2012-07-16, 14:42
Medlem
Greve-Von-Boegroefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Det är ju för fan ett jävla skämt det här!?
Vad tycker ni?

som vanligt är den svenska anti invandringsscenen så kåta på att växa
att man tar in vad fan som helst bara dom delar åsikt.

http://avpixlat.info/2012/07/14/avpi...-som-kronikor/

Inget skämt. Men man kan inte förvänta sig att en nazist ska förstå det....
Citera
2012-07-16, 14:45
Medlem
gentlemans avatar
DU har 4 problem som är väldigt enkla:
1)SD:s nätorgan låter SD-röstare skriva
2)SD är inte ett rasistiskt eller extremt parti
3)Du särskriver
4)Du lägger tråden i fel forum

Jag tror att om du jobbar lite med detta över sommarlovet så kommer du lätt att komma över det. Lycka till!
Citera
2012-07-16, 15:13
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Det är ju för fan ett jävla skämt det här!?
Vad tycker ni?

som vanligt är den svenska anti invandringsscenen så kåta på att växa
att man tar in vad fan som helst bara dom delar åsikt.

http://avpixlat.info/2012/07/14/avpi...-som-kronikor/

Mrutyuanjai Mishra är en indier som bott i Danmark, och har skrivit mycket i danska Jyllandsposten förut:

http://avpixlat.info/2012/03/27/darf...erigedemokrat/

Jag tror att han kan bli en intressant skribent på Avpixlat.
Citera
2012-07-16, 16:05
Medlem
brajzillas avatar
Ja snart får vi se en neger som partiledare för SD och då jublar ni väl ännu mer misstänker jag!

När jag var ung och radikal gick jag ifrån SD för ND just p.g.a den här utvecklingen inom SD, när jag blev äldre tänkte jag om och började rösta på SD när jag förstod att ND aldrig kommer komma in i riksdagen för att kunna påverka.

Men då är alltså frågan: alla ni som röstar SD älskar att det är hottentottar inom partiet då/känns det seriöst innerst inne?
Citera
2012-07-16, 16:06
Medlem
Söt han är, han är inte ens Svensk medborgare.

Och hans första krönika var det mest innehållslösa jag läst.

Den där damen som inte ens har klart för sig vad problemen är eller vilka som ligger bakom de. Och går ut med den okunskapen som en inledning till en av sina krönikor.

Herregud. Jag trodde väl aldrig att Avpixlat var en sida med genier och tänkare direkt, men det är ju högstadieklass på tankeverksamheten bakom de där krönikorna.

På riktigt. Innehållsfattiga är en underdrift.
Citera
2012-07-16, 16:08
Medlem
Citat:
Okej dom är ju med i SD bara det är ju sinnessjukt i sig. Man kan inte ens tycka illa om invandrare ifred för Invandrarna.

Är Avpixlat emot invandrare? trodde dom var emot invandringspolitiken och kriminella invandrare. Är de nya krönikörerna kriminella?

EDIT: Bilden på krönikören är en bild på en av alla dessa ensamkommande flyktingbarn som florerar så jag tror fan Avpixlat har blivit trollat.
Senast redigerad av Unbannable 2012-07-16 kl. 16:12.
Citera
2012-07-16, 16:10
Medlem
Citat:
Ja snart får vi se en neger som partiledare för SD och då jublar ni väl ännu mer misstänker jag!

När jag var ung och radikal gick jag ifrån SD för ND just p.g.a den här utvecklingen inom SD, när jag blev äldre tänkte jag om och började rösta på SD när jag förstod att ND aldrig kommer komma in i riksdagen för att kunna påverka.

Men då är alltså frågan: alla ni som röstar SD älskar att det är hottentottar inom partiet då/känns det seriöst innerst inne?

ND har(hade) invandrare i sitt parti, har du totalt missat det? Efter att Marc tog över så kanske dessa kastades ut vad vet jag, jag slutade bry mig om ND när Mini-Hitler tog över partiet och det sjönk som en sten.
Citera
2012-07-16, 16:16
Bannlyst
Jag tycker det är ett jättebra initiativ. Allmänheten har hjärntvättats med att SD bara består av arga unga män som är rasister vilket uppenbarligen inte är sant. Personligen känner jag flera invandrare som sympatiserar med SD:s politik. Förhoppningsvis slutar media kalla SD rasister och andra barnsliga saker.

Läs deras partiprogram innan ni kaller dem rasister och fundera på hur Sverige kommer se ut i framtiden om inget görs snart. Jag är inget big fan av islam och nu räcker det med den varan i Sverige.

Glöm inte att 340.000 personer röstade på SD i valet 2010. Är de alla rasister?
Senast redigerad av Thomasons 2012-07-16 kl. 16:20.
Citera
2012-07-16, 16:16
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbannable
ND har(hade) invandrare i sitt parti, har du totalt missat det? Efter att Marc tog över så kanske dessa kastades ut vad vet jag, jag slutade bry mig om ND när Mini-Hitler tog över partiet och det sjönk som en sten.

Jag lade iallafall inte märke till det under "Tor-tiden" vet att dom hade en neger som spejade efter AFA.
Citera
2012-07-16, 16:20
Medlem
Är väl bara tappade wt-ungar som har något problem med det här ?

Åtminstone killen verkar ju smart och kommer säkert bli ett bra tillskott för partiet.
Citera
2012-07-16, 16:21
Medlem
AgentJoyBoys avatar
Citat:
Jag lade iallafall inte märke till det under "Tor-tiden" vet att dom hade en neger som spejade efter AFA.

Jag ser inga problem med att folk med olika bakgrund kritiserar invandringspolitiken. Den är ju vansinnig - oavsett ursprung.
Citera
2012-07-16, 16:29
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svennekebab
Är väl bara tappade wt-ungar som har något problem med det här ?

Åtminstone killen verkar ju smart och kommer säkert bli ett bra tillskott för partiet.

Eller någon som vill Sverige väl på riktigt! kompromissneger
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in