2026-07-18, 00:23
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Söker via sökfunktionen där ålder och civilstånd sållar bort icke lämpade män för mig. Sen läser jag profiltexten och märker snart ifall jag lockas eller inte. Sällan jag svarat på annons där det leta till framgång.
Tackar, jag visste inte ens att det fanns en sökfunktion men nu har jag hittat den, synd bara att man får annonser från hela landet på gratisversionen så man har ingen aning om sökningen har filtrerats efter senast aktiv så att man inte klickar in på döda profiler

Citat:
Relativt lång, den bör innehålla vem och vad du söker och lite kort och ärligt om dig själv. Tanken är att annonsen ska locka till att läsa profil så tydlig info är bra enligt mig. Undvik "någon som vill bli slickad" och liknande, det funkar nog mest om du söker en man.
Min var relativt lång, profilen är mer kortfattad vid gratiskonto så annonsen får man mer eller mindre göra till en förläggning av profilen snarare, jag har alltid haft en tanke om att dom båda ska vara kongruenta

Det är väl en självklarhet att man inte skriver ut några privata detaljer om vad man vill göra med tanke på att det finns lurkande män överallt som kommer att läsa dom privataste av saker som man inte ens vill säga till tjejen som man kommer att slicka i......armhålan

Citat:
Sällan jag fått napp när jag skrivit till män eller svarat på annons. Antingen är jag fel för alla jag skriver till eller så blir dom misstänksamma då jag skriver till dom?
Jag tror inte det finns nån rätt eller fel tjej inuti en mans sexfixerade spindelvävs-skalle så länge du anses tillräckligt fysiskt attraktiv...såtillvida du inte gjort reklam för att du önskar skita eller vomera på dom har du ingen ansiktsbild alls kommer ingen gubbe att svara, är det en attraktiv chad du skriver till så har han för många alternativ för att välja svara dig

Jag är ärlig med dig om utseendet eftersom jag befinner mig i samma situation som du fast 1000 gånger svårare i egenskap av att jag inte är kvinna, men jag hade aldrig skrivit ett kort PM till en snubbe så att han har en chans att fundera över om han vill småprata med dig eller inte, utan hoppa direkt till vad du vill
Senast redigerad av Crapmagic 2026-07-18 kl. 00:31.
Citera
2026-07-18, 00:48
Medlem
Är extremt nyfiken hur ni som väljer att träffa någon random från sådana sidor ens vågar?!

Män kan bli utsatta för rån, utpressning, misshandel (?)

Och kvinnor kan bli utsatta för precis allting??? Misshandel, rån, gruppvåldtäkt, kidnappning, alltså ALLT
Citera
2026-07-18, 19:34
Medlem
Kvinnan jag träffade fick skicka selfie och röst osv på snap.

Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Är extremt nyfiken hur ni som väljer att träffa någon random från sådana sidor ens vågar?!

Män kan bli utsatta för rån, utpressning, misshandel (?)

Och kvinnor kan bli utsatta för precis allting??? Misshandel, rån, gruppvåldtäkt, kidnappning, alltså ALLT
Citera
2026-07-22, 17:27
Medlem
Crapmagics avatar
Bodycontact beskär breda bilder, så att delar av rummet måste försvinna, hur förhindrar vi det? att i paintbrush förstora upp canvas/ramar runt bilden gör ingen skillnad

Min bildstorlek är 1092 X 683 så den ska inte vara för stort
Citera
2026-07-22, 18:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeHPNemesis12345.
Du måste vara vältränad och välutrustad, för att få respons. Bonus om du är bisexuell.
Nog om detta, nån som har nån aning om hur många skrev/brev som dom attraktivaste snubbarna får i svaromål på sina annonser?

