2022-11-15, 20:51
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Åh. Missförstå mig inte åt det hållet. Jag är helt övertygad om att det är många fler män än kvinnor och par där. Jag är bara inte alls säker på vad det faktiskta förhållandet mellan dom är.
Det kan ju vara så illa att det även är värre än vad vi tror. Vem vet...?
Du har helt rätt i att det finns mer än könsfördelning bakom. Antalet annonssvar syns ju också (av någon bisarr men oklar anledning). Kvinnor får ca 100 svar män noll eller undantagsvis ett. Någon borde forska på gruppsykologin bakom detta.
Citera
2022-11-16, 08:04
Medlem
rejdars avatar
Vad har hänt med BC nu? Ligger helt nere, igår likadant, uppe en stund, sen helt borta igen?
Citera
2022-11-16, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pbo
Du har helt rätt i att det finns mer än könsfördelning bakom. Antalet annonssvar syns ju också (av någon bisarr men oklar anledning). Kvinnor får ca 100 svar män noll eller undantagsvis ett. Någon borde forska på gruppsykologin bakom detta.

Kvinnnor får inte visuella kickar som män. Det spelar ingen roll hur man ser ut. I verkligheten ser det annorlunda och mer likt mellan könet att vara attraktiv.

Kanske är lukt och presentation som spelar in där. Man kan inte se manlighet över bild på samma sätt.

Finns en hel del män som får till träffar och sen avböjer sexet då attraktionen inte fanns där. där kickade luktfaktorn in för dem. Men män stimuleras preliminärt med bilder.
Citera
2022-11-16, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
En del hävdar att det ibland är kvinnor som innehar killprofiler,.

Det är jättemånga kvinnoprofiler som stängs av. Så pass många att det är svårt att gå på magkänsla.
Citera
2022-11-16, 10:05
Medlem
Någon skrev här att snygga kvinnor behöver inte hänga på BC, de behöver bara gå på krogen för att få hem någon. Av egen erfarenhet tar inte män kontakt förrän de är riktigt fulla. Vad jag har hört är det för att de tror att det inte är någon idé eller för att de inte vågar.

Om jag som kvinna endast vill ha sex, vilken sida är bra då? Jag får inte ”ragg” på krogen av den anledningen att män inte vågar och därför tänker jag att en sida som till exempel BC kan vara en idé för att få sex. Jag är även en av de tjejerna som vill ha en stor kuk. Och rent krasst, jag är enbart ute efter bra sex, låt mig få önska en stor kuk då!

Vilken sida är bäst att registrera sig på då?
Citera
2022-11-16, 10:20
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bmxx
Någon skrev här att snygga kvinnor behöver inte hänga på BC, de behöver bara gå på krogen för att få hem någon. Av egen erfarenhet tar inte män kontakt förrän de är riktigt fulla. Vad jag har hört är det för att de tror att det inte är någon idé eller för att de inte vågar.

Om jag som kvinna endast vill ha sex, vilken sida är bra då? Jag får inte ”ragg” på krogen av den anledningen att män inte vågar och därför tänker jag att en sida som till exempel BC kan vara en idé för att få sex. Jag är även en av de tjejerna som vill ha en stor kuk. Och rent krasst, jag är enbart ute efter bra sex, låt mig få önska en stor kuk då!

Ifall du pallar hårt klimat så Bodycontact, många medlemmar och bra spridning geografiskt.
Ifall du vill ha trevligt klimat och bor i någon större stad så Hemligg, även om den inte är bara för sexkontakter.
Citera
2022-11-16, 10:36
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkuri
Det är jättemånga kvinnoprofiler som stängs av. Så pass många att det är svårt att gå på magkänsla.
Beror på att BC tyvärr har blivit ett tillhåll för kvinnor som söker "generösa män", försöker sälja sina trosor, sig själva, använder BC som annonsmarkand eller på annat sätt försöker scamma män på pengar

det är bra att man stänger av dessa low lifes då det förstör sidan och tillslut kommer den självdö om man inte reglerar detta
Citera
2022-11-16, 10:40
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bmxx

Tinder om du vill ligga, har ärliga bilder, stil etc

BC är bra om du vill bli påsatt i hallen utan större krav, utan kondom, kanske HIV, kanske är en tjock kvinna som inte får ligga på krogen? eller bara gillar att utsätta dig för olika faror? BC

men vill du ha lite mera feeling så Tindra
Citera
2022-11-16, 10:50
Medlem
rejdars avatar
Intressant att diskussionen går på om en kontaktsajt som dött

Vore kul att veta om det dött ut permanent...
Citera
2022-11-16, 10:57
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rejdar
Intressant att diskussionen går på om en kontaktsajt som dött

Vore kul att veta om det dött ut permanent...
vad har dött? BC? absolut inte,
är du kvinna och vill ligga snabbt men inte bryr dig om utseende, sjukdommar, risker mm
så är BC stället för dig

alla DS tanter hänger på BC för dom att vet att på BC får du knulla hur du än ser ut
Citera
2022-11-16, 11:15
Medlem
sillbits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
är du kvinna och vill ligga snabbt men inte bryr dig om utseende, sjukdommar, risker mm
så är BC stället för dig

alla DS tanter hänger på BC för dom att vet att på BC får du knulla hur du än ser ut
Nåja. Bara för att det finns killar på BC som vill knulla godtyckligt hål omedelbart så betyder det inte att en tjej inte kan ha säker sex med en man från där. Samma regler om att vara förnuftig och försiktig gäller där som överallt annars om man faktiskt tar och träffar någon i verkligheten.
Citera
2022-11-16, 11:23
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
så är BC stället för dig

Sidan är stendöd. Försök att gå in på den du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in