2012-02-17, 22:08
Medlem
Ett-Nolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Vart är den ocensureade median? Om APs syfte är att kasta skit på muslimer så bloggen Aftonbladet att se ut som den mest neutrala tidningen i världshistorien.

När ska ni hjärntvättade pubertala slynglar lära er källkritik? När ska ni lära er att AP är ren propaganda som ni köper likt en islamist köper att han ska få 78 oskulder om han spränger sej själv. Ni degraderar er till exakt samma nivå. Det är bara själva propagandachefen som är olika.

Lägg ner ditt jävla gnällande nu. Gång på gång talar vi om för dig vad AP bloggen handlar om. Vi vet precis vad dom har för agenda, den är tämligen öppen. Det är ju så in i helvete uppenbart att det är idioti att påstå annat.
Varför tror du vi inte förstår det? Är du en av de lite bättre människorna? En sån som tror sig veta mer än oss andra tölpar kanske?
Citera
2012-02-17, 23:15
Medlem
Torontors avatar
Bra gjort av Avpixlat (och Fria Tider) att snabbt ta upp dagens mord i Malmö även om man inte har så många detaljer ännu. Många vill diskutera ocensurerat.
Citera
2012-02-17, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fula Gubben
Denna något svindlande tanke har även slagit Fula Gubben. Så viktigt är det alltså att vara politiskt korrekt och sopa de enorma problemen med den sydländska invandringen under mattan, att det går före både "reach" i form av antal läsare och kommersiella intäkter.

Gamla hor-medias prioritet #1 är alltså inte var den borde vara, dvs ett idogt sökande och objektivt presenterande av fakta i frågor av allmänt intresse. Men prioritet #1 är inte heller det som folk med en mer krass läggning tror, dvs att tjäna pengar på att skriva smörja.

Prioritet #1 för svenska pajas-media är politisk korrekthet, och påtvingandet av denna tunna "ideologi" på läsarna.

Häpnadsväckande men uppenbarligen sant. Och föga tidsenligt.

-F.G

Summa summarum - Exemplet Jan Helin är alltså mer lojal LO/SAP/Eliten än vad han är ägarna Schibstedt som med stor sannolikhet högaktningsfullt struntar i svensk invandringspolitik. Kosta vad det kosta vill. Jan Helin är beredd att offra Aftonbladet på hyckleriets altare. Kadaffi och Caucesou slogs inte till slutet för pengar och guld, det var den egna makten.
Citera
2012-02-18, 00:47
Citat:
Ursprungligen postat av Ett-Noll
Lägg ner ditt jävla gnällande nu. Gång på gång talar vi om för dig vad AP bloggen handlar om. Vi vet precis vad dom har för agenda, den är tämligen öppen. Det är ju så in i helvete uppenbart att det är idioti att påstå annat.
Varför tror du vi inte förstår det? Är du en av de lite bättre människorna? En sån som tror sig veta mer än oss andra tölpar kanske?
Fatta att Judar använder sig av en överlevnadsstrategi som är livsviktig efter århundraden av försök till utplåning av den Judiska rasen. Judar som vill fylla sverige med invandrare är de farliga. Inte de Israelvänliga och invandrar kritiska.
GO AVPIXLAT!!
Citera
2012-02-18, 07:16
Medlem
Avpixlat: plats 50, gp.se 52.

Hemligheten är som sagt antalet pageviews mer än reach. Gp.se vegeterar kring siffran 0.0005, medan avpixlat rör sig upp mot 0.0008 och uppåt. Detta trots att det finns otroligt många färre sidor att läsa på avpixlat.

SvD ligger i spannet 0.001 och 0.0015, en nivå som är fullt nåbar för avpixlat med fler uppdateringar, även om det bara är i notisform. Snart kan det börja överlappa enstaka dagar, en dålig dag för SvD kan generera färre pageviews än en bra för avpixlat.
Citera
2012-02-18, 07:22
Bannlyst
Jävla judeblaska. SD packet och de överentusiatiska avpixlat-kramare är en hög judeslavar. De svenskfientliga judarna har er i klorna. Fint vettu.
Citera
2012-02-18, 08:24
Bannlyst
Är det någon som vet om man har lyckats knyta åt sig några annonsörer?
Det spelar väl kanske inte någon sådär jättestor roll eftersom man säkert får in bra med pengar via donationer från privatpersoner, men det hade ändå varit intressant att veta.

