2012-01-25, 14:19
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av galensnubbe
Nu vet jag att de inte bara tar artiklar om invandrare men var är alla dessa mord som svenskar begått? har inte sett nått om morden i typ övertåneå och så.

Tycker inte att de ska göra som aftonbladet och andra tidningar gör. D.v.s uteslutande hänga ut en grupp/etnicitet. Som aftonbladet gör med svenskar och vita.

Avpixlat ska förhålla sig till verkligheten tycker jag(kanske dom gör?)och inte liksom ge igen för att svenskar hängs ut i media. Det ska liksom va den svenska ärligheten. Hoppas de går upp en massa placeringar och lyckas hålla bra standard på sina artiklar.

Kan det vara så att avpixlat skriver det som andra inte skriver? Vad är meningen att skriva det som ALLA andra tidningar skriver?
Citera
2012-01-25, 16:34
Medlem
Ådärkomdenjas avatar
[quote=Folkskygg]Ganska mycket kan förbättras. Designen/layouten på hemsidan känns tyvärr rätt tråkig, och inte alls lik en tidning/media. Så där har vi nummer ett. Friatider.se ger ett mycket seriösare intryck när man besöker. Men även namnet Avpixlat bidrar till lite oseriösitet.[/Folkskygg]

==========================

Webbdesign och dito -nätadress är helt irrelevant i sammanhanget. Budskapet och innehållet i det som skrivs och upplyses om, är det viktiga. Du faller in i diverse gammelmedia~apostlars kverulanskör. När man saknar argument, så är tydligen ovidkommande detaljer en del i träskmedias argumentarsenal. Jfr, varför är begreppet 'Aftonbladet' comme-il-faut? Jag kan invända mot ordet... är det enbart till för folk som läser blaskan på 'aftonen' (på kvällskvisten, upplysningsvis)?

Skärp dig.
Citera
2012-01-25, 17:08
Medlem
Folkskyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ådärkomdenja
Budskapet och innehållet i det som skrivs och upplyses om, är det viktiga.

Självfallet är det så. Men jag tror en bättre layout skulle göra nytta åt Axpixlat. Jag irriterar mig rätt mycket när jag är där och läser, just på grund av designen/layouten. En hemsida likt Avpixlat ska ha fokus på just artiklarna och innehållet. Det är lite för rörigt helt enkelt.

Tror det behöver vara lite mer öppet, nu känns artiklarna så himla "instängda", inmurade.
Citera
2012-01-25, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 0Thor0
Jag är normalt sett helt ointresserad av vad du och andra clowner anser/tycker om artiklar på Avpixlat, det är med facit i hand, alltid mer intressant att se färg torka.
Fast det är klart.. lite nöje tillför det allt, jag skrattar alltid hjärtligt då jag ser era kommentarer/önskningar/drömmar/personliga åsikter om hur ni anser Avpixlat borde vara.
Jaha?
Men vad var det som var fel med det Housemouse anmärkte på i Avpixlats artikel?
Svara på frågan i stället för att slingra dig.
Citera
2012-01-25, 17:44
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Är Avpixlat avspärrat? Finns inget på adressen avpixlat.info just nu.
Citera
2012-01-25, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiggerNiggerson
Är Avpixlat avspärrat? Finns inget på adressen avpixlat.info just nu.

Kommer inte heller in, uppdatering eller hackerattac?
Citera
2012-01-25, 17:48
Bannlyst
[quote=Ådärkomdenja]
Citat:
Ursprungligen postat av Folkskygg
Ganska mycket kan förbättras. Designen/layouten på hemsidan känns tyvärr rätt tråkig, och inte alls lik en tidning/media. Så där har vi nummer ett. Friatider.se ger ett mycket seriösare intryck när man besöker. Men även namnet Avpixlat bidrar till lite oseriösitet.[/Folkskygg]

==========================

Webbdesign och dito -nätadress är helt irrelevant i sammanhanget. Budskapet och innehållet i det som skrivs och upplyses om, är det viktiga. Du faller in i diverse gammelmedia~apostlars kverulanskör. När man saknar argument, så är tydligen ovidkommande detaljer en del i träskmedias argumentarsenal. Jfr, varför är begreppet 'Aftonbladet' comme-il-faut? Jag kan invända mot ordet... är det enbart till för folk som läser blaskan på 'aftonen' (på kvällskvisten, upplysningsvis)?

Skärp dig.
Vilket jävla ordbajseri!
Killen anmärkte för fan bara på designen!
Är det förbjudet i SDs koranskola?
Du gör dig bara löjlig när du försöker använda ord som du inte vet vad de betyder. Rätt typiskt för obildade människor att försöka använda "svåra" ord direkt från ordboken....
Pajas.
Edit: Men vad fan, hade jag inte dig på ignore? Åtgärdat.
Senast redigerad av Navelfluff 2012-01-25 kl. 18:20.
Citera
2012-01-25, 17:50
Medlem
brisingrs avatar
Samma här.

Går att pinga med svarstiden är runt 122 ms, DDoS?
Citera
2012-01-25, 17:52
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zleeze
Kommer inte heller in, uppdatering eller hackerattac?

Tippar hackerattack. Det blev väl för mycket för de små antidemokratiska elementen på vänsterkanten, när de igår, tack vare all uppmärksamhet Avpixlat fick i mainstreammedia, kunde se att sanningsenlig information sprids till allt fler i Sverige.

För vänstern är sanningen alltid farlig.
Citera
2012-01-25, 17:53
Medlem
JeffDs avatar
http://www.downforeveryoneorjustme.c...avpixlat.info/
Citera
2012-01-25, 18:03
Medlem
Månsans avatar
Antagligen sabotage. Hackers på vänsterkanten med benäget stöd från Expo, Helin, Reinfeldt, Thomas Mattsson, Journalistförbundet, svenska muslimförbundet med flera.
Citera
2012-01-25, 18:19
Medlem
Karlskronabloggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brisingr
Samma här.

Går att pinga med svarstiden är runt 122 ms, DDoS?

Japp, de skrev väl det själva i något inlägg igår att de var utsatta för DDoS-attack då, så det är säkert samma sak nu!

Det finns många som motarbetar det fria ordet och fria informationen i Sverige!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in