgligt är det. Är det Ekeroth som gjort bedömningen att mer behövs inte för att övertyga goyishe kop's?

De har förmodligen lärt sig av AB och Expressen. Lika barn leka bäst. Dvs med Hera kanske de hoppas på att locka till sig några av de svagsinta sossar som knappt kan knyta skosnöret själv, får se om det fungerar.
Citera
2012-07-15, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elmanoo
...Men då måste jag fråga dig: varför anser du då att detta är ett smart drag av AP- att smått desperat ta in en värdelös skribent bara för att hon är svart, ENDAST för att markera att de inte tänker etniskt på något sätt? Är du medveten om att det du skrev ovan skulle få dig utkastad ur partiet om du var en representant, och att det med all sannolikhet tagits bort om den postats i en kommentar på AP?

Jag tycker förövrigt inte att AP brukar förmedla någon "folklig mjukversion". Okej, de virar in sig i sådant här trams som med mycket välvilja kan ses som ett födersök till strategi, för att i nästa sekund vara ordentligt raljerande och bitska i deras rapportering kring brottsfall, etablissemanget och islam/muslimer i synnerhet. Inte direkt det rätta tonläget för att vinna över mjäkiga medelsvenssons, om det nu vore det de var ute efter.

Smart drag har jag inte skrivit i text. Jag accepterar precis alla som vädrar samhällskritik från ungefär AP-nivå ända vägen ut till yttersta kanten av de som värnar sanningen. Alla åt andra sidan är helt indoktrinerade eller vill ha makt och pengar på bekostnad av mänskligt lidande. Samt jag accepterar kritik mot mångkulturalism och mångetnicitet från invandrare. Jag upplever att Hera kom till AP till stor del pga kampen mot åsiktsförtryck. Till mindre del pga sin hudfärg.

Om jag vore en representant i SD så tror jag nog mina åsikter hade accepterats internt och på hög nivå. Dock måste jag ju följa partiets åsikter och ge uttryck för dem på rätt sätt. Jag tycker rasmedvetande texter får skrivas på AP, lättare versioner. Dock inte djupare analys angående judars gigantiska indoktrinering. Om det finns något jag har respekt för idag så är det en öppet självkritisk och judekritisk jude. Sällsynt. Deras samhällsskapande är en katastrof.

AP är en folklig community. Så var även PI. Kommentarerna är det viktigaste med AP. I alla fall om man tillhör en svensk medelklass som vill komma till insikt (eller har kommit till insikt) och få stöd i att andra ser kaoset. Samt tillsammans arbeta på en lösning. Det är även en ventil för alla frustration.

Jag förstår att vi har olika syn på AP. Jag uppfattar det som att du redan kommit till insikt om människan och hur hon bästa formar samhällen. Du behöver verkligen inte hänga på AP
Citera
2012-07-16, 05:49
Bannlyst
För tio dagar sedan så avskydde Hera Lamppu Madru både Avpixlat och SD och nu, tio dagar senare är hon krönikör för Avpixlat och har skickat in sin medlemsansökan till SD?
Hon gillar dessutom mångkultur och är radikal feminist, som grädde på moset så vill hon avskaffa pengar? Är det korrekt uppfattat?

Varför? Människan är ju uppenbarligen inte särskilt begåvad vad gäller att uttrycka sig i skrift, hennes alster är tråkiga och ointressanta och hon verkar ärligt talat inte vara den skarpaste kniven i lådan.
Den enda anledningen att lyfta fram henne och ge henne utrymme som jag kan se är ju den klassiska "Titta på oss, vi är inte alls rasister, vi har en kreoltant som skriver för oss."

Vansinnigt pinsamt.
Citera
2012-07-16, 14:04
Medlem
brajzillas avatar
Avpixlat med två nya hottentottar som krönikörer Mrutyuanjai Mishra och Hera Lamppu M

Det är ju för fan ett jävla skämt det här!?
Vad tycker ni?

som vanligt är den svenska anti invandringsscenen så kåta på att växa
att man tar in vad fan som helst bara dom delar åsikt.

http://avpixlat.info/2012/07/14/avpi...-som-kronikor/
Citera
2012-07-16, 14:06
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Vad är problemet? Dessa är ju med i SD och Avpixlat är ju SD-sympatisörer.
Citera
2012-07-16, 14:12
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentJoyBoy
Vad är problemet? Dessa är ju med i SD och Avpixlat är ju SD-sympatisörer.

Okej dom är ju med i SD bara det är ju sinnessjukt i sig. Man kan inte ens tycka illa om invandrare ifred för Invandrarna.
Citera
2012-07-16, 14:31
Medlem
bratemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Okej dom är ju med i SD bara det är ju sinnessjukt i sig. Man kan inte ens tycka illa om invandrare ifred för Invandrarna.

Man kan väll tycka vad man vill, vad stör det dig egentligen? Jag delar till exempel inte Aftonhorans åsikter, så jag går inte in på deras hemsida eller köper tidningen, om du inte delar Avpixlat och SD så undvik dem och rösta på något annat.

Om du inte gillar en nattklubb ( ) går du inte dit och spenderar pengar, du går någon annanstans. Right?
Citera
2012-07-16, 14:35
Medlem
SiSeniors avatar
Citat:

Hur kan det vara något negativt i att invandrarna själva börjar se problemet i den enorma invandringen som kommer till Sverige? Mrutyuanjai Mishra kan bli riktigt bra som krönikör. Ge han några krönikor så ska du se att han inte är så dum trots allt.
Citera
2012-07-16, 14:35
Medlem
Citat:
Dom kanske är riktigt bra krönikörer.
Bara för att man inte delar ett partis åsikter så är dom inte sinnessjuka. Du skulle isåfall vara sinnessjuk i mångas ögon precis som jag hade varit, samtidigt måste oerhört många vara sinnesjuka i ditt tycke.

Man kan acceptera folks åsikter utan att dela den. Att kalla dom sinnessjuka visar bara att du inte gör det. Och kan du inte acceptera folks politiska åsikter, då befinner du dig sorgligt nog i fel land.
Citera
2012-07-16, 14:41
Medlem
Fördelen med utländska krönikörer på en invandringskritisk nättidning är att vänstersympatisörer inte har någon hållhake på dem. Alltså kan de inte komma och beskylla dem för främlings-/invandringsfientlighet och så kanske vissa inser att invandrare faktiskt också kan ha sina utstickande åsikter om just invandringspolitiken.

Jag ser absolut inget negativt i Avpixlats senaste tillskott.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in