2022-08-28, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av distraktion
Knullade en brud där som var med i biggest loser nått år.

Var det i Göteborg? I så fall vet jag nog vem det är
Citera
2022-08-28, 17:16
Medlem
Det vart hack i internet. Det finns inte bara kåt och knull sugna män på BC utan även sugna kvinnor, men tyvärr verkar vi fortfarande ha attityden att tjejer får inte vara kåt och glad för då är hon en hora/slyna dömd av oss killar.
En kille får dra över många tjejer och bara fortsätta genom livet oavsett på vilket sätt vi knullat, själv skulle jag aldrig kunna knulla en tjej utan att se ansiktet men det finns tydligen killar som bara öppnar en dörr möts av en rumpa i vädret kliver på och av vad ger det för något och vad ger det för signaler till den yngre generationen?
På BC finns killar och tjejer runt 18 år som aldrig får en chans att känna sexuell njutning utan man gör som dom på porrfilmen och tjejerna blir extremt utnyttjad och tänker att det är så här det ska vara, tråkigt men sant.
Jag tror att det är enklast att hitta kåta par med trevliga personer bakom nicket som ger skönare sexuell njutning.
Citera
2022-08-28, 21:57
Medlem
Som par har vi bestämt träff inför klubbmöte fast utan ngt byte, bara sällskap som man vet är trevliga att hänga med och som visar ömsesidig respekt.
Citera
2022-08-28, 21:58
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteplutt0
det finns tydligen killar som bara öppnar en dörr möts av en rumpa i vädret kliver på och av vad ger det för något och vad ger det för signaler till den yngre generationen?
enklast att hitta kåta par med trevliga personer bakom nicket som ger skönare sexuell njutning.

vad menar du? att anonyma knull är fel? att det bara är män som knullar allt med två ben?
finns absolut kvinnor som lägger ut annons om anonym träff i sin hall mitt i natten, eller åker hem till en man för knull utan att bry sig om hur han ser ut
dessa kvinnor brukar vara återkommande på BC, allt ifrån gravida till gifta som vill knulla på ICA Maxis parkering 04.00 när mannen jobber natt

sedan vad hon ger för signal till yngre generationer tror jag hon struntar blankt i
så nej det är inte bara män som vill ses för endast sex
Citera
2022-08-28, 23:19
Citat:
jag har med åren träffat över 40st kvinnor från BC och ca 20 par, det var bättre förut, innan dom tjocka tjejerrna & tanterna fick luft, idag är BC väldigt annorlunda än vad det var för några år sedan, man får sällan svar även om du är trevlig och inte har bild på kuken
nu för tiden är det väldigt orakat, många fetton samt att många killar är BS
Ja tyvärr.. Det är alllldeles för många BS killar som leker straighta där men hoppar gärna i sängen med karlar i kvinnokläder

Så det blir inget mer BC för min del, inte kul om man får hiv eller apkoppor
Citera
2022-08-29, 08:56
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruhee
Ja tyvärr.. Det är alllldeles för många BS killar som leker straighta där men hoppar gärna i sängen med karlar i kvinnokläder

Så det blir inget mer BC för min del, inte kul om man får hiv eller apkoppor
det är väldigt märkligt hur många straighta men som vill bli avsugna av en man i hallen när deras fru sover på ovanvåningen, en hel del annonser

även gay men som jagar straighta män att sätta på, och alla dessa kvinnor som söker ligg utan kondom och deras motivering är " för det inte är skönt" och i andra raden skriver dom, " jag blir gravid väldigt lätt"
härligt va ?
Senast redigerad av DayNite 2022-08-29 kl. 08:58.
Citera
2022-08-29, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
jag har med åren träffat över 40st kvinnor från BC och ca 20 par, det var bättre förut, innan dom tjocka tjejerrna & tanterna fick luft, idag är BC väldigt annorlunda än vad det var för några år sedan, man får sällan svar även om du är trevlig och inte har bild på kuken
nu för tiden är det väldigt orakat, många fetton samt att många killar är BS

Jag ser ofta äkdre män på kontaktsajter skriva att det var bättre för utan att tänka på att dom faktiskt var yngre då.

För yngre attraktiva människor är BC kanske superbra.

Man måste ha lite självinsikt.
Citera
2022-08-31, 02:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putteplutt0
Det vart hack i internet. Det finns inte bara kåt och knull sugna män på BC utan även sugna kvinnor, men tyvärr verkar vi fortfarande ha attityden att tjejer får inte vara kåt och glad för då är hon en hora/slyna dömd av oss killar.
En kille får dra över många tjejer och bara fortsätta genom livet oavsett på vilket sätt vi knullat, själv skulle jag aldrig kunna knulla en tjej utan att se ansiktet men det finns tydligen killar som bara öppnar en dörr möts av en rumpa i vädret kliver på och av vad ger det för något och vad ger det för signaler till den yngre generationen?
På BC finns killar och tjejer runt 18 år som aldrig får en chans att känna sexuell njutning utan man gör som dom på porrfilmen och tjejerna blir extremt utnyttjad och tänker att det är så här det ska vara, tråkigt men sant.
Jag tror att det är enklast att hitta kåta par med trevliga personer bakom nicket som ger skönare sexuell njutning.

Signaler? Det sänder troligen inga signaler till andra än de inblandade...

och killar/tjejer runt 18 kanske kan skaffa sig sexuell njutning genom att dejta och ligga på normalt sett snarare än på nån knullkontaktsida?
Citera
2022-09-08, 11:19
Medlem
Har varit på bc från och till I många år och visst så hittar man sina guldkorn..
Är lättare att få till det med par än med ensamma tjejer där iallafall

Men nu på sista tiden så går det utför.. tex så finns det ett visst par som annonserar ibland från Motala där hon tar en extra gåva.
Citera
2022-09-08, 11:28
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boylkpg30
Har varit på bc från och till I många år och visst så hittar man sina guldkorn..

Men nu på sista tiden så går det utför.. tex så finns det ett visst par som annonserar ibland från Motala där hon tar en extra gåva.
problemet är att kvinnor som är 3or på BC blir 8or och har fått luft, hur äckliga deras bilder än är etc, håriga fetton som inte har en chans på Tinder tex

tyvärr så finns det en del kvinnor som vill ha gåvor, etc
rapportera dem direkt då BC tar bort dessa ganska fort
Citera
2022-09-08, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
problemet är att kvinnor som är 3or på BC blir 8or och har fått luft, hur äckliga deras bilder än är etc, håriga fetton som inte har en chans på Tinder tex

tyvärr så finns det en del kvinnor som vill ha gåvor, etc
rapportera dem direkt då BC tar bort dessa ganska fort

Jo men exakt! Och dom som är 8or får flera 100 brev om dagen..

Mm har gjort det men dom finns kvar. Hon vill ha snygga män och är medelmåttiga själv...
Fick träffa dom för många år sedan sen helt plötsligt så ville hon ha gåvor och blev aggressiv så fort man sa emot
Citera
2022-09-08, 16:01
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boylkpg30

Ifall någon vill ha en "gåva" så tycker jag att du ska rapportera. Vet inte om något händer men den som ska ha betalt kan väl hålla till på specifika sidor för det och inte på BC.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in