Citat:
Tackar, jag visste inte ens att det fanns en sökfunktion men nu har jag hittat den, synd bara att man får annonser från hela landet på gratisversionen så man har ingen aning om sökningen har filtrerats efter senast aktiv så att man inte klickar in på döda profiler
Citat:
Min var relativt lång, profilen är mer kortfattad vid gratiskonto så annonsen får man mer eller mindre göra till en förläggning av profilen snarare, jag har alltid haft en tanke om att dom båda ska vara kongruenta
Relativt lång, den bör innehålla vem och vad du söker och lite kort och ärligt om dig själv. Tanken är att annonsen ska locka till att läsa profil så tydlig info är bra enligt mig. Undvik "någon som vill bli slickad" och liknande, det funkar nog mest om du söker en man.
Det är väl en självklarhet att man inte skriver ut några privata detaljer om vad man vill göra med tanke på att det finns lurkande män överallt som kommer att läsa dom privataste av saker som man inte ens vill säga till tjejen som man kommer att slicka i......armhålan
Citat:
Jag tror inte det finns nån rätt eller fel tjej inuti en mans sexfixerade spindelvävs-skalle så länge du anses tillräckligt fysiskt attraktiv...såtillvida du inte gjort reklam för att du önskar skita eller vomera på dom
har du ingen ansiktsbild alls kommer ingen gubbe att svara, är det en attraktiv chad du skriver till så har han för många alternativ för att välja svara digJag är ärlig med dig om utseendet eftersom jag befinner mig i samma situation som du fast 1000 gånger svårare i egenskap av att jag inte är kvinna, men jag hade aldrig skrivit ett kort PM till en snubbe så att han har en chans att fundera över om han vill småprata med dig eller inte, utan hoppa direkt till vad du vill
Senast redigerad av Crapmagic 2026-07-18 kl. 00:31.
Senast redigerad av Crapmagic 2026-07-18 kl. 00:31.