Är inne och tittar där då och då och tycker mig inte ha sett något.

Är alla skribenter på Avpixlat anonyma? Hör för mig att jag såg någon snubbe med örhängen representera Avpixlat/PI i någon tv-debatt.
Senast redigerad av Straybullet 2012-02-18 kl. 08:32.
Citera
2012-02-18, 08:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .ANDERS
Varför ska man kritisera Israel när allt skit finns här och vad är "judeproblemet"? Vad kan man kritisera judar i Sverige för?
Man kan kritisera dem för att det var de som starkast lobbade för införandet av "mångkultur" och utomeuropeisk invandring till Sverige på 60- och tidigt 70-tal.

För dig som gillar Avpixlat (antar jag) så kan det ju också vara av intresse att veta att hela den svenska massmedievärlden domineras av judar. Både ledarskribenter, redaktörer och liknande men oroväckande ofta också som ägare. Hjörne och Bonnier exempelvis. Vad resultatet av detta har blivit kan vi nog alla se tror jag.

Det är något sjukligt över rädslan som folk (invandringskritiker) har när det kommer till att kritisera judar.
Läs på istället för att börja gasta om judetvål och gaskammare så ser du nog snart att judarna tveklöst är den mest skadliga minoritet som vi någonsin haft i det här landet.
Citera
2012-02-18, 09:11
Medlem
benditists avatar
Fd PI och AP är det bästa som har hänt Sverige på årtioenden.

Sanningen är att jag blir snabbt mätt på nyheterna som AP levererar. Det är deprimerande läsning. Likt förbannat är jag där varje dag och läser om allehanda orättvisor som pågår i Sverige dagligen.
Citera
2012-02-18, 10:37
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Man kan kritisera dem för att det var de som starkast lobbade för införandet av "mångkultur" och utomeuropeisk invandring till Sverige på 60- och tidigt 70-tal.

För dig som gillar Avpixlat (antar jag) så kan det ju också vara av intresse att veta att hela den svenska massmedievärlden domineras av judar. Både ledarskribenter, redaktörer och liknande men oroväckande ofta också som ägare. Hjörne och Bonnier exempelvis. Vad resultatet av detta har blivit kan vi nog alla se tror jag.

Det är något sjukligt över rädslan som folk (invandringskritiker) har när det kommer till att kritisera judar.
Läs på istället för att börja gasta om judetvål och gaskammare så ser du nog snart att judarna tveklöst är den mest skadliga minoritet som vi någonsin haft i det här landet.

Du verkar glömma bort den som satte eld på invällarbrasan via ett offentligt uttalande från högsta politiska plattform. Om han var jude eller ej vet jag inte, men anstiftaren var Olof Palme. DN 16 oktober1985: "Naturligtvis är det mångkulturella samhället en revolution. Den är oundviklig. Men eftersom jag är reformist vill jag att denna revolution skall ske gradvis". Attt Palme skulle stötta judiska intressen, t ex representerat av Bonniers, återstår för dig att leda i bevis.

Tjugor år tidigare sade Palmes företrädare, den siste hederliga socialdemokraten, Tage Erlander:
"Vi svenskar lever ju i en så oändligt mycket lyckligare situation. Vårt lands befolkning är homogen, inte bara ifråga om rasen (!) utan också i många andra avseenden."

Man kan lugnt anklaga socialdemokraterna, fr o m Palmes entré som statsminister, som anstiftare till det gigantiska landsförräderi som till stora delar förstört och förött Sverige. Att borgerligheten hoppat i samma galna tunna - Bengt Westerberg gick ännu längre än Palme. Och vår nuvarande hybrid på statsministerstolen, moderöden Reinfeldt, har tappat fattningen totalt, och eldar på invällningsbrasan värre än någon av sina landsförrädiska föregångare.
Citera
2012-02-18, 10:56
Medlem
Karlskronabloggens avatar
Bättre och bättre dag för dag!

Nu är Avpixlat uppe på plats 50 på Alexa!

GP ligger på 52, Sydsvenskan 66 och TV4 81!

http://www.alexa.com/siteinfo/avpixlat.info

Citera
2012-02-18, 12:22
Medlem
Torontors avatar
Med stigande antal besökare borde man komma in i en god spiral där alltfler vill bli skribenter. Då får man fler artiklar vilket ger fler läsare... Det är utmärkt att man kan vara totalt anonym även mot Avpixlats redaktion.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in