2016-03-11, 21:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av QCMAG
Berätta varför IRM är läskigare än avpixlat.

IRM lever på faktarevisionism och ibland rena lögner. Tar man IRM för seriös journalistik och inte det kloakslask det är så har i princip alla hästar redan rymt från stallet.
Citera
2016-03-11, 21:46
Medlem
cacas avatar
Avpixlat är en skämtsajt som ofta förvrider sanningar och tyvärr är det allt för många som inte förstår det!
Citera
2016-03-11, 21:50
Medlem
Inthemoves avatar
Fy fan vilka vedervärdiga försvar. Alla måste visserigen få finnas. Men Avpixlars redaktörer och anhängare borden få lite lika uppmärksamhet som CSN har anledning till att skicka inbetalningsavier till berörda.
Citera
2016-03-11, 21:53
Medlem
NorthPorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Hur uppstår denna beroendeställning menar du?

Du kan ju läsa Avpixlats artikeln först. Jag kan bara instämma. Det är mycket olämpligt att som föreståndare ha sexuella relationer med sina klienter.
Citera
2016-03-11, 21:55
Medlem
AmaiLius avatar
Följer inte avpixlat så har inte koll men detta är väl inte oväntat? Uppfattar avpixlat som nån slags pseudojournalistik, avspeglar egentligen bara någons åsikt.

Jag tvivlar inte på att det är sant som rapporteras om kvinnan, däremot är det naturligtvis vinklat och man kan ifrågasätta syftet med att hänga ut en privatperson.

Bottennivå vet jag inte, snarare precis vad jag förväntar mig av avpixlat.
Citera
2016-03-11, 21:56
Bannlyst
Eftersom det handlar om baaarn, kan man ju undra hur de ser på en manlig fritidsledare som har sex med sina elever?
Citera
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon

Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Någon skrev blattemadrass och spermahink vilket jag instämmer i!

Så vad skiljer dig från dina hatobjekt som du påstår har dålig kvinnosyn?

Är det dålig kvinnosyn att påpeka att det är osmakligt när en anställd på ett asylboende knullar runt med de boende? Det har ingenting med kvinnosyn att göra, snarare moral och vanligt folkvett. Vet du din lilla pissmyra vad det är?
Citera
Medlem
Skogsvattes avatar
Säga vad man vill om Avpixlat, men i detta fall har man verkligen gjort något värdefullt.

Att hänga ut dekadenta rasförrädare och fiender till vårt folk är i grunden något positivt. Sånt här beteende skall alltid uppmuntras - det sätter skräck i andra som kanske funderar på att ägna sig åt samma brott.

Att barn är involverade gör saken än mer aktuell. Naturligtvis bör de räddas från sin psykstörda morsa.
Citera
2016-03-11, 21:58
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthPort
Du kan ju läsa Avpixlats artikeln först. Jag kan bara instämma. Det är mycket olämpligt att som föreståndare ha sexuella relationer med sina klienter.

Beroendeställning innebär ju att en av personerna faktiskt är i beroendeställning. Att den är beroende av betyg, förmåner eller annat. Som jag förstår det är hon endast varit anställd på ett asylboende där denne asylant numera bor.

Jag har svårt att se beroendeförhållandet.
Citera
2016-03-11, 22:04
Medlem
AmaiLius avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthPort
Det är ganska olämpligt att hänga ut en icke offentlig person med namn också, som inte har begått ngt brott ska tilläggas. Kvinnans identitet har ingen journalistisk betydelse.

Lågbegåvade kommer naturligtvis aldrig förstå det jag just förklarade, det är därför som det finns lagar och regler kring detta.
Citera
2016-03-11, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AmaiLiu
Det är ganska olämpligt att hänga ut en icke offentlig person med namn också, som inte har begått ngt brott ska tilläggas. Kvinnans identitet har ingen journalistisk betydelse.

Lågbegåvade kommer naturligtvis aldrig förstå det jag just förklarade, det är därför som det finns lagar och regler kring detta.

Och exakt när, var hur hängde man ut kvinnan med namn?
Citera
2016-03-11, 22:11
Medlem
Iradeorums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmaiLiu

Du kanske borde tala med lågbegåvade murvlar på Expressen och Aftonbladet? Som samarbetar med kriminellt vänsterskabb för att hänga ut dissidenter vars enda brott består i att deras åsikter inte överensstämmer med PK-maffians. Den här kvinnan som tråden handlar om kan faktiskt ha begått ett brott ifall det bedöms att hon sexutnyttjat individer i beroendeställning till henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in