2024-09-26, 16:28
Medlem
Bodycontact hller riktigt lg standard. Nr man som par sker andra par s fr man en del svar, men ven dr bangar mnga ur.
Massa snubbar som skriver hela tiden, men jag svarar bara "nej"
Citera
2024-09-26, 17:26
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lettland
Bodycontact hller riktigt lg standard. Nr man som par sker andra par s fr man en del svar, men ven dr bangar mnga ur.
Tvivlar p att det r bttre p andra stllen p ntet. Det har ju mer med folk att gra, n BC. Rent allmnt kan jag bara sga att BC har inte varit smre n andra stllen, men definitivt bttre n en del betalsajter, som bara har en massa fejk och ska f dig att betala.
Citera
2024-09-26, 19:08
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lettland

Ni kan ju stlla in att inte killar kan skriva till er, bara ett tips i all vlmening
S mycket lugnare ifall man sjlv vill kolla runt och vara den som tar kontakt.
Citera
2024-09-26, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
D var det dags igen. Fick vara med och ta hand om 2 kta milfar igr kvll p Clarion Sign.

10 killar var inbjudna frn brjan, 8 hoppar av. S typsikt fegt och ynkligt beteende av mnga desperata tangentbordsrunkare som hnger p BC. Stora i orden fr att sedan banga ur nr det vl gller. Trots detta s vart det lyckat nd.

Man har ju varit rtt sugen p att g p en sdan bjudning.
Men tre risker fr mig att inte skriva.
1: Nn jag knner r dr ox. I gruppen eller i foajn p hotellet.
2: Bli lurad och filmad, med utpressning.
3: Hotellpersonalen fattar direkt vad man r dr fr. Jag klarar inte riktigt den pinsamheten.
Citera
2024-09-26, 19:15
Avstngd
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigra2005
3: Hotellpersonalen fattar direkt vad man r dr fr. Jag klarar inte riktigt den pinsamheten.

r du s rdd fr allting ska du inte g dit nd fr du skulle aldrig f upp den och drmed vara nnu en besvikelse fr arrangrkvinnan.
Citera
2024-09-26, 19:41
Medlem
borgir82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigra2005

Som inlgget ovan skrev s r nog dessa "aktiviteter" inget fr dig om du nd r s pass rdd fr att ngonting av dessa tre saker skulle intrffa.
Citera
2024-09-27, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Tvivlar p att det r bttre p andra stllen p ntet. Det har ju mer med folk att gra, n BC. Rent allmnt kan jag bara sga att BC har inte varit smre n andra stllen, men definitivt bttre n en del betalsajter, som bara har en massa fejk och ska f dig att betala.
Det r aningen bttre p Hemligg, men jag bedmmer att utbudet av par inte r samma dr.
Citera
2024-10-17, 06:26
Medlem
Har trffat alla mina ex via BC. S av min erfarenhet s har BC varit bra fr mig.
Citera
2024-10-18, 15:08
Medlem
Denbredamittens avatar
r det fler n jag som har problem med skfunktionen fr annonser? Nr jag skriver ett skord mts jag alltid av:

"Query failed: unknown local index 'ads' in search request"
Citera
2024-10-19, 15:41
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Brjar med att sga att jag inte tillhr den typen av kvinna som vntar p en perfekt konvo utan anstrngning, men jag ska vl inte behva dra orden ur munnen p honom?
Har inga sna bilder du freslr, tar sjlv kontakt med dom mn jag finner intressanta, har i profilen angett tonen fr hur jag vill bli bemtt och bemter tillbaka i samma stil nr jag sjlv svarar p samtliga mail.

r den som grna leder en konvo, har inget emot att stlla relevanta frgor, men nr det inte kommer svar p mina frgor och han inte lser vad jag skriver s har jag slutat att ligga steget fre fr att f veta ngot.
Nu svarar jag i samma stil som avsndaren, lgger han lite energi s lgger jag lika lite, visar han engagemang s visar jag engagemang.

