Citat:
Ursprungligen postat av
Inkapslad
Jo men måste ändå fråga dig då det känns motsägelsefullt. Du har skrivit tidigare om intresse för att introducera en tredje person med en KK du hade.
Det är ju precis samma sak som töm och glöm bara att du har en av killarna kvar. Varför är helt plötsligt det okej?
När skulle jag ha skrivit om att ha med en tredje person med en kk?
Det kommer jag inte ihåg och känner inte igen så vill se det svart på vitt innan jag tror på det. Vet att andra påstått saker om mig förut men antagligen blandat ihop mig med någon annan och gissar att så är fallet nu också.
Ifall jag skulle vilja ha ytterligare en man med så skulle jag antingen fråga nuvarande sexpartner om han känner någon som kan vara lämplig eller fundera på ifall jag känner någon som skulle kunna tänka sig det. Har man i förväg pratat om det hela så blir det i sak kanske töm och glöm, men då står inte jag som förlorare när han går upp i rök efter ett tillfälle utan då vet båda vad som gäller.
Upplever att många män säger sig vilja träffas återkommande, men har inte tålamod nog att prata några dagar för att ta reda på ifall det kan bli bra ifall man ses. Då utgår jag från att dom endast ville ha någon att tömma sig i för kvällen, varför annars slänga bort vad som kunnat bli den där återkommande...