2025-03-07, 15:40
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Vill vara tydlig med parametrar redan i profil då jag inte finner något nöje att prata med män som inte är vad jag söker.
Vill kunna "sortera" hyggligt från start.

Skriv det där då. Men vill du envist leta nålar i myrstackar så kan du fortsätta med det
Citera
2025-03-07, 21:49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Skriv det där då. Men vill du envist leta nålar i myrstackar så kan du fortsätta med det

Vet inte vad som anses socialt okej på Tinder, har hört att många skulle uppfatta det som creepy att skriva ut sånt i profilen så har inte skaffat Tinder.
Av bekanta som kör Tinder så säger dom att det inte ger så bra utdelning så vet inte om det skulle vara någon vinst för min del jämfört med BC?
Citera
2025-03-07, 23:08
Citat:
Vet inte vad som anses socialt okej på Tinder, har hört att många skulle uppfatta det som creepy att skriva ut sånt i profilen så har inte skaffat Tinder.
Av bekanta som kör Tinder så säger dom att det inte ger så bra utdelning så vet inte om det skulle vara någon vinst för min del jämfört med BC?

Vad i dina parametrar kan uppfattas som creepy?
Citera
2025-03-07, 23:11
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Vad i dina parametrar kan uppfattas som creepy?

Att skriva ut sexuella preferenser och önskemål i klartext.
Citera
2025-03-07, 23:14
Citat:
Att skriva ut sexuella preferenser och önskemål i klartext.

Skriv det inte i klartext då? Skriv vad du söker på ett icke grafiskt sätt. Det går väl?

Sett tjejer som skriver att de gillar att hjälpa till och gillar att bli hjälpta. Eller hur hon nu uttryckte det.
Citera
2025-03-07, 23:20
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Skriv det inte i klartext då? Skriv vad du söker på ett icke grafiskt sätt. Det går väl?

Sett tjejer som skriver att de gillar att hjälpa till och gillar att bli hjälpta. Eller hur hon nu uttryckte det.

Vill inte behöva använda omskrivningar, vill vara rak och tydlig.
Det man angett ska inte kunna feltolkas så föredrar raka rör.
Citera
2025-03-08, 14:27
Medlem
Citat:
Vill inte behöva använda omskrivningar, vill vara rak och tydlig.
Det man angett ska inte kunna feltolkas så föredrar raka rör.

Blir det att söka ( o kanske finna) en älskare på BC i helgen?
Citera
2025-03-08, 17:24
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Svårt att se hur du kan ha det problemet med den skeva fördelningen på sidan

Skeva fördelningen står männen för på den sidan.
Citera
2025-03-08, 20:31
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Skeva fördelningen står männen för på den sidan.

Ja, så töm och glöm funkar knappast med 5 tjejer i en kommun, varav 4 är swingers

Det är uruselt utbud på BC
Citera
2025-03-08, 21:26
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ja, så töm och glöm funkar knappast med 5 tjejer i en kommun, varav 4 är swingers

Det är uruselt utbud på BC

En hel del män försöker ändå få till något väldigt spontant och kortvarigt, i stora drag töm och glöm.
"Passerar x-stad i eftermiddag, någon som vill mötas lite snabbt" är inte helt ovanlig och gissar att inte så många får napp på den typ av annons?
Citera
2025-03-08, 21:30
Citat:
En hel del män försöker ändå få till något väldigt spontant och kortvarigt, i stora drag töm och glöm.
"Passerar x-stad i eftermiddag, någon som vill mötas lite snabbt" är inte helt ovanlig och gissar att inte så många får napp på den typ av annons?

Jo men måste ändå fråga dig då det känns motsägelsefullt. Du har skrivit tidigare om intresse för att introducera en tredje person med en KK du hade.

Det är ju precis samma sak som töm och glöm bara att du har en av killarna kvar. Varför är helt plötsligt det okej?
Citera
2025-03-08, 21:49
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jo men måste ändå fråga dig då det känns motsägelsefullt. Du har skrivit tidigare om intresse för att introducera en tredje person med en KK du hade.

Det är ju precis samma sak som töm och glöm bara att du har en av killarna kvar. Varför är helt plötsligt det okej?

När skulle jag ha skrivit om att ha med en tredje person med en kk?
Det kommer jag inte ihåg och känner inte igen så vill se det svart på vitt innan jag tror på det. Vet att andra påstått saker om mig förut men antagligen blandat ihop mig med någon annan och gissar att så är fallet nu också.

Ifall jag skulle vilja ha ytterligare en man med så skulle jag antingen fråga nuvarande sexpartner om han känner någon som kan vara lämplig eller fundera på ifall jag känner någon som skulle kunna tänka sig det. Har man i förväg pratat om det hela så blir det i sak kanske töm och glöm, men då står inte jag som förlorare när han går upp i rök efter ett tillfälle utan då vet båda vad som gäller.

Upplever att många män säger sig vilja träffas återkommande, men har inte tålamod nog att prata några dagar för att ta reda på ifall det kan bli bra ifall man ses. Då utgår jag från att dom endast ville ha någon att tömma sig i för kvällen, varför annars slänga bort vad som kunnat bli den där återkommande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in