Citat:
Ursprungligen postat av
c0mbiner
Det finns en anmlningsfunktion. D fr de ju anmla isfall! Om man inte gr ngot t problemet, s frsvinner det inte heller. Typiskt konfliktrdda kvinnor.
Jag gissar att dom som rkar ut fr detta anmler. Och med ngra anmlningar s tas profilen bort, men samma man r nog dr med ny profil snart igen. S problemet upphr inte fr att man blockar och anmler, d ingen nrvarande admin finns dr och kollar upp vad anmlningen gller och kan hlla just den profilen borta frn sidan sedan.
Detsamma gller det omvnda, dom mn som inte tar ett nej s bra, anmler grna tjejprofilen och ngra anmlningar s ger den kvinnan upp d hon inte orkar gra en ny profil hur mnga gnger som helst. Finns en hel del kvinnor som lmnat BC just fr att dom r less p att bli anmlda enbart fr att dom tackat nej, och letar sig till andra sidor i stllet.
S, om man kunde komma t den lilla klick mn som saboterar fr mnga andra, bde mn och kvinnor, s skulle normala och vettiga mn ha det bra mycket mindre svrt och kvinnor skulle inte behva vara rdd fr att svara p inkommande mail.
Detta problem tycker jag ligger mest p dom mn som inte kan bete sig, fr ven om man blockar och anmler s frsvinner inte krnan av problemet.
Vill nd belysa att strre delen av mnnen svitt jag vet kan bete sig, s det r den lilla klick som inte kan bete sig som jag nskar kunde dra dit pepparn vxer.