Det vore ju kul att ha alternativ, säg att man får 2! brev att välja mellan i vem man ska godkänna i bjuda in på kopp te
Citera
2026-07-23, 14:20
Medlem
Crapmagics avatar
Säg vad beror det på att så många snubbar besöker ens profil? det är 90 % manlig olustig fägring stor, ni har säkert samma problem som jag ladys...
Citera
2026-07-23, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Säg vad beror det på att så många snubbar besöker ens profil? det är 90 % manlig olustig fägring stor, ni har säkert samma problem som jag ladys...

Gissar att en del som angett hetero i sin profil i själva verket är bisexuella. Men dom har hört att en del kvinnor föredrar en heterosexuell man framför en bisexuell man så då ljuger dom om sin läggning och kan boka möten med andra män, som dom tror gör på samma sätt.
En del killprofiler kan vara tjejer som skapat en killprofil för att få surfa runt i lugn och ro för om man som tjejprofil kollar en killprofil är det inte ovanligt att man snart efter har ett mail med "såg du något intressant"?
Så antingen män som lockas av kukar också, eller så är dom desperata och tänker att en avsugning gör ju inte ont om man inte tittar på mannen som gör det eller en liten andel killprofiler som faktiskt är en tjej. Om hon hittar något spännande loggar hon in på sin tjejprofil och tar kontakt med mannen, det kan bespara henne en drös plumpa mail genom att göra så...
Citera
2026-07-24, 14:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Gissar att en del som angett hetero i sin profil i själva verket är bisexuella. Men dom har hört att en del kvinnor föredrar en heterosexuell man framför en bisexuell man så då ljuger dom om sin läggning och kan boka möten med andra män, som dom tror gör på samma sätt.
En del killprofiler kan vara tjejer som skapat en killprofil för att få surfa runt i lugn och ro för om man som tjejprofil kollar en killprofil är det inte ovanligt att man snart efter har ett mail med "såg du något intressant"?
Så antingen män som lockas av kukar också, eller så är dom desperata och tänker att en avsugning gör ju inte ont om man inte tittar på mannen som gör det eller en liten andel killprofiler som faktiskt är en tjej. Om hon hittar något spännande loggar hon in på sin tjejprofil och tar kontakt med mannen, det kan bespara henne en drös plumpa mail genom att göra så...
Jag tycker inte att det låter jättetroligt att tjejer wallraffar som killar, det är väl bara killar som lajvar tjejer men okay du kanske har hörsägens-berättelser om att tjejer gör det också, dvs tjejer som spelar tjejer på bodycontact

I övrigt undrar jag hur jag tar bort min gamla nybörjar-kontaktannons som inte håller press-etisk verkshöjd, det stör mig väldigt mycket att ens annonser samlas i ens profil, vilket kommer leda till att den som är intresserad kommer att jämföra mot dina andra annonser om du är konsekvent eller inte under ett profilbesök
Senast redigerad av Crapmagic 2026-07-24 kl. 14:33.
Citera
2026-07-24, 14:37
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
I övrigt undrar jag hur jag tar bort min gamla nybörjar-kontaktannons som inte håller press-etisk verkshöjd, det stör mig väldigt mycket att ens annonser samlas i ens profil, vilket kommer leda till att den som är intresserad kommer att jämföra mot dina andra annonser om du är konsekvent eller inte under ett profilbesök
"Mina kontaktannonser" (eller liknande) finns under din profil... Där kan du radera gamla annonser.
Citera
2026-07-24, 15:06
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
"Mina kontaktannonser" (eller liknande) finns under din profil... Där kan du radera gamla annonser.
Mycket bra, tack för det televerket
Citera
2026-07-24, 18:51
Medlem
Crapmagics avatar
Killar vad brukar ni skriva i dagboken? nått recept på hur man torkar löja?

/Tack och hej hångeltjej
Citera
2026-07-24, 19:19
Avslutad
Citat:
Killar vad brukar ni skriva i dagboken? nått recept på hur man torkar löja?

/Tack och hej hångeltjej
Basic saker då jag gillar det mesta 18+ och uppåt finns en del godbitar i 50års åldern.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in