2022-07-13, 22:53
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Det som frvnar mig r att hur mnga som vill ha oskyddad sex, dom jag trffat har aldrig frgat om kondom utan det r jag som sagt att jag aldrig skulle ha oskyddad sex med ngon radom frn BC
s tnk dig hur mnga som dom haft oskyddat med
skrmmande och det gr att man tappar sugen att slicka fitta d du inte har en aning om du r nr 3 fr dagen och nr 10 fr veckan

finns ven en hel del par som sker cream pie, dvs spruta i fittan och grna av ngra mn som str p tur, hur fan kan vilja utstta sin partner fr ngot s sjukt med oknda mn frn en sexsida.

ckligt!

Det finns ett par dr kvinnan r extremt vacker, som ibland annonserar ut p BC att de kommer att vara p ett visst stlle fr gruppsex. Hon knullar med kondom men gr i princip allt annat med helt oknda mn. Bde hon och maken verkar tnda p just det.
Citera
2022-07-13, 23:04
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det finns ett par dr kvinnan r extremt vacker, som ibland annonserar ut p BC att de kommer att vara p ett visst stlle fr gruppsex. Hon knullar med kondom men gr i princip allt annat med helt oknda mn. Bde hon och maken verkar tnda p just det.

Vet du skert att inte hon och hennes man kollar upp dessa oknda mn innan gruppsexet?
Tnker att dom kan ju gra kontroller innan sex ven om det inte framgr i annonsen?
Citera
2022-07-13, 23:06
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Vet du skert att inte hon och hennes man kollar upp dessa oknda mn innan gruppsexet?
Tnker att dom kan ju gra kontroller innan sex ven om det inte framgr i annonsen?

De kollar inte upp ngon. Hur skulle det g till? De vet inte ens vem ngon r innan de kommer dit.
Citera
2022-07-13, 23:06
Medlem
DayNites avatar
Citat:
finns tyvrr ganska mnga snna par, finns ett norr om stan som bjuder hem massor av mn, nstan varje kvll och natt, hon knullar alltid utan kondom alla hl och bryr sig inte vem som stter p henne, konstant annons ute p BC
Citera
2022-07-13, 23:10
Medlem
Jag har konto. Men varje gng jag loggar in blir jag verrsta med mess. Jag tycker att det blir fr mycket p ngot stt.
Citera
2022-07-13, 23:14
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
De kollar inte upp ngon. Hur skulle det g till? De vet inte ens vem ngon r innan de kommer dit.

Okej, du menar helt anonymt d?
D kan det ju bli vrre frsts.
En del kan vilja ha papper p att man testat sig och kan visa upp ett frskt "intyg" men d gller ju att man vet vem personen r sklart s att man vet att intyget gller den personen. S verkar en del gra s det var drfr jag frgade.
Citera
2022-07-13, 23:16
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Okej, du menar helt anonymt d?
D kan det ju bli vrre frsts.
En del kan vilja ha papper p att man testat sig och kan visa upp ett frskt "intyg" men d gller ju att man vet vem personen r sklart s att man vet att intyget gller den personen. S verkar en del gra s det var drfr jag frgade.

Nej, nej, inte alls. De skriver att de kommer till stlle X klockan Y. Det finns frsts sdana som kommer tillbaka gng p gng som de "knner", men de flesta r helt oknda fr dem.
Citera
2022-07-13, 23:21
Medlem
Citat:
Jag utgr ifrn att du avser dom som har oskyddat sex med frmlingar?

Fr om man lter det ta tid och det visar sig vara en plitlig person, s ser jag inga bekymmer med att ha oskyddat sex, men d vill jag ju veta att jag kan lita p mannen frst sklart. Och att man d bara har sex med den personen och inte ngra andra, d ser jag inget bekymmer n vart man hittat t mannen.

Vad gller par vet jag inte hur dom gr, men kanhnda kollar dom upp mnnen innan dom kr creampie? Helt random mn lter ju rtt riskabelt fr bdas skull och kan ju f desdigra konsekvenser.

Fan allts..du tar ju isntfall bort det fina med att ska knull p en sex/knullsida och det r ju att slippa allt ondigt prat och bara kunna Ejaculate and evacuate!
Citera
2022-07-13, 23:22
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Nej, nej, inte alls. De skriver att de kommer till stlle X klockan Y. Det finns frsts sdana som kommer tillbaka gng p gng som de "knner", men de flesta r helt oknda fr dem.

Kan ju inte hindra dom frn att gra det, men det stller ju krav p att dom som r med p det knner till dom risker det innebr och tycker att det r vrt det.
Citera
2022-07-13, 23:23
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTompa123
Fan allts..du tar ju isntfall bort det fina med att ska knull p en sex/knullsida och det r ju att slippa allt ondigt prat och bara kunna Ejaculate and evacuate!

Om jag sjlv inte sker den typen av sex s gr jag ju vad jag kan fr att sortera bort dom som bara vill tmma och glmma, annat vore ju slseri med tid och ork.
Vill man bara tmma och glmma fr man ju hitta ngon som r med p det.
Citera
2022-07-13, 23:29
Avstngd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Kan ju inte hindra dom frn att gra det, men det stller ju krav p att dom som r med p det knner till dom risker det innebr och tycker att det r vrt det.

Man lever ju bara en gng. Jag har sjlv aldrig kondom om jag kan slippa.
Citera
2022-07-13, 23:31
Medlem
Citat:
Om jag sjlv inte sker den typen av sex s gr jag ju vad jag kan fr att sortera bort dom som bara vill tmma och glmma, annat vore ju slseri med tid och ork.
Vill man bara tmma och glmma fr man ju hitta ngon som r med p det.

hh..ha det fr man vl verkligen hoppas p! Allt annat vore ju rent ut sagt olagligt😲!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in