Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Man kan kritisera dem för att det var de som starkast lobbade för införandet av "mångkultur" och utomeuropeisk invandring till Sverige på 60- och tidigt 70-tal.
För dig som gillar Avpixlat (antar jag) så kan det ju också vara av intresse att veta att hela den svenska massmedievärlden domineras av judar. Både ledarskribenter, redaktörer och liknande men oroväckande ofta också som ägare. Hjörne och Bonnier exempelvis. Vad resultatet av detta har blivit kan vi nog alla se tror jag.
Det är något sjukligt över rädslan som folk (invandringskritiker) har när det kommer till att kritisera judar.
Läs på istället för att börja gasta om judetvål och gaskammare så ser du nog snart att judarna tveklöst är den mest skadliga minoritet som vi någonsin haft i det här landet.
Du verkar glömma bort den som satte eld på invällarbrasan via ett offentligt uttalande från högsta politiska plattform. Om han var jude eller ej vet jag inte, men anstiftaren var Olof Palme. DN 16 oktober1985: "
Naturligtvis är det mångkulturella samhället en revolution. Den är oundviklig. Men eftersom jag är reformist vill jag att denna revolution skall ske gradvis". Attt Palme skulle stötta judiska intressen, t ex representerat av Bonniers, återstår för dig att leda i bevis.
Tjugor år tidigare sade Palmes företrädare, den siste hederliga socialdemokraten, Tage Erlander:
"Vi svenskar lever ju i en så oändligt mycket lyckligare situation. Vårt lands befolkning är homogen, inte bara ifråga om rasen (!) utan också i många andra avseenden."
Man kan lugnt anklaga socialdemokraterna, fr o m Palmes entré som statsminister, som anstiftare till det gigantiska landsförräderi som till stora delar förstört och förött Sverige. Att borgerligheten hoppat i samma galna tunna - Bengt Westerberg gick ännu längre än Palme. Och vår nuvarande hybrid på statsministerstolen, moderöden Reinfeldt, har tappat fattningen totalt, och eldar på invällningsbrasan värre än någon av sina landsförrädiska föregångare.