2024-07-21, 03:21
Medlem
Cliffhangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drainerx
S, jag skapade ett konto dr igr, gjorde min lilla profil, inget speciellt. Ville bara kolla hur det r p en sn hr sida... Man ska d vlja sin lggning, och ven fast jag satte dit hetero, s har det en tendens att trilla in en hel del PMs frn homokillar som vill ha lite kul, det r ju nstan lskigt... frstr hur ni tjejer har det... ven par som vill att jag ska hlsa p, inte i samma utstrckning d... trs inte svara.

Ngon annan som varit med om ngot speciellt dr?

Jag tycker det r s frtvivlat respektlst av dessa komplett sjlsligt felprogrammerade skapelser* - homosexuella mn - att beska profiler som tydligt r heterosexuella! De fr gra som de vill rent sexuellt, men lt min sida vara i fred!

Vore det inte lge att ngon homosexuell programmerare gjorde en sida specifikt fr just likasinnade?

* vertygad om att dessa stackars sjlar varit kvinnor, versexuella diton i tidigare liv, som missat detta livs karma totalt!
Citera
2024-07-21, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mattens
Bde och, mesta dels trffade hon killen sjlv och skickade bilder/filmer till mig

hur gr ni =)?

Vi har inte tagit steget nnu. Vi kollar mest p sdan porr och fantiserar. Men hon blir vldigt kt av tanken p flera mn samtidigt
Citera
2024-07-22, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Vi har inte tagit steget nnu. Vi kollar mest p sdan porr och fantiserar. Men hon blir vldigt kt av tanken p flera mn samtidigt
Hojta till om du vill ha tips och rd, guidat ver 30 st pojkvnner att f sin tjej intresserad av att ligga med andra
Citera
2024-07-23, 14:52
Medlem
Citat:
Hojta till om du vill ha tips och rd, guidat ver 30 st pojkvnner att f sin tjej intresserad av att ligga med andra

Hon r ju taggad p det, men hon r tveksam fr det knns som otrohet typ och sen hur det blir efterrt.
Citera
2024-07-23, 15:20
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cliffhanger
Jag tycker det r s frtvivlat respektlst av dessa komplett sjlsligt felprogrammerade skapelser* - homosexuella mn - att beska profiler som tydligt r heterosexuella! De fr gra som de vill rent sexuellt, men lt min sida vara i fred!

Vore det inte lge att ngon homosexuell programmerare gjorde en sida specifikt fr just likasinnade?

* vertygad om att dessa stackars sjlar varit kvinnor, versexuella diton i tidigare liv, som missat detta livs karma totalt!

Konstigt att s vldigt mnga heterokillar sker andra killar fr att f suga kuk...
Citera
2024-07-23, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salta_killen
Hon r ju taggad p det, men hon r tveksam fr det knns som otrohet typ och sen hur det blir efterrt.
Hur gamla r ni =)?
Citera
2024-07-24, 13:06
Medlem
Citat:
Hur gamla r ni =)?

40+
Citera
2024-07-27, 07:15
Medlem
GustavAdams avatar
Citat:
30+ via BC?
Lter som hgst osannolikt, men vad vet jag.
Citera
2024-08-11, 11:04
Medlem
Nn frn vsternorrland som vill dela erfarenheter frn bc? Kvinnor ni trffat ?
Citera
2024-08-12, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cliffhanger

Hller med! Fast det gr att sprra s att andra killar inte kan skriva till dig, ven om du inte r premium. D slipper man som hetero-kille f ondliga mngder med frfrgningar av alla bgar p BC.
Citera
2024-08-12, 22:44
Medlem
Cliffhangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnum442
Hller med! Fast det gr att sprra s att andra killar inte kan skriva till dig, ven om du inte r premium. D slipper man som hetero-kille f ondliga mngder med frfrgningar av alla bgar p BC.

Tack! Jo, men det har jag gjort frn dag ett. Det som str mig ordentligt r just respektlsheten
Citera
2024-08-13, 14:56
Medlem
Vi r ett par som r p jakt efter en extra kille, par eller tjej. Skulle det vara en extra kille s har vi en del krav, gllande lder, utseende, paket.....
Kommer BC funka eller kommer vi bli verrsta med meddelanden frn ldre gubbar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in