Har lagt ner otaliga timmar p att frska visa en man hur man kan fra en konversation, men r det ofta bara blir tyst eller jag blir blockerad fr att jag svarar trevligt, d r det frdigt med det.
Visar jag respekt s frvntar jag mig respekt tillbaka, r jag trevlig och svarar p samtliga mail s nskar jag sjlv svar p dom jag skickar osv.

r inte p ngot stt krnkt, blir mest full i skratt d mn som grupp ofta frgar vars brudarna r, och nr vl en kvinna visar framftterna och tar fr sig s blir det bara tyst. Nstan s man kan tro att mn vill att vi ska sitta p rumpan och bara vnta p spnnande erbjudanden efter vad mnnen de facto mnga gnger gr p BC ven om dom sger ngot helt annat...

Svarar mig sjlv hr fr att ge mitt perspektiv. Har sen juli tagit kontakt med 8-10 mn som haft en enligt mig trevlig profil och dr han tycks ha skt ngon som mig, eller inte haft s bra info om vem han sker.
Det blir uppskattat d jag varit den som skrivit frst, och ofta sgs det att det inte hnder s ofta eller i princip aldrig att en man blir kontaktad av en kvinna.
S jag berttar om mig sjlv i det meddelandet och vad jag sker och mannen hakar p, berttar lite om sig sjlv och sger sig ska liknande som mig.

Jag tar initiativ, svarar s snabbt jag kan p hans meddelanden, frgar lite om vem han r och hur han tnker sig trffar. Hur mycket kontakt han r beredd att lgga fr att komma fram till om vi vill ses eller inte. I brjan s svarar han bra och rtt utfrligt, men efter ngon dag s blir det mindre och mindre info och engagemang frn hans hll, han r inloggad och frefaller aktiv flera gnger utan att svara p mitt senaste meddelande som innehller vsentlig frga utifrn vad vi kommit verens om.

Min frga, r det s att mn inte vill sga ifrn fast dom knner att man inte r vad dom sker bara fr att dom s sllan blir uppvaktade och skrivna till frst?
Eller trs dom inte sga " tack men du r inte den jag sker" utan frsker hlla en lite ljummen medan dom kollar dom krokar dom sjlva lagt ut?
Varfr fortstter man prata med en kvinna och pstr att man r intresserad, d man sannolikt inte r det eller tminstone inte gr sig tillgnglig fr vidare kontakt som kan leda till trff irl?
Brukar mn spela svra, och brukar det i s fall funka?

Menar inte att mn ska st med mssan i handen och buga, men om man fr frfrgan frn "fel" kvinna kan man vl tminstone kosta p sig att tacka nej?
Citera
2024-10-20, 01:18
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Menar inte att mn ska st med mssan i handen och buga, men om man fr frfrgan frn "fel" kvinna kan man vl tminstone kosta p sig att tacka nej?

Vlkommen, det r precis s hr det r att vara man p BC
man brjar skriva sen blir det mindre tills det dr ut
jag kan bertta varfr
fr att han pratar med ngon annan som r mera intressant, dock nr du beskriver hur du brukar gra s lter det mera som en arbetsintervju, hur sexigt r det p skala...?

och det lter som du fr samma behandling som en man brukar f BC
man struntar i och svara helt enkelt, hur mnga kvinnor tror du skriver ett artigt nej-tack brev ?
0
Senast redigerad av DayNite 2024-10-20 kl. 01:20.
Citera
2024-10-20, 06:09
Medlem
Vi har hngt p BC ett tag nu. Vi r ett par, frmst r vi ute efter att trffa ett annat par. Vi gr det klart i vr profil att vi inte sker singelmn just nu. D vi kan tnka oss en extra man ngon gng s vill vi inte sprra dem.

Vi har annonserat ett par gnger efter par, varje gng fr vi kontakt med ngra men det rinner alltid ut i sanden, antingen dr konversationen ut eller s r vi inte riktigt ute efter samma sak sexuellt.
Varje dag fr vi i snitt runt 3 meddelanden frn killar. Det har gtt till det stadiet att vi r s trtta att vi fr att jvlas, svarar ngot som fr dem att tro de kan f trffa oss, fr att sedan bara sl bort dem. D vi kan tnka oss en extra kille s har vi spanat in mnga profiler p de som skickar och de flesta r gamla gubbar.

Vr sammanfattning av BC efter ett par mnader r att det r svrt. r mest 50 plus mn som hnger dr.
Senast redigerad av Lettland 2024-10-20 kl. 06:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in