2011-10-10, 13:06
Medlem
StockholmSyndromes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHarry
Heh, jag ger visst lite fel intryck. Jag har aldrig anvnt bodycontact, annat n fr att regga en tjejprofil och se hur mycket meddelanden man fr.
Och p denna profil skrev du att du r en hetero tjej och fick en massa tjejer som skrev?
Jag gissar att dessa tjejprofiler r lika fake som din
Citera
2011-10-10, 14:35
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmSyndrome
Och p denna profil skrev du att du r en hetero tjej och fick en massa tjejer som skrev?
Jag gissar att dessa tjejprofiler r lika fake som din

Nej. Tjejprofilen p bc fick manliga skamliga frslag.

De ej lskunniga kvinnorna jag kommenterade om tidigare var i ett annat sammanhang, p en annan site.
Citera
2011-10-10, 15:02
Medlem
Citat:
Nej. Tjejprofilen p bc fick manliga skamliga frslag.

De ej lskunniga kvinnorna jag kommenterade om tidigare var i ett annat sammanhang, p en annan site.
Uh ok. Kanske du ska frklara vad du menar med din kryptiska kommentar d. Skrev du ngot till en tjej som hon missfrstod eller? Fr annars brukar tjejer kunna lsa rtt bra...
Citera
2011-10-10, 15:07
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Uh ok. Kanske du ska frklara vad du menar med din kryptiska kommentar d. Skrev du ngot till en tjej som hon missfrstod eller? Fr annars brukar tjejer kunna lsa rtt bra...

Hon skrev till mig. Men missade information som stod i klartext innan hon skrev. Det fr rcka s.
Citera
2011-10-10, 15:10
Medlem
wippedcreams avatar
trodde det aldrig men funkar fan
att hitta tjejer p den sidan
Citera
2011-10-10, 15:42
Medlem
Citat:
Hon skrev till mig. Men missade information som stod i klartext innan hon skrev. Det fr rcka s.
EN tjej!! hahaha som jag trodde.
Citera
2011-10-10, 15:59
Medlem
Roxanas avatar
Skulle aldrig regga ett konto dr i egenskap av tjej.

Folk r ju vldigt kta och nyfikna redan hr inne.

P BC lr det ju vara helt hysteriskt p den fronten.Orka sitta och slla bland alla meddelanden.
Citera
2011-10-10, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimpmaster
Har endast anvnt BC fr pardejting (par som dejtar par) och fr det funkar sajten bra. Men tycker du att det r lite lskigt drinne s betyder det att du r fr liten fr att vara dr och br hlla dig till ungdomsgrden ngra r till.

Tror nog att jag i fortsttningen kommer tycka att det r lite lskigt nr killar blir lite vl sugna p mig...
Citera
2011-10-10, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drainerx
Tror nog att jag i fortsttningen kommer tycka att det r lite lskigt nr killar blir lite vl sugna p mig...
Nej, det jag inte att du tycker. Fr i s fall hade du blockerat mn ifrn att skriva till dig...
Citera
2011-10-10, 16:18
Medlem
Citat:
Nej, det jag inte att du tycker. Fr i s fall hade du blockerat mn ifrn att skriva till dig...

Har inte varit inne p sidan sedan jag gjorde denna topic, och jag kommer i fortsttningen mest troligt fortfarande tycka att det r lskigt nr ngon kille sger att dem r sugna p mig, varelse det r p internet eller i verkligheten.
Citera
2011-10-10, 22:16
Medlem
Crimphris avatar
Jag har funnits dr, till och frn, i 4-5 r nu, och man har ju rkat p en rtt varierande skara mnniskor.
P gott och ont. =)

Vill du inte ha mail frn killar, s r det bara att fixa det i instllningarna.
Citera
2011-10-10, 22:39
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Skulle aldrig regga ett konto dr i egenskap av tjej.

Folk r ju vldigt kta och nyfikna redan hr inne.

P BC lr det ju vara helt hysteriskt p den fronten.Orka sitta och slla bland alla meddelanden.
Dr ser man vart ska man befinna sig fr att kunna frska frfra frken Roxanna d?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in