Citat:
Ursprungligen postat av Navelfluff
Kan du inte bara berätta vad som var fel med det som Housemouse anmärkte på i Avpixlats artikel?

Jag är normalt sett helt ointresserad av vad du och andra clowner anser/tycker om artiklar på Avpixlat, det är med facit i hand, alltid mer intressant att se färg torka.
Fast det är klart.. lite nöje tillför det allt, jag skrattar alltid hjärtligt då jag ser era kommentarer/önskningar/drömmar/personliga åsikter om hur ni anser Avpixlat borde vara.
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
DN och SVT:s artiklar om detta är verkligen dubiösa. Sannolikt har de motsatt effekt hos läsarna än det önskade. Majoriteten av befolkningen stödjer knappast att illegala immigranter göms undan. DNs rubrik har också plötsligt hamnat väldigt långt ner på rubriksidan på webben. Snart är den borttagen.
Citat:
Ursprungligen postat av Karlskronabloggen
Självklart är det så! Det är bara att se besökssiffrorna igår som fördubblades till 1300 samtidiga besökare på mindre än två timmar efter DN:s artikel där det dessutom helt otroligt nog fanns en direktlänk till den första artikeln i fallet på Avpixlat!
Även Sydsvenskan hakade på senare igår kväll med en egen artikel som var betydligt mer neutral och fantastiskt bra gratisreklam för Avpixlat!
http://www.sydsvenskan.se/sverige/article1603614/Sajt-uppmanar-till-att-lura-dem-som-fatt-avslag.html
Varje gång sånt här händer hittar fler och fler till Avpixlat och får, kanske för första gången i sina liv, ta del av ocensurerade nyheter och många kommer garanterat att fortsätta läsa på Avpixlat.
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Det finns ingen svensk medborgare som tycker att dagens missbruk av skattepengar skall toppas med ytterligare kostnader för flyktingar som fått avslag och vägrar lämna landet.
Tidningarnas snyfthistorier får enbart motsatt effekt. Folk blir förbannade och känner sig förda bakom ljuset.
Men vem skulle informerat folket om inte Avpixlat fanns ?
Kan bara instämma, fler och fler hittar till Avpixlat.
Känns lite som att det håller på att svänga, tecknen finns där, fler och fler ser att det är något allvarligt fel med den politik som bedrivs.