Citat:
Ursprungligen postat av
Eeeemiiiil
giter inte glo på länkarna, du skaffar ett konto, betalar du inte så aktiveras det först efter några dagar, strular betalningen nu så skitsamma, du får tillgång om ngn dag, när du väl har tillgång så behöver du inte pluskontot, det ger bara de fördelarna att du kan se lite mer statistik och sånt
Det finns en enda möjlighet att du har rätt, och det är om validerings SMS'et som ska komma är ifrån bodycontacts sida, och att svars SMSet på det blir mitt betal SMS, fast det är mot bättre vetande det skulle funka så att döma av denna text
Citat:
För att säkerställa att BodyContact inte drabbas av spammare, bedragare, fejkkonton och säljare av sextjänster m.m. så har vi sedan 1 juli 2017 infört en förändring som innebär att alla nya konton måste valideras med hjälp av ett betal-sms."
Jag har också en historia av att ha försökt regga ett konto efter 2017, och jag försökte sms'a min validering genom ett pro konto även då men inget hände, och inte heller fick jag något validerings SMS från Bodycontact
Citat:
Ursprungligen postat av
Eeeemiiiil
Haft flera konto efter 2017, jag o min fru, betalt för att få tidigare tillgång men ngn gång har vi väntat de dagarna, som sagt är det en kille som sköter allt så att klaga där eller fråga saker eller annat har han helt enkelt inte tid till eller så skiter han i det, rätt säker på att du kan logga in om några dagar
Jag är rätt så osäker på att jag kan logga in om några dar

jag registrerade mig igår natt.
Betalningen strular inte, därför att ett betal SMS förutsätter en betalning, och du kommer inte undan valderings SMS oavsett om du inte köper ett plus konto, som sagt frågan är om det är jag som ska skicka det eller bodycontant,
kommer det ingen validering så är du tvungen att orka öppna mina livsfarliga virusindränkta? instruktionslänkar, deal?
Det låter ju konservativt värre

att du och din fru har det så kanon att ni bara måste ha en third man in?