2022-11-09, 20:28
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
S ven o killprofil inte kan skicka mall till mig, s kan han svara om jag skriver frst?
Japp.
Citera
2022-11-09, 20:56
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkuri
Det svnger ju fr att de flesta mn vill vara ifred med tjejen och sin kuk... Sen att ni saknar bilder skapar vl utmrkta frutsttningar fr att inte f ngon som skriver.

Men du menar att det finns en stor efterfrgan?
Ja, d r det fr att ni saknar bilder. Kan ju inte vara ngot annat d.

S kan det vara, men finns en hel del som vill vara en av tv mn med kvinnan och andra som vill vara med kvinnan utan att parets man r med och en del andra konstellationer.
Ja, troligen r avsaknad av bilder det som gr att det r s lugnt p brevfronten.

Stor efterfrgan?
Synd att inte avsaknad av bilder ger samma resultat p en tjejprofil, men har ftt lra mig idag att jag kan neka killar att skicka mail men att dom kan svara ifall jag skriver frst, s d det r det bekymret lst.
Citera
2022-11-09, 20:57
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Japp.

Man lr s lnge man lever
Jag trodde att killar var helt blockad ifall jag nekar dom att skicka mail, men d ska jag gra s vid tillflle, tack
Citera
2022-11-09, 20:59
Medlem
Citat:
S kan det vara, men finns en hel del som vill vara en av tv mn med kvinnan och andra som vill vara med kvinnan utan att parets man r med och en del andra konstellationer.
Ja, troligen r avsaknad av bilder det som gr att det r s lugnt p brevfronten.

Kan ni inte bara what's uppa ett annat par istllet fr att vnta i en snubbe?
Citera
2022-11-09, 21:08
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Kan ni inte bara what's uppa ett annat par istllet fr att vnta i en snubbe?

Vi sker inget alls fr stunden.
Skulle vi vilja ha tag p en man s tror jag inte att det skulle vara s stort bekymmer.
Citera
2022-11-09, 21:16
Medlem
Citat:
Vi sker inget alls fr stunden.
Skulle vi vilja ha tag p en man s tror jag inte att det skulle vara s stort bekymmer.

Av ren nyfikenhet...Varfr figurerar dessa tankar verhuvudtaget? Tillfr simultansex en extra krydda fr dig? Strre knsla av undergivenhet?
Citera
2022-11-09, 21:32
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Av ren nyfikenhet...Varfr figurerar dessa tankar verhuvudtaget? Tillfr simultansex en extra krydda fr dig? Strre knsla av undergivenhet?

Hnger inte riktigt med p vad du pratar om nu?
Vi sker inget utan r njda med varandra, men har BC fr att ha viss kontakt med andra mnniskor av olika skl. Tidigare var det vldigt intressant med forumet dr men det ligger nere sen en tid tillbaka tyvrr.
Citera
2022-11-10, 00:46
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Man lr s lnge man lever
Jag trodde att killar var helt blockad ifall jag nekar dom att skicka mail, men d ska jag gra s vid tillflle, tack
Inga problem. Som sagt, dom kan inte skicka egna brev, men dom kan svara p brev. Under frutsttning att du inte har explicit blockerat dom.
Citera
2022-11-10, 01:03
Citat:
Man lr s lnge man lever

Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Inga problem. Som sagt, dom kan inte skicka egna brev, men dom kan svara p brev. Under frutsttning att du inte har explicit blockerat dom.

Fast det dr stmmer inte alls.

Har hon filtrerat bort killar frn att kunna skriva kan inte heller hon skriva till killar punkt. Det str "pga dina filterinstllningar kan du inte bla bla bla"

DREMOT om du lgger en kille(eller tre) i din adressbok, d kan ni skriva till varann oavsett filterinstllningar. Gller samma fr ldersfiltret.
Citera
2022-11-10, 01:49
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis

Har hon filtrerat bort killar frn att kunna skriva kan inte heller hon skriva till killar punkt. Det str "pga dina filterinstllningar kan du inte bla bla bla"

DREMOT om du lgger en kille(eller tre) i din adressbok, d kan ni skriva till varann oavsett filterinstllningar. Gller samma fr ldersfiltret.
Ah. Var det s det var. Jag minns att det gick att lsa, men d kom jag ihg detaljer fel, och det var addressboken det hngde p allts. Tack fr korrigeringen.
Citera
2022-11-10, 10:30
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis

Lter rimligt, jag ska kolla p detta.
Citera
2022-11-13, 01:52
Medlem
Visst att mnga tjejer drinne r tjockisar.

Men killarna r fan skrpmaterial generellt. F kan skriva ihop ett tilltalande och rttstavat inlgg, och ven om vissa har p sin profil att de r vlutbildade/akademiker kan de inte skriva fr att rdda sina liv.

Enligt mig r sex ngonting fint mellan tv som har kemi eller krlek mellan sig. Inte att desperat kasta ut 100 meddelanden i veckan och ta den som eventuellt svarar. Jag skulle fredra ett meddelande i mnaden s lnge det kom frn en som kunde fra sig sprkligt och socialt, och uppvisade manlighet och sjlvrespekt.

En sjuk BC-historia r att en kille skrev desperat till mig i flera mnader och skrev komplimanger och hur mycket han tnkte p mig och ville ha mig. Vi hade pratat i telefon en gng.
En tid senare pratade jag lst med en annan kille som precis skiljt sig och han lnkade till sin Facebook och berttade vem hans ex-fru var. D sg jag att den killen som skrivit till mig i mnader var ex-fruns nya fstman. Och han skrev exakt samma saker till henne nr de kommunicerade ppet p Fb!

Usch fr sdant. Killar som tar vem som helst som visar intresse.

Jag finner ocks killar som r besatta av analsex extremt avtndande.

Den enda killen med genuin klass var en jag trffade fr flera r sedan. En riktig gentleman med en attraktiv blyghet och ganska s omedveten om hur bra han sg ut. Han visste hur man pratar och lskar med en kvinna.
En otroligt fin man.
Senast redigerad av nervkollaps007 2022-11-13 kl. 02